دستگاه جوجه کشی خانگی

دستگاه جوجه کشی خانگی کوچک

دستگاه جوجه کشی خانگی کوچک

هواباتور 6 محصول گروه صنعتی هواباتور از قدرتمندترین دستگاه های جوجه کشی خانگی ایرانی است که به دلیل قابلیت های بی همتایی که دارد قابل رقابت با نمونه های با کیفیت ماشین های جوجه کشی خارجی است. استفاده از سنسور فوق حساس برای تنظیم دما و رطوبت ، هوش مصنوعی و منطق فازی برای کنترل المان های دستگاه ، پد سلولزی و پمپ آب جهت تامین رطوبت و شانه های سایزیک و همه کاره نمونه قابلیت هایی هستند که هواباتور 6 را از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می کنند.

با استفاده از دستگاه جوجه کشی خانگی حرفه ای هواباتور 6 می توانید از انواع مختلف پرندگان جوجه کشی کنید. این دستگاه جوجه کشی خانگی با راندمان بسیار بالا مناسب برای جوجه کشی از تخم ها نطفه دار پرندگان تزئینی گران قیمت مانند طوطی ، عروس هلندی ، کاسکو و سایر پرندگان زینتی است. هواباتور 6 شما را در جوجه کشی از تخم های انواع پرندگان اهلی نیز مانند مرغ ، کبک ، قرقاول ، غاز ، اردک ، بوقلمون و … بی نیاز می کند. برای این کار کافی است تخم ها را در داخل دستگاه قرار داده و دما و رطوبت مطلوب پرنده مورد نظر را برای دستگاه تنظیم کنید.
در ساخت هواباتور 6 از شاهکار تکنولوژی سوئیس یعنی سنسور SHT SENSIRION استفاده شده است. این سنسورها در طول عمر خود فقط یک بار در کارخانه کالیبره می شوند و نیازی به کالیبره شدن مجدد ندارند.

سنسورهای SHT به دلیل دقت بالا در تنظیم دما و رطوبت در ساخت تجهیزات صنایع حساس کاربرد دارند. برد قدرتمند هواباتور 6 علاوه بر تعبیه سنسور SHT بر روی آن ، مجهز به فناوری هوش مصنوعی است و با بهره گیری از منطق فازی دما و رطوبت را در حد مطلوب و بهینه تنظیم می کند. دستگاه با استفاده از این قابلیت ها قادر است حتی در صورت باز بودن درب محفظه دما و رطوبت را در حد مطلوب تنظیم کند.

در ساخت این دستگاه همانند دستگاه قدرتمند آرکام کینگ سورو 20 از پمپ آب و پد سلولزی برای تامین رطوبت بهینه استفاده می شود. پد سلولزی این دستگاه که با بکارگیری فناوری نانو ساخته شده است قابلیت جذب آب تا حداکثر 10 برابر حجم خود را دارد. تامین رطوبت بدین شکل است که با استفاده توسط پمپ، آب از مخزن وارد دستگاه شده و در پد سلولزی ذخیره می شود.

دستگاه جوجه کشی خانگی
دستگاه جوجه کشی 12 تایی ارزان

دستگاه جوجه کشی

هواباتور 6 همانند مدل های جدید دستگاه های جوجه کشی با کیفیت دنیا از سیستم چرخش 360 درجه ای برای چرخش تخم ها استفاده می کند. موتور انحصاری EIG هواباتور 6 طوری طراحی شده است که به آهستگی تخم ها را به صورت کامل می چرخاند و مشاهده حرکت آن با چشم غیر مسلح امکان پذیر نیست. موتور EIG که منحصرا برای دستگاه های جوجه کشی گروه صنعتی هواباتور در مالزی طراحی و ساخته می شوند قادرند برای مدت طولانی بدون وقفه و مشکل به فعالیت خود ادامه دهند. موتور و سایر قطعات مکانیکی دستگاه برای جلوگیری از خطر آتش سوزی در داخل یک محفظه قرار گرفته اند.

دیگر قابلیت استثنایی این ماشین جوجه درآوری خانگی شانه های سایزیک و همه کاره است. این شانه ها شما را قادر می سازند که بدون تهیه شانه های با اندازه مختلف از تخم های انواع پرندگان (به جز تخم شترمرغ) جوجه کشی کنید. با استفاده از این شانه ها حتی می توانید تخم های پرندگان مختلف را به صورت همزمان جوجه کشی کنید. برای این کار کافی است قرار دادن تخم های پرندگان مختلف در دستگاه را طوری زمان بندی کنید که مرحله هچر آن ها همزمان شده و جوجه ها همزمان از تخم ها خارج شوند.

درب محفظه دستگاه هواباتور 6 از جنس کریستال نشکن است که دوام بسیار بالایی را برای آن در برابر ضربه و خراش می دهد. رنگ دودی و خاصیت ضد UV آن مانع ورود اشعه های نور مستقیم و غیرمستقیم خورشید به داخل دستگاه و کاهش راندمان آن می شود. بدنه ، شانه های همه کاره و محفظه مکانیکی دستگاه از جنس ABS صنعتی است که در دمای بالا از خود گاز متصاعد نمی کنند. استفاده از برخی مواد در قطعات داخلی دستگاه به دلیل متصاعد شدن گاز در داخل آن منجر به تلف شدن تخم ها و در نتیجه کاهش راندمان دستگاه می شود.

اگر اهل مسافرت هستید و یا به دلیل مسائل کاری زیاد مسافرت می کنید هواباتور 6 یک ماشین جوجه کشی ایده آل برای شما محسوب می شود زیرا در استفاده از این دستگاه نیازی به حضور فیزیکی برای تنظیم دما و رطوبت نیست و آن را می توانید با اتصال به گوشی تلفن همراه از فواصل دور نیز کنترل کنید.

هواباتور 6 را در مواقع اضطراری و در صورت قطع شدن برق می توانید با استفاده از برق باتری نیز استفاده کنید. برای این کار می توانید اینورتور تبدیل برق 12 ولت به برق 220 ولت را از کارخانه سازنده دستگاه با قیمت بسیار مناسبی تهیه کنید. هواباتور 6 دارای یک سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش گروه صنعتی هواباتور است. این دستگاه در صورت خرید از گروه صنعتی هواباتور به صورت کاملا رایگان به مشتریان عزیز در سراسر کشور ارسال می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص دستگاه جوجه کشی هواباتور 6 و یا خرید آن به لینک زیر مراجعه کنید

https://goo.gl/b7K9Bm


برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناسان فروش کارخانه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!