راهنمای خرید دستگاه جوجه کشی غاز

خرید دستگاه جوجه کشی غاز

راهنمای خرید دستگاه جوجه کشی غاز

غاز گونه ای از پرندگان اهلی میباشد که جایگاه بسیار محبوبی در بین خانواده ها بخصوص روستایان عزیز پیدا کرده است. زیرا این پرنده وزن سنگینی دارد و به دلیل تغذیه از گیاهان سرسبز ، گوشت آن بسیار لذیذ می باشد. همچنین تخم این پرنده در مقایسه با تخم مرغ از اندازه بزرگتری برخوردار می باشد. هم اکنون غازها در بسیاری از مناطق ایران پرورش داده می شوند. از بهترین روش های برای توسعه گله و پرورش غازها ، استفاده از دستگاه جوجه کشی می باشد. با خرید دستگاه جوجه کشی غاز ، کاربر میتواند همزمان از تعداد زیادی تخم نطفه دار آن ، جوجه کشی نماید. در این مقاله شما را با بهترین دستگاه جوجه کشی غاز آشنا می کنیم.

معرفی دستگاه جوجه کشی غاز

معرفی دستگاه جوجه کشی غاز

دستگاه جوجه کشی غاز دقیقا همان دستگاهی میباشد که برای جوجه کشی از سایر پرندگان (بجز شتر مرغ) از آن استفاده می شود. پس دستگاه جوجه کشی مخصوص غاز وجود ندارد. اما جوجه کشی از غاز ، به دقت و مراقبت بیشتری نیاز دارد. نطفه های تخم این پرنده بسیار حساس می باشند. بنابراین دستگاه جوجه کشی غاز باید دقت و کیفیت بالایی داشته باشد. در این نوشتار بهترین دستگاه های جوجه کشی غاز در ظرفیت های کم (خانگی) و ظرفیت های زیاد (صنعتی) را به شما معرفی خواهیم کرد.

دستگاه جوجه کشی خانگی غاز

دستگاه جوجه کشی خانگی غاز

دستگاه جوجه کشی آرکام
دستگاه جوجه کشی آرکام ۲۴ تایی

برای جوجه کشی از غاز ، توسط دستگاه های خانگی توصیه می کنم از سری دستگاه های ایزی باتور استفاده کنید. این دستگاه ها بهترین دستگاه های جوجه کشی خانگی ساخت داخل می باشند که از طرف مجموعه هواباتور به بازار ارائه می گردد.

سری دستگاه های ایزی باتور دارای امکانات بی نظیر و بسیار حرفه ای میباشند. بعنوان مثال در دستگاه ایزی باتور 1 و 2 نیازی نیست که اطلاعات خاصی در زمینه جوجه کشی داشته باشید. زیرا دستگاه به طرز بسیار ایده الی هوشمند ساخته شده است. در این دستگاه ها کاربر می تواند با انتخاب پرنده مورد نظر بر روی برد دستگاه ، به راحتی اقدام به جوجه کشی نماید. بعد از انتخاب نوع پرنده ، دستگاه بصورت خودکار بهترین تنظیمات را برای دما ، رطوبت و چرخش تخم در دوره های ستر و هچر اعمال می کند.

شانه های این دستگاه ها می توانند هر سه نوع تخم ریز ، متوسط و درشت را به راحتی در خود جای دهند. لذا علاوه بر تخم های درشت غاز ، می توانید از این دستگاه برای جوجه کشی از سایر پرندگان نیز استفاده کنید.

از سایر امکانات و ویژگی های این دستگاه ها می توان به سنسور SHT سوئیسی ، بدنه ABS ضد زنگ و ضد ضربه ، سنسور محیطی ، موتور چرخشی قدرتمند ، سیستم منطق فازی تنظیم دما و رطوبت ، رطوبت ساز اتومایزر ، کارکرد با برق اضطراری و باتری خودرو و عملکرد تمام اتوماتیک آن اشاره کرد. این دستگاه ها دارای راندمان بالایی می باشند. همچنین عمر مفید این دستگاه ها نیز طولانی است.

علاوه بر امکانات ذکر شده ، در ایزی باتور 2 ، امکان ستر و هچر همزمان نیز ممکن می باشد. بدین صورت کاربر همیشه می تواند داخل دستگاه تخم های تازه قرار بدهد. ایزی باتور یک و دو به ترتیب  ظرفیت 20 و 40 عدد تخم غاز دارند.

این دستگاه ها دارای 12 ماه گارانتی بی قید و شرط و 10 سال خدمات پس از فروش میباشند.

دستگاه جوجه کشی صنعتی غاز

دستگاه جوجه کشی صنعتی غاز

برای جوجه کشی از غاز در ظرفیت های زیاد پیشنهاد می کنم از دستگاه های جوجه کشی صنعتی و نیم صنعتی هواباتور بهره ببرید. به دلیل ظرفیت بالای این دستگاه ها ، در ساخت آنها از بهترین و با کیفیت ترین قطعات استفاده شده است تا راندمان دستگاه همیشه و تحت هر شرایطی بالا باشد.

این دستگاه ها می توانند مجهز به 4 سنسور شوند. سنسور اصلی آن SHT سوئیسی می باشد. علاوه بر این یک سنسور دیگر نیز جهت احتیاط بیشتر در داخل دستگاه برای شرایط اضطراری تعبیه شده است. در حقیقت این سنسور زمانی توسط برد در مدار قرار می گیرد که سنسور اصلی به مشکل برخورد کند. برای کنترل دمای بیرونی و عدم دچار شدن نطفه ها به شوک دمایی ، در این دستگاه ها از سنسور محیطی استفاده شده است. حسگر دی اکسید کربن نیز بصورت آپشن و در صورت سفارش مشتری بر روی دستگاه نصب می شود.

راندمان این دستگاه ها بالای 90 درصد می باشد. از دلایل اصلی راندمان بالای این دستگاه می توان به موارد زیر در آن اشاره کرد:

  • بدنه PVC فشرده و یکپارچه
  • سنسورهای بسیار عالی
  • برد فوق هوشمند JDR 950
  • موتور چرخشی KTYZ 80
  • کارکرد با برق اضطراری
  • ستر هچر همزمان
  • فن دمنده
  • ایزولاسیون کامل
  • سیستم اکسیژن گیری و تهویه بسیار ایده ال
  • سیستم رطوبت رسان اتومایزر
  • شانه های همه کاره
  • شاسی های ضد زنگ و مستحکم آلومینیومی
  • درب پلی کربناتی بهمراه کاور محافظ اشعه های مضر

این دستگاه ها دارای نشان CE اروپا ، استاندارد ایزو 9001 و استاندارد کنترل کیفی می باشند.

همانند سایر محصولات ، این دستگاه نیز از 12 ماه گارانتی بی قید و شرط و 10 سال خدمات پس از فروش برخوردار می باشند.

برای خرید دستگاه جوجه کشی غاز و دریافت مشاوره رایگان با شماره 09144485590 تماس حاصل فرمائید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناسان فروش کارخانه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!