مزایای جوجه کشی مصنوعی

مزایای جوجه کشی مصنوعی

مزایای جوجه کشی مصنوعی

احتمالاً شما هم با انواع جوجه کشی آشنا هستید که به صورت طبیعی توسط مرغ مادر یا همان مرغ کرچ و مصنوعی با استفاده از دستگاه جوجه کشی صورت میگیرد. متاسفانه امروزه جوجه کشی طبیعی به تنهایی قادر به جوابگویی مشکلات جامعه نخواهد بود چراکه نیاز های جامعه رو به رشد میباشد. این یعنی بهترین موقعیت برای شما که بتوانید جوجه کشی کنید و از این طریق درآمد زایی خوبی نیز داشته باشید.

در این مقاله ما سعی بر این خواهیم داشت تا مزایای جوجه کشی طبیعی را برای شما بازگو کنیم که به دلیل تعدد بسیار زیاد آنها ما فقط موارد مهم را انتخاب کرده ایم تا به شما بگوییم. در زیر به فهرستی از این مزایا اشاره شده است:

  • امکان جوجه کشی و تولید جوجه در هر فصلی که شما بخواهید.
  • در هر دوره از جوجه کشی میتوانید هر تعداد جوجه که بخواهید تولید کنید که کاملاً به صرفه و اقتصادی است.
  • در جوجه کشی مصنوعی دیگر نیازی به وجود مرغ کرچ نیست
  • شرایط لازم که در رشد جنین لازم است کاملاً تحت کنترل میباشد.
  • تمامی مواردی که برای جلوگیزری از ابتلا به بیماری ها لازم است در نظر گرفته شده است.
  • احتمال سرایت الودگی به دلیل ایزولاسیون بالا به حداقل خود رسیده است.
  • امکان فاسد شدن و از بین رفتن تخم ها در این روش بسیار بسیار کم است.
  • امکان درآمد زایی بسیار خوبی در جوجه کشی مصنوعی وجود دارد.

شما میتوانید با یک سرمایه گذاری کم اما حساب شده یک شغل و کار برای خود دست و پا کنید فقط با یک دستگاه جوجه کشی و کمی تخم نطفه دار … البته به جز مواردی که در بالا به آنها اشاره کردیم جوجه کشی مصنوعی میتواند این امکان را به شما بدهد که میزان دما و رطوبت مورد نیاز هر پرنده را به دلخواه خود تنظیم نمایید. ده ها مورد دیگر وجود دارد که میتوان از آنها به عنوان مزایای جوجه کشی مصنوعی یاد کرد که ما فقط به چند نکته اصلی اشاره کردیم.

همانطور که در بالا گفته شد جوجه کشی مصنوعی با استفاده از ماشین جوجه کشی انجام میگیرد که نسخه های خانگی و صنعتی دارند عموماً نسخه های صنعتی برای استفاده در محیط های مرغداری و از این دست مکان ها طراحی شده اند و بدنه ای به مراتب مستحکم تر نسبت به دیگر دستگاه های جوجه خانگی دارند.

دستگاه جوجه کشی خانگی آرکام
دستگاه جوجه کشی آرکام 50 تایی

تعداد تخم های نطفه داری که میتوانید در دستگاه های جوجه کشی صنعتی قرار دهید هیچ حد و مرزی ندارد و هر روز روبه پیشرفت میباشد دستگاه های جوجه کشی خانگی نهایتاً میتوانند از 100 تخم نطفه دار جوجه کشی نمایند و این به دلیل مدل ساخت آنها است که بسیار کوچک و مناسب برای استفاده در منزل طراحی شده است.

اگر به دنبال یک دستگاه جوجه کشی مطمئن و با کیفیت میگردید پیشنهاد ما این است که نگاهی به دستگاه های جوجه کشی موجود در وب سایت www.hovabator.ir بیندازید .تمامی دستگاه های جوجه کشی در این وب سایت دارای 12 ماه گارانتی بی قید و شرط برای تمامی قطعات و 10 سال خدمات پس از فروش به جهت تامین قطعات یدکی میباشد.

البته توصیه ما استفاده از دستگاه های جوجه کشی ستر هچر همزمان میباشد چراکه این دست از دستگاه های جوجه کشی با استفاده از تکنولوژی منحصر به فرد خود میتوانند راندمانی به مراتب بالاتر را به شما ارائه نمایند. توجه داشته باشید در صورت نیاز میتوانید قبل از خرید با شماره تماس 09144485590 در ارتباط باشید و مشاوره رایگان در مورد خرید دستگاه جوجه کشی دریافت نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناسان فروش کارخانه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!