آشنایی با بازار خرید و فروش تخم بلدرچین

آشنایی با بازار خرید و فروش تخم بلدرچین

از سایت اینترنتی هواباتور در خدمتتون هستیم تا شما را  با یک طرح توجیهی در رابطه با بازار فروش تخم بلدرچین آشنا کنیم. چنانچه علاقه مند به یادگیری راهکارهای افزایش فروش هستید پس همراه ما باشید تا موارد مهمی را به شما آموزش دهیم.

مواردی همچون بازاریابی و فروش محصولات گوشتی و تخمی، همیشه دغدغه افرادی بوده است که به تازگی وارد حرفه پرورش و نگهداری از بلدرچین شده اند. وجود این مشکلات بیشتر  به دلیل عدم کشش در بازار تقاضا و یا کوتاهی این افراد در پیدا کردن بازار منطقه است چرا که قبل از شروع هر کاری باید بازار محصول تولید شده، به خوبی بررسی شود مخصوصا  محصولاتی که تاریخ مصرف دارند و در مدت زمان بسیار کم فاسدشده و از بین می روند.

مادامی که

  • یک طرح توجیهی مناسبی در دست نداشته باشید.
  • بازار منطقه و شهر محل سکونت تان را ارزیابی نکرده باشید.
  • در مورد رقبا و مشتریان خود اطلاعات کاملی در دست نداشته باشید .

پرورش مولدین تخم گذاری همانند بلدرچین که در کمتر از دو ماه و در سن 45 روزگی به بلوغ کامل میرسند و شروع به گذاشتن تخم می کنند ، کاری بیهوده است حتی ممکن است از ادامه راه باز بمانید که در این صورت متحمل ضررهای بسیاری خواهید بود.


بازار تخم بلدرچین

در این مقاله که تحت عنوان بازار تخم بلدرچین از وب سایت اینترنتی هواباتور منتشر شده است؛ تمامی مشکلات مربوط به بازار تخم بلدرچین را مورد بررسی قرار می دهیم تا راه کارهای مناسب را در اختیار کسانی بگذاریم که هنوز در ابتدای راه هستند و هیچ تجربه به خصوصی در این باره ندارند حتی برای خوانندگانی که صرفا به قصد کسب اطلاعات وارد این سایت شده اند پس در ادامه همراه ما باشید.

وضعیت بازار تخم بلدرچین در چه حالی است؟

وضعیت بازار تخم بلدرچین در چه حالی است؟

اکنون که این مقاله رو می نویسم، اواسط بهمن ۹۷ است. نوسانات ارزی وضعیت بازار داخلی را هم تحت الشعاع قرار داده است و در بازار هر روز با افزایش قیمت و ارقام جدید مواجه هستیم ولی خوشبختانه قیمت تخم بلدرچین اصلا تغییر نکرده است و همچنان  یک بسته 24 عددی با قیمت 3300 تومانی در فروشگاه های مواد غذایی عرضه می شود.

دومین مسئله ای که ممکن است، بازار منطقه را تحت الشعاع قرار دهد، ترغیب شدن خانوارها برای مصرف تخم بلدرچین است. خوشبختانه خوردن تخم بلدرچین به اندازه کافی در بین مردم فرهنگ سازی شده است . تبلیغات  اینترنتی و توصیه هایی که متخصصان رژیم های غذایی برای خوردن تخم بلدرچین انجام می دهند، آنقدر گسترده است که خانواده ها نمی توانند از فواید و خاصیت های آن چشم پوشی کنند پس نگران جایگاه تخم بلدرچین در بازار عرضه و تقاضا نباشید علاوه بر این فقط کافی است به مقاله های نشر شده در مورد فروش تخم بلدرچین توسط کارآفرینان موفق سری بزنید و آنها را مطالعه کنید. مطمئن باشید افرادی هستند که مثل شما در ابتدای راه بودند ولی با پشتکار و همت به کارآفرینانی موفق تبدیل شدند که نه تنها صاحب درآمدهای میلیونی هستند بلکه افرادی را هم به کار گرفته اند که مشغول به کارند و صاحب درآمدند. فقط کافی است اراده کنید و از شامه اقتصادی خود برای فروش و بازاریابی محصولات تان  کمک بگیرید.

راهکارهای  مناسب برای بالا بردن هدف فروش

مطمئنا کسانی که سال هاست در این حرفه فعالیت دارند، تجربه ها و راهکارهای موفق تری برای تصاحب بازار عرضه و تقاضا پیدا کرده اند. قطعا  به دست آوردن چنین تجربیاتی حاصل سالها اراده ، پشتکار و ایمان به موفقیت است، چیزی که همه افراد مبتدی به آن احتیاج دارند.

در پاراگراف بعدی به مواردی اشاره می کنم که می تواند برای شروع و ادامه کار  مبتدیان این حرفه مفید و موثر باشد.

برندسازی کنید.

اگر می خواهید در بازار فروش تخم بلدرچین موفق باشید پس به فکر ایجاد یک برند برای فروش محصولات خود باشید. پرورش دهنده ای را تصور کنید تعدادی مولد تخمگذار دارد و همه موارد از قبیل مسائل مربوط به بهداشت ، تغذیه ، پیشگیری، استفاده از راه های درمانی و واکسیناسیون  را به خوبی رعایت می کند تا مولدینی سالم و بارور برای تخمگذاری داشته باشد. تخم هایی که چنین مولدهایی می گذارند بدون شک سالم هستند ولی مادامی که محصولات بسته بندی شده، هیچ نام و نشانی از تولید کننده نداشته باشد هرگز نمی تواند در بازار منطقه جایگاهی برای فروش به دست آورد چون هیچ خریداری از محصول بی نام نشان استقبال نمی کند.

کسی که برند سازی نمی کند چطور می تواند از مشتری انتظار داشته باشد که محصول او را چشم بسته بخرد. قبول کنید که چنین پرورش دهندگان هیچ ارزشی برای شعور مصرف کننده قائل نیستند شاید فکر می کنند مردم با عصر تکنولوژی و اینترنت آشنایی ندارند و قرار است محصولات آنها را بدون هیچ تحقیق و مقایسه ای بخرند و ببرند. چنین چیزی در کار نیست. مصرف کننده ای که تصمیم گرفته تخم بلدرچین را وارد سبد غذایی خود کند، بدون شک وقت گذاشته تا از صفحات گوگل در مورد خواص تخم بلدرچین اطلاعات کسب کند و در این میان  حتما توصیه های پزشکی و نظرسنجی مصرف کنندگان را هم مطالعه کرده است و به این نتیجه رسیده است محصولی را خریداری کند که:

  • دارای لیبل فروشگاهی است.
  • به آدرس و تلفن معتبر شرکت تولید کننده در بسته بندی محصول اشاره شده است.
  • محصول از نظر وزارت بهداشت تایید شده است.
  • تولید کننده محصول را کاملا اصولی و استاندارد بسته بندی  کرده است.

کسب مجوزهای لازم از طرف سازمان جهاد کشاورزی و وزارت بهداشت

زمانی که بازار منطقه را ارزیابی کردید و قول همکاری فروشگاه های اغذیه فروشی و سوپرمارکت ها را به دست آوردید به فکر تهیه مجوزهای لازم از طرف وزارت بهداشت و جهاد کشاورزی باشید. این مجوزها لازمه موفقیت شما در بازار منطقه است و به نام و برند شما اعتبار می بخشد.

اعمال خلاقیت در بسته بندی محصولات

معمولا بسته بندی تخم های بلدرچین در قالب های پلاستیکی و شفاف است. فقط کافی است خلاقیت داشته باشید و رنگ قالب محصولات تان را تغییر دهید تا متفاوت تر به نظر بیاید یا اگر توانایی مالی دارید از تولید کننده چنین قالب هایی بخواهید که یک قالب تحت انحصار شرکت شما تولید کند.

همراه محصول یک بروشور ارائه کنید که در آن تمامی خواص و فواید تخم بلدرچین شرح داده شده است.

تهیه یک بروشور در کاغذ های رنگی هزینه زیادی در بر نخواهد داشت. در چنین بروشورهایی شما می توانید ضمن اشاره به تمامی خواص و فواید تخم بلدرچین، به فروش اینترنتی، کیفیت محصولات تان در مقایسه با سایر رقبا یا ارائه یک کد تخفیف برای خرید های بعدی و خیلی از موارد دیگر که به ذهنتان میرسد، اشاره کنید و آن را در بین فروشگاه های مواد غذایی و سوپر مارکت ها پخش کنید تا در اختیار مشتریان خود بگذارند. طولی نمی کشد که سیلی از مشتریان متقاضی محصولات شما خواهند بود.

راهکارهای مناسب برای بازاریابی تخم بلدرچین

راهکارهای مناسب برای بازاریابی تخم بلدرچین

افراد حرفه ای ترجیح می دهند تا برای تبلیغ محصولات خود کم هزینه ترین راهکارها را انتخاب کنند. در این قسمت از مقاله برخی از این روش های کم هزینه را به شما معرفی می کنیم تا در پیشبرد اهداف تان  متحمل هزینه های زیادی برای تبلیغ محصول خود نباشید.

تبلیغ در اینترنت

در عصر تکنولوژی معدود افرادی هستند که با اینترنت و یا روش های تبلیغ در دنیای مجازی آشنایی نداشته باشند و این به لطف گوشی های دیجیتالی و فوق پیشرفته است که تقریبا همه و حتی افراد کم سواد هم  به خوبی از نحوه کارکرد آنها باخبرند. هم اکنون بالغ بر 130 سایت وجود دارد که شما می توانید محصولات خود را به صورت رایگان در آن تبلیغ کنید. مشهورترین آنها مورد علاقه بسیاری از مردم است، عبارتند از شیپور، دیوار، ایران تجارت، ایستگاه ، نیاز روز و … این سایت ها به خاطر استفاده مدام مردم همیشه در صفحات اول گوگل لیست می شوند.

تبلیغ در تلگرام و اینستاگرام

تبلیغ تخم بلدرچین در اینستاگرام  شوخی نیست بلکه انفجار یک بمب تبلیغاتی در صفحات مجازی است چون افراد بسیاری وجود دارند که ساعت ها وقت خود را در اینستاگرام  سپری می کنند که می توانند جزو مشتری های شما باشند.

پیج تبلیغاتی خود را با نام برند اختصاصی تان باز کنید و شروع به فالو کردن افراد کنید. پست های تبلیغاتی خود را با نوشتن مطالب جالب از فواید تخم بلدرچین به روز رسانی کنید. ارائه کوپن های تبلیغاتی برای جلب مشتری بسیار کار ساز است.

متقابلا همین کار را در تلگرام انجام دهید. یک کانال مخصوص برند خودتان ایجاد کنید و با عضوگیری افراد، کارتان را توسعه دهید. دنیای تبلیغات در فضا های مجازی آنقدر وسیع است و پل های ارتباطی آنقدر قوی است که هیچ کس نمی تواند منکر برتریت آن باشد.  مثلا یکی از گروه های تلگرامی با نام گروه پرورش دهندگان بلدرچین در این زمینه فعالیت دارد که می توانید عضو شوید و از راهکاری آنها را برای به دست آوردن موفقیت استفاده کنید.

استخدام بازاریاب

چنانچه فکر می کنید تبلیغ در دنیای مجازی به کارتان نمی آید و معتقد هستید که زمان زیادی را از دست میدهید پس اگر شرایطش را دارید یک بازاریاب استخدام کنید. شرایط استخدام را بررسی کنید، ضابطه ها را تعیین کنید سپس آن را در دیوار ، نیازمندی های روز و شیپور نشر دهید. مطمئنا افراد بسیاری هستند که شرایط کاری شما را خواهند پذیرفت و برای تبلیغات محصولاتتان با شما همکاری خواهند کرد.

نتیجه : تمام راهکاری تبلیغاتی را به کار ببرید تا محصولتان را تبلیغ کنید. استراتژی و عملکرد افراد حرفه ای  را مورد بررسی قرار دهید. برای بازاریابی تخم بلدرچین مشتری مدار باشید . کوچکترین اختلال رفتاری در حین معامله منجر از دست رفتن مشتری خواهد شد حتی تبلیغات سوء همان فرد برای سایر مشتری ها غیر قابل انکار است.


0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments