برای دستگاه های جوجه کشی از کجا تخم نطفه دار تهیه کنیم ؟

برای دستگاه های جوجه کشی از کجا تخم نطفه دار تهیه کنیم ؟

برای دستگاه های جوجه کشی از کجا تخم نطفه دار تهیه کنیم ؟

  1. بازارهای محلی شهری که در آن ساکن هستید.
  2. کسانی که خود پرورش دهنده طیورند و تخم نطفه دار هم می فروشند.
  3. دلال ها و واسطه های قابل اعتماد.
  4. راه اندازی مزرعه صرفا به قصد تولید تخم نطفه دار.

بازارهای محلی شهری که در آن ساکن هستید

در بیشتر شهرها بازارهای محلی وجود دارد که روستاییان به قصد فروش محصولات خود آن را بنا کرده اند و فروختن تخم نطفه دار هم یکی از کسب و کار آنها به شمار می آید اگر قصد دارید برای ماشین جوجه کشی خود تخم های نطفه دار تهیه کنید سراغ این بازارهای محلی که معمولا بنام یکی از روزهای هفته مثل شنبه بازار، جمعه بازار و پنجشنبه بازار و … نامگذاری شده است بروید . اگر می خواهید از نطفه دار بودن تخم ها مطمئن شوید پیشنهاد می کنم به تعداد کمتری آنها را تهیه کنید. از سلامت تخم های خریداری شده با استفاده از تست نطفه داری و کندلینگ اطمینان حاصل کنید تا در خریدهای بعدی با اعتماد کامل اقدام به خرید با تعداد بالاتر کنید.

کسانی که خود پرورش دهنده طیورند و تخم نطفه دار هم می فروشند.

اگر تصمیم به راه اندازی یک کسب و کار کوچک با ماشین های جوجه کشی دارید پیشنهاد ما این است که به مراکز پرورش دهندگان طیور مراجعه کنید و گله های مولد را از نزدیک دیده تا از سلامت پرنده های تخم گذار و تغذیه دان مصرفی آنها و روش جمع آوری تخم های نطفه دار اطمینان حاصل کنید چون معمولا این مراکز برنامه های غذایی سالم و مناسب تری در اختیار پرنده های خود می گذارند تا مزارعی که به صورت سنتی طیور خود را پرورش می دهند. شما می توانید لیست این مراکز پرورشی را از داروخانه های دامپزشکی و فروشگاه های لوازم مرغداری یا کسانی که دان مصرفی پرندگان را می فروشند تهیه کنیدحتی می توانید هوشمندانه عمل کنید و از مراکزی اقدام به تهیه تخم نطفه دار کنید که اصول بهداشتی و درمانی را رعایت می کنند در نتیجه تلفات کمتری دارند و راندمان تولید و پروش طیور آنها نسبت به مزارع دیگر بیشتر است.

راه اندازی مزرعه صرفا به قصد تولید تخم نطفه دار

در این روش شما نیاز به پرنده های بالغ و مولد دارید چند نر و به نسبت هر کدام از آنها چند ماده بخرید و در حفظ سلامت و تغذیه آنها نهایت تلاشتان را کرده و اطلاعات لازم را بدست اورید چون تهیه تخم های نطفه دار سالم که مولد های آنها شرایط خوبی برای پرورش داشته باشند راندمان تولید را بالا خواهند برد و شما از یک دستگاه کوچک خانگی قادر به کسب درآمد بیشتری خواهید شد. مقالات زیادی در رابطه با روش نگهداری از پرندگان مولد وجود دارد که برای کسب اطلاعات بیشتر حتما به بخش مقالات سایت فروشگاه هواباتور مراجعه کنید چون مطالعه آنها برای پیشبرد کارتان ضرورت دارد و خالی از لطف نخواهد بود. ضمنا به همراه ماشین های جوجه کشی از طرف گروه صنعتی هواباتور پکیج آموزشی نگهداری از هر پرنده به اختصار نوشته شده است که همراه دستگاه ارسال می گردد.

دلال ها و واسطه های قابل اعتماد

دلال هایی وجود دارند که به واسطه سایت های اینترنتی اقدام به فروش تخم های نطفه دار می کنند و ممکن است صدها کیلوتر از شهری که شما در آن ساکن هستید فاصله داشته باشند حتی با اطلاعات غلط در مورد محل شرکت اقدام به فروش تخم های به اصطلاح نطفه دار می کنند. قبول کنید که تهیه تخم های نطفه دار به این روش بسیار پر خطر است فقط کافیست توی گوگل سرچ کنید و از گزارش های رسیده در رابطه با کلاهبرداری ها و شکایت های متقاضیان و مال باختگان از این سایت ها را مطالعه کرده و کسب اطلاع کنید. بارها و بارها مال باختگان به پلیس فتا مراجعه و از روش کلاهبرداری این سایت ها شکایت کرده اند. حتی عنوان کرده اند که هیچ کالایی به دست شان نرسیده و یا اگر رسیده تخم های بی نطفه و فاسدی بودند امان جوجه گیری از آنها وجود ندارد.
اگر هیچ شانسی به غیر از خرید اینترنتی نداشتید پیشنهاد های ما را در مد نظر داشته باشید

دستگاه جوجه کشی خانگی
دستگاه جوجه کشی 48 تایی

  1. سایت مورد نظر آدرس و اطلاعات دقیقی در اختیار خریداران گذاشته باشد.
  2. در شهر محل سکونت شما نمایندگی داشته باشند.
  3. نماد اعتماد الکترونیک حقیقی داشته باشند.
  4. سعی کنید به صورت حضوری اقدام به خرید کنید.
  5. به بانک مراجعه کنید و از اعتبار شماره حساب اطمینان حاصل کنید.
  6. پول را به حسابهایی که در کمتر از یکسال افتتاح شده اند واریز نکنید.7. اگر اقدام به خرید تخم های نطفه دار کردید و در زمان موعود به دستتان نرسید و به تلفن های شما جواب های سر بالا دادند به عملکردشان شک کنید و به پلیس فتا برای دادن گزارش مراجعه کنید.
  7. از مسافت ها و شهرهای دور به هیچ عنوان تخم نطفه دار نخرید چون اگر فرض بر این باشد که سایت قابل اعتمادی است و تخم های نطفه دار در طی مسافت های طولانی آسیب پذیرند و ممکن است کیسه های هوای اخل تخم ها پاره و یا سوراخ شود و امکان جوجه شدن این تخمها به صفر می رسد.
  8. در روز سوم و هفتم تخم هایی که داخل ماشین جوجه کشی قرار دادید را کندلینگ و نطفه سنجی کنید هر تخمی که نطفه نداشت را از دستگاه خارج کنید اینکار میزان صحت گفته های فروشنده را تایید خواهد کرد.
  9. سازندگان ماشین های جوجه کشی واسطه های قابل اعتمادتری برای تهیه تخم های نطفه دار هستند.


2 دیدگاه برای “برای دستگاه های جوجه کشی از کجا تخم نطفه دار تهیه کنیم ؟”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناسان فروش کارخانه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!