دستگاه جوجه کشی ارزان قیمت

خرید دستگاه جوجه کشی ارزان قیمت

دستگاه جوجه کشی ارزان قیمت

هر کسی به دنبال به صرفه ترین و البته ارزان ترین ماشین جوجه کشی میباشد، خوشبختانه هر شرکتی که دستگاه جوجه کشی تولید مینماید یکی از دستگاه های جوجه کشی خود را به عنوان ارزان ترین دستگاه جوجه کشی که به صورت کاملاً اقتصادی و با کیفیتی طراحی و ساخته شده است به عنوان دستگاه جوجه کشی ارزان روانه بازار مینماید اما توجه داشته باشید که هر دستگاه جوجه کشی ارزانی را هم نباید خرید ، در زیر به توضیحا اینکه چه نوع انکوباتوری را باید خرید پرداخته ایم.

چگونه یک دستگاه جوجه کشی مناسب خریداری نماییم؟

توجه داشته باشید در هنگام خرید دستگاه جوجه کشی بخصوص ماشین های جوجه آوری خانگی باید دقت کنید که تمامی قطعات از کیفیت کافی برخوردار باشند که از این جمله میتوانیم به نوع حسگر ، ایزولاسیون ، نوع موتور و… اشاره کرد . بعد از اینکه نوع قطعات مشخص شد شما میبایست نیم نگاهی هم به شرکت تولید کننده آن بیندازید تا ببینید از سابقه کافی در زمینه ساخت انکوباتور برخوردار است یا نه؟ گارانتی و خدمات پی از فروشی را به شما ارائه خواهد داد یا نه؟ قطعات یدکی دستگاه وجود دارد یا نه؟ و ده ها مورد دیگر که در هنگام خرید دستگاه های جوجه کشی ارزان باید به آنها توجه فرمایید.

انکوباتورهای جوجه آوری چینی

نکته دیگری که باید در هنگام خرید دستگاه جوجه کشی به آن توجه فرمایید ساخت محصول میباشد ، امروزه مرسوم شده است که ماشین های جوجه کشی تقلبی و چینی را در بازار با نام دستگاه جوجه کشی اصل به فروش میرسانند نمونه بارز این نوع انکوباتور ها دستگاه های جوجه کشی کاکس و ایزی جیک میباشند که با نام ماشین جوجه کشی هلندی و اصل به فروش میرسد. پس در هنگام خرید سعی کنید قبل از هرچیزی به ساخت محصول و همچنین قطعات استفاده شده در دستگاه توجه کنید.

پیشنهاد خرید دستگاه جوجه کشی ارزان

پیشنهاد ما برای خرید یک انکوباتور جوجه گیری ارزان ، هواباتور 5 میباشد. این محصول ساخت گروه صنعتی هواباتور میباشد که با قطعات ساخت مالزی در ایران تولید میگردد ، سازنده هواباتور 5 (EIG) دارای بیش از 23 سال تجربه در زمینه ساخت انواع انکوباسیون خانگی و صنعتی میباشد که تا به امروز تواسنته بهترین دستگاه های جوجه کشی را طراحی و تولید نماید. براز اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه جوجه کشی ارزان قیمت Easy Bator 6 میتوانید به فروشگاه دستگاه جوجه کشی اسکندری مراجعه فرمایید.

دستگاه جوجه کشی خانگی
دستگاه جوجه کشی 96 تایی

راهنمای خرید دستگاه جوجه کشی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناسان فروش کارخانه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!