نمایندگی دستگاه جوجه کشی در تهران

نمایندگی دستگاه جوجه کشی در تهران

دستگاه جوجه کشی در تهران

دستگاه جوجه کشی در تهران و سایر شهرهای ایران را می توان به راحتی با مراجعه به فروشندگان لوازم مرغداری، نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش کارخانه های سازنده دستگاه های جوجه کشی و یا از سایت های معتبر و اصلی کارخانه های سازنده خریداری کرد.

اگر می خواهید دستگاه جوجه کشی را در تهران، به صورت حضوری و از فروشندگان لوازم مرغداری و یا نمایندگی فروش کارخانه ها خریداری کنید، حتما توجه کنید که کارخانه سازنده ماشین جوجه درآوری از شبکه فروش و زنجیره خدمات پس از فروش گسترده ای در سطح کشور برخوردار باشد. گسترده بودن بودن شبکه فروش و زنجیره خدمات پس از فروش یک کارخانه علاوه بر این که نشان دهنده اعتبار کارخانه است، می تواند در صورت خراب شدن دستگاه در آینده، از صرف هزینه های زیاد برای تعمیر آن جلوگیری کند.

شبکه فروش و زنجیره خدمات پس از فروش برندهای داخلی و خارجی

باید توجه کنید که برندهای خارجی مانند آرکام در ایران از خدمات پس از فروش مناسبی برخوردار نیستند و در صورت خرید این برند دستگاه جوجه کشی در تهران و سایر شهرستان ها به دلیل عدم قابلیت استفاده از خدمات پس از فروش، با خراب شدن دستگاه در تهیه قطعات و لوازم جانبی با مشکل مواجه خواهید شد.

دستگاه جوجه کشی آرکام
دستگاه جوجه کشی آرکام ۲۴ تایی

این درحالی است که کارخانه های سازنده برندهای ایرانی از خدمات پس از فروش بهتری نسبت به برندهای خارجی برخوردارند. برای مثال گروه صنعتی هواباتور، با بیش از 100 نمایندگی در کشور بزرگترین شبکه فروش و زنجیره خدمات پس از فروش دستگاه جوجه کشی در تهران و سایر شهرهای ایران را دارد.

انکوباتورهای تولیدی این کارخانه درای کدهای 9 رقمی منحصر به فرد هستند و کلیه اطلاعات تولید و فروش دستگاه مشخص بوده و در کارخانه موجود است. با استفاده از این بارکد و اطلاعات موجود در کارخانه در صورت خراب شدن دستگاه نیازی به ارسال آن به کارخانه نیست و با ارسال قطعه مورد نظر به تهران، قطعه مورد نظر عوض شده و دستگاه جوجه کشی در تهران و توسط نمایندگی تعمیر می شود.

خرید دستگاه جوجه کشی در تهران به صورت اینترنتی

در صورت خرید اینترنتی دستگاه جوجه کشی در تهران و سایر شهرها، علاوه بر توجه به شبکه فروش و زنجیره خدمات پس از فروش کارخانه سازنده، حتما توجه کنید که سایت فروشنده معتبر باشد. وجود نماد اعتماد الکترونیکی یکی از معیارهایی است که شما را از افتادن به دام کلاهبرداران اینترنتی نجات می دهد. این نماد توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از رویت و تایید مجوزهای اخذ شده، هویت و آدرس متقاضی به وی اعطا می شود و در صورت ناراضی بودن مشتری شکایت وی به آسانی از طریق مراجع قانونی قابل بررسی است.

باید توجه کنید که وجود نماد ساماندهی به تنهایی و بدون وجود نماد اعتماد الکترونیکی برای جلوگیری از کلاهبرداری اینترنتی کافی نیست. نماد ساماندهی به دوصورت خاکستری و طلایی توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به سایت های اینترنتی اعطا می شود. نماد ساماندهی خاکستری نشان دهنده این است که سایت مورد نظر صرفا دارای محتوای غیراخلاقی نیست. اما نماد ساماندهی طلایی پس از اخذ نماد اعتماد الکترونیکی و رعایت مواردی مانند حق کپی رایت و حقوق مصرف کنندگان به سایت های متقاضی اعطا می شود.

در خرید اینترنتی دستگاه جوجه کشی در تهران و سایر شهرها حتما توجه کنید که سایت فروشنده حتما آدرس و شماره تلفن های تماس و مجوزهای خود را بر روی سایت قرار داده باشد. نکته مهمی که در آخر باید توجه کنید این است که به سایت هایی که شماره تلفن های همراه اعتباری را به عنوان شماره تماس قرار داده اند، اعتماد نکنید.

برای خرید مطمئن اینترنتی دستگاه جوجه کشی در تهران و سایر شهرها می توانید به سایت کارخانه گروه صنعتی هواباتور مراجعه کنید. وبسایت این کارخانه دارای نماد اعتماد الکترونیکی و نماد ساماندهی طلایی است و کلیه جوازها، تقدیرنامه ها، آدرس و شماره های تماس با کارخانه را می توانید در وبسایت مشاهده کنید.


34 دیدگاه برای “نمایندگی دستگاه جوجه کشی در تهران”

  1. سلام دوست عزیز من یک دستگاه تهیه کردم ولی اون از ۱۱ تخم ۳تاشو جوجه کرد و دماش ۳۶درجه هست چیکار باید بکنم لطفا راهنماییم کنید. با تشکر

  2. سلام
    من غلطک پمپ رطوبت ساز آزی باتور 4احتیاج دارم لطفا کمکم کنید چون تخم مرغ تو دستگاه گذاشتم و غلتک دستگاه خراب شده

  3. سلام من یک عددظرف آب دستگاه جوجه کشی ۱۲۷ عددی لازم دارم لطفا راهنمایی کنین آب کم بوده تو ظرف ظرف و آب کرده ممنون میشم سریعتر راهنمایی کنین از کجا تهیه کنم

  4. سلام خسته نباشید. میخام دستگاه جوجه کشی یک روزه بخرم. قیمت چند هست وتخم نطفه دار کجا میتونم بخرم برای راه اندازی این کار چقدر سرمایه گذاری لازم هست وبازدهیش چقدره در نیریز فارس هستم.

  5. سلام .می خواستم شانه همه کاره دستگاه جوجه کشی سفارش بدم .آدرس نمایندگی در تهران میخواستم

  6. سلام تخم نطفه دار شتر مرغ از کجا میتونیم تهیه کنیم ؟ایا شرکت صنعتی اسکندری این تخم در اختیار مشتریان قرار میده ؟اگر بله قیمت لطف کنید من سحر از شهرستان محلات هستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناسان فروش کارخانه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!