فروشگاه دستگاه های جوجه کشی هواباتور

فروشگاه دستگاه های جوجه کشی هواباتور

فروشگاه دستگاه های جوجه کشی هواباتور

فروشگاه اینترنتی هواباتور ارائه دهنده انواع دستگاه های جوجه کشی خانگی و صنعتی یکی از پیشروترین وب سایت ها در زمینه فروش دستگاه جوجه کشی میباشد. این وب سایت تا به امروز سعی بر این داشته تا رضایت مشتری بان خود را تامین نماید که تا حدود بسیار زیادی نیز موفق بوده است.

از جمله محصولاتی که در این فروشگاه اینترنتی ارائه میگردد شامل دستگاه جوجه کشی خانگی با امکان جوجه کشی از تمامی پرندگان میباشد ، شما میتوانید با خرید یکی از دستگاه های جوجه کشی خانگی ارائه شده در فروشگاه اینترنتی هواباتور از هر پرنده و خزنده تخم گذاری جوجه کشی نمایید.

هواباتور 1 و 2 نسخه های بروز شده دستگاه جوجه کشی هواباتور میباشند که از لحاظ کیفیت کاملاً بهبود یافته اند. همچنین دیگر امکان بسیار مهمی که در این محصولات میتوان تجربه کرد ، امکان جوجه کشی تمام اتوماتیک از پرنده های مرغ ، بلدرچین ، کبک ، غاز ، اردک ، بوقلمون میباشد. یعنی شما بدون نیاز به هیچ تجربه ای میتوانید از این پرنده ها جوجه کشی کنید فقط با فشردن یک دکمه!! هواباتور 1 قابلیت جوجه کشی از 48 عدد تخم نطفه دار و هواباتور 2 قابلیت جوجه کشی از 96 عدد تخم نطفه دار با اندازه متوسط را دارا هستند.

هواباتور 5 و 6 نسخه های کاملاً بهینه شده با ظاهری زیبا و بهره گیری از آخرین تکنولوژی هوش مصنوعی و دیگر امکانات بروز دستگاه های جوجه کشی در سطح جهان میباشند. این دو دستگاه جوجه کشی را میتوانیم به عنوان دستگاه جوجه کشی ارزان اما با کیفیت (هواباتور 5) و دستگاه جوجه کشی حرفه ای و با کیفیت (هواباتور 6) بنامیم. با استفاده از هر دو دستگاه شما میتوانید از پرندگان زینتی و گران قیمیت جوجه کشی کنید و به نوعی درآمد زایی کنید. هواباتور 5 و 6 هر دو امکان جوجه کشی از 12 عدد تخم نطفه دار با اندازه متوسط را دارا هستند.

دستگاه جوجه کشی خانگی
دستگاه جوجه کشی 48 تایی

دستگاه های جوجه کشی صنعتی سوپر مینیاتور نیز از جمله محصولاتی هستند که در فروشگاه اینترنتی هواباتور ارائه میگردد. این دستگاه های جوجه کشی صنعتی نیز با نهایت کیفیت و بهره گیری از آخرین تکنولوژی روز جهان طراحی و تولید شده اند. در این دستگاه های جوجه کشی شما میتوانید قابلیت های بهترین دستگاه ها همانند آرکام کره را مشاهده کنید. از جمله قابلیت های دستگاه های جوجه کشی صنعتی میتوانیم به مجهز بودن دستگاه به دو سنسور به صورت همزمان ، امکان بهره گیری از هوش مصنوعی برای سنجش و تنظیم دما و رطوبت ، بهره گیری از بدنه PVC با امکان شستشو و …

تمامی انکوباتور های جوجه در آوری ارائه شده در وب سایت هواباتور از جمله بهترین ماشین های جوجه کشی در سطح خانگی و صنعتی میباشند ، تمامی محصولات این واحد تولیدی با نهایت کیفیت طراحی و تولید شده اند و دارای استاندارد ایزو 9001 میباشند. البته توجه داشته باشید شما میتوانید قبل از خرید دستگاه جوجه کشی از مشاوره آنلاین وب سایت هواباتور استفاده نمایید. برای اینکار شما میتوانید با شماره تماس 09144485590 در ارتباط باشید تا دستگاه جوجه در آوری مناسب خودتان را انتخاب نمایید. برای مشاهده دستگاه های جوجه کشی خانگی و صنعتی هواباتور میتوانید به لینک زیر مراجعه فرمایید.

انواع دستگاه جوجه کشی خانگی و صنعتی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناسان فروش کارخانه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!