پرورش جوجه های شهری

پرورش جوجه های شهری

تفاوت رنگ مختلف پرهای آنها، رنگ پوست آنها، رنگ حنجره آنها، شکل و رنگ پوسته های تخم مرغ آنها و تفاوت های آنها در خصوص ویژگی های کمی از قبیل وزن بدن، مصرف خوراک و رشد سریع آن ها متفاوت است.

جوجه های شهری با جوجه های دیگر با قیمت بالا و قیمت محصولات تولید شده از تخم مرغ، پرها، گوشت و کبد در مقایسه با سایر گونه های مرغ مانند جوجه های ترکیبی تجاری، که جوجه های شهری با بهره وری بالاتری دارند، دلیل آن این است که نسبتا نادر است و این افراد تمایل دارند گوشت و تخم مرغ تولید شده توسط طعم گوشت مرغ گوشت و تخم مرغ تولید شده ، امکان جوجه کشی از این نو پرندگان بسیار اسان می باشد.

توسط جوجه های معمولی یا وارداتی را بخورند و این اطلاعات ممکن است بخشی از سلامتی باشد و سیستم تغذیه بر طعم و مزه گوشت مرغ و تخم مرغ تأثیر بگذارد به طوری که سطح بهره وری مولد جوجه های شهری بالا است تحت یک برنامه تغذیه یکپارچه را بهبود می بخشد و حتی ژنتیکی و تولید نسل جدیدی تا به بهترین کیفیت و بالاترین کیفیت از نظر تولید گوشت و تخم مرغ برخوردار است.

پرورش جوجه های شهری

دستگاه جوجه کشی خانگی
دستگاه جوجه کشی 48 تایی

آمار مربوط به مرغ شهری

1: وزن مرغ های شهری از 900 تا 1200 گرم در زمان بلوغ هر سنی از 16 هفته تا 18 هفته و بعد شروع وزن به تدریج افزایش می یابد به سن شما، تا زمانی که وزن 1300 گرم به 1650 گرم و قطعا که وزن مرغ نر بالاتر از وزن مرغ ماده و مرغ ماده، وزن خود را به طور متوسط ​​25٪ تا 30٪ در مقایسه با مرغ ماده افزایش می دهد.

2: جوجه های شهری شروع به تولید تخم مرغ در سن 16 تا 18 هفته می کنند و این نسبت نسبتا کوچک است اما بهتر است تا تخم مرغ تا سن 20 هفته تا زمانی که کانال تخم مرغ تکمیل شده باشد به تأخیر انداختن و تولید سفید کننده های کوچک اندازه

3: Abaldi مرغ شهری سالانه حدود 160 تخم مرغ را به 200 تخم مرغ هدیه می کند، در حالی که جوجه های هیبرید مرغ ماده 60 تخم مرغ را به 100 تخم مرغ در شرایط عادی می رساند و 300 تخم مرغ را به 320 تخم مرغ سالانه تحت مراقبت های ویژه مانند خانه های تهویه مطبوع قرار می دهد.

4: وزن تخم مرغ تولید شده توسط مرغ شهری از 40 گرم تا 55 گرم و وزن تخم مرغ 55 گرم در شرایط سخت تهیه و جوجه های تجاری، و وزن تخم مرغ ممکن است به 60 گرم یا بیشتر برسد.

5: جوجه های شهری توانایی انطباق با کشت در شرایط خاص محیطی را دارند و در شرایط ویژه ای دشوار می توانند تولید کنند.

6: مرغ شهری اگرچه تحت شرایط خاصی قرار می گیرد، اما همچنان دارای ویژگی های وحشی گوناگون مانند ریزش مکرر و محدود بودن توانایی پرواز است. مردم همیشه تخم مرغ و گوشت را از مرغ شهری ترجیح می دهند، گرچه از جوجه های تجاری گران تر از تخم مرغ و گوشت است.

خلاصه

جوجه ها در بسیاری از گونه های مختلف، به خصوص جوجه های شهری وجود دارند، و در کیفیت و رنگ آنها متفاوت است، علاوه بر تفاوت رنگ پوسته تخم مرغ های آنها، و همچنین جوجه های شهری نیز در قیمت علاوه بر قیمت محصولات تخم مرغ و پرها و غیره متفاوتند.

از جوجه ها، ترکیبی از مرغ تجاری، چون این نوع مرغ دارای کارایی تولید جوجه های شهری نیست و بسیاری از مردم شهرداری وارد کننده یا ترکیبی را ترجیح می دهند و می گویند که از نظر گوشت یا تخم مرغ بهترین و دلیل سیستم تغذیه مرغ است در طعم محصولات خود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناسان فروش کارخانه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!