دستگاه جوجه کشی برینسا

نگاهی کوتاه به شرکت برینسا

برینسا یکی از شرکت های بزرگ صنعتی است که در ساخت ماشین های جوجه کشی تخصص دارد. گویا موسس این شرکت بزرگ بنام فرانک پیورس به خاطر علاقه زیادی که به پرورش پرندگان داشت تصمیم گرفت انکوباتورهایی را تولید کند که همانند پرنده مادر دوره انکوباسیون را به پایان برساند و نطفه ها تبدیل به جوجه شوند از این رو تصمیم گرفت کمپانی بزرگ برینسا را که در واقع یک شرکت خانوادگی است در کشور آمریکا راه اندازی کند. هم اکنون بیشتر از چهار دهه است که در این زمینه فعالیت دارد و هر ساله قدرت نمایی خود را در دنیا با اضافه کردن تکنولوژی های به روز پر رنگ تر می کند.

اهمیت ماشین های جوجه کشی بخاطر استفاده از طراحی و کیفیت برتر است چرا که از بهترین قطعات برای ساخت انکوباتورهای تولیدی خود استفاده کرده است حتی برندهای معتبری چون جمیز وی، آرکام کره و سایر تولید کنندگان دستگاه های جوجه کشی را منتقدانه بررسی می کند تا تضمین درستی در برابر تولیدات خود به مصرف کنندگان ارائه کند.

معرفی نمونه ای از انکوباتور برینسا با هدف آموزشی با نام مینی

کمپانی برینسا در جهت هدف مند سازی آموزش و استفاده از انکوباتورها، یکی از تولیدات خود را بنام مینی ، روانه بازار کرد تا هر دانش آموخته و کاربری با روش اصولی و کارکرد انکوباتورها  و فرایند جوجه گیری به درستی آشنا شود. در اینجا مختصرا  قطعات استفاده شده در انکوباتور مینی را شرح می دهیم.

جنس کابین انکوباتور مینی : بدنه انکوباتور مینی با یک قاب شیشه ای شفاف که جنس آن از نوعی پلاستیک آنتی باکتریال است پوشش داده شده  به طوری که تمامی محتویات داخل دستگاه به خوبی نمایان است. کاربر نیازی به باز و بسته کردن در دستگاه ندارد.

دستگاه جوجه کشی خانگی
دستگاه جوجه کشی 12 تایی حرفه ای

به خاطر استفاده از مواد پتروشیمی آنتی باکتریال در بدنه، قدرت نفوذ میکروب ها تا 99.9 درصد کاهش می یابد.

سیستم رطوبت رسانی : سیستم کنترل رطوبت در انکوباتورهای مینی وان با استفاده از مخزن آبی که در کنار دستگاه قرار گرفته است تامین می شود. کاربر ظرف آب را پر می کند و با استفاده از یک رطوبت سنج، رطوبت مورد نیاز را برای نطفه ها می سنجد و موظف است، مادامی که جوجه ها به طور کامل هچ نشده اند مخزن آب را پر نگه دارد.

سیستم دمایی : مقدار دما در  انکوباتور مینی وان، با کمک یک دماسنج شیشه ای که در داخل دستگاه قرار می دهند قابل ارزیابی است و  به صورت دستی تنظیم می شود. به این صورت که یک دکمه چرخشی بر روی بدنه دستگاه تعبیه شده است که در جهت عقربه های ساعت دما افزایش می یابد و برخلاف عقربه های ساعت کم می شود.

چرخش تخم ها : بر خلاف دستگاه های فوق پیشرفته کمپانی برینسا سیستم چرخاندن تخم ها به صورت دستی و توسط کاربر انجام می پذیرد. همانطور که اشاره کردیم هدف از تولید و عرضه انکوباترهای مینی وان صرفا آموزشی است و کاربر موظف است هر چند ساعت یکبار در دستگاه را باز کند و تخم ها را تا 180 درجه به یک جهت و در نوبت بعدی خلاف جهت قبل دوباره در همان درجه  تکرار کند. حتی می تواند با یک برنامه ریزی دقیق فاصله زمانی و زاویه چرخشی را تنظیم کند.

سایر خصوصیات انکوباتور مینی

  • انکوباتور مینی وان می تواند از 10 عدد تخم متوسط ، 8 تخم درشت و 24 عدد تخم  کوچک  جوجه گیری کند.
  • ابعاد دستگاه: 10x10x8
  • وزن دستگاه: 3.00
  • این محصول با سه سال گارانتی در وب سایت اینترنتی برینزی عرضه شده است .

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناسان فروش کارخانه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!