اهمیت اکسیژن در جوجه کشی

اهمیت اکسیژن در جوجه کشی

اهمیت اکسیژن در جوجه کشی

اکسیژن در جوجه کشی اهمیت بسیاری دارد به همین دلیل گفته میشود که در محیطی با سیرکولاسیون مناسب جوجه کشی انجام دهید. گردش هوا میتواند عملیات اکسیژن رسانی را نیز انجام دهد ، شاید شما هم دیده باشید زمانی که حتی تخم های نطفه دار توسط مرغ مادر نیز تبدیل به جوجه نشده اند و درون تخم دچار خفگی شده است. در چنین مواردی بایستی به محل نگهداری مرغ مادر دقت کنید تا اکسیژن رسانی کافی را داشته باشد.

آیا فکر میکنید که جوجه درون تخم نفس نمیکشد ؟!!

جوجه درون تخم نفس میکشد در زمان ستر کم اما در زمان هچر بسیار زیاد ، این تنفس از طریق منافذ روی پوسته تخم انجام میشود. اهمیت سیستم اکسیژن رسانی به اینجا ختم نمیشود ، نه تنها اکسیژن رسانی در جوجه کشی طبیعی بسیار حائز اهمیت است بلکه در جوجه کشی مصنوعی که با استفاده از دستگاه جوجه کشی صورت میپذیرد نیز بسیار اهمیت دارد.

در دستگاه های جوجه کشی اگر توجه داشته باشید فن هایی برای تامین سیرکولاسیون دستگاه تعبیه شده است ، این فن ها هم سیرکولاسیون داخلی و هم عملیات تهویه را انجام میدهند ، البته در این راه هم بایستی از استانداردهای خاصی پیروی نمایند زیرا اگر سرعت باد در داخل دستگاه بیش از یک حد مشخصی فراتر برود دیگر تخم های نطفه دار تبدیل به جوجه نخواهند شد.

دستگاه جوجه کشی خانگی
دستگاه جوجه کشی 48 تایی

در برخی از دستگاه های جوجه کشی این مورد به نحو احسنت اجرا شده است که از این دست دستگاه های جوجه کشی میتوانیم به دستگاه جوجه کشی آرکام ساخت کره ، دستگاه جوجه کشی برینسآ ساخت انگلستان ، دستگاه جوجه کشی ویکتوریای ایتالیا اشاره نماییم. بله این دستگاه های جوجه کشی تواسته اند نهایت کیفیت را در اکسیژن رسانی برای تخم های نطفه دار به ارمغان آوردند.

در ایران نیز دستگاه های جوجه کشی بسیاری تولید میشوند که بهترین دستگاه های جوجه کشی را گروه صنعتی هواباتور تولید مینماید. در سری جدید دستگاه های جوجه کشی این کارخانه تولیدی هواباتور 5 و هواباتور 6 با نهایت تکنولوژی طراحی و تولید شده اند. به شما هم توصیه میکنیم اگر قصد خرید دستگاه جوجه کشی حرفه ای را دارید دستگاه جوجه کشی حرفه ای 12 تایی یا همان هواباتور 6 و اگر قصد خرید دستگاه جوجه کشی ارزان را دارید دستگاه جوجه کشی ارزان 12 تایی یا همان دستگاه جوجه کشی هواباتور 5 را خریداری فرمایید.

این دو دستگاه جوجه کشی را میتوان جایگزین دستگاه های جوجه کشی خانگی همانند آرکام ساخت کره جنوبی دانست ، همچنین هواباتور 5 و 6 دارای 12 ماه گارانتی بدون قید و شرط و ده سال خدمات پس از فروش است که به نوعی دستگاه را کاملاً ضمانت مینماید. توجه داشته باشید که خدمات پس از فروش ارائه شده بر روی این دستگاه های جوجه کشی به معنی تضمین تامین قطعات یدکی میباشد. این در حالی است که دستگاه جوجه کشی آرکام در ایران فاقد نمایندگی میباشد و در صورت خراب شدن یکی از قطعات به سختی میتوانید آن را پیدا کنید.

چنانچه در این مورد نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید میتوانید با شماره تماس 09144485590 در ارتباط باشید و یا اینکه به آدرس اینترنتی www.hovabator.ir مراجعه فرمایید که وب سایت رسمی گروه صنعتی هواباتور برای خرید دستگاه های جوجه کشی به صورت آنلاین میباشد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناسان فروش کارخانه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!