تاریخچه شترمرغ

تاریخچه پرورش شترمرغ

طی نیمه دوم قرن بیستم، صنعت طیور در کشور کویت به طور قابل ملاحظه ای توسعه یافته و تبدیل به یک صنعت مهم شده است که پروتئین حیوانی را به میلیون ها نفر از مردم عرضه می کند. سرمایه این صنعت در میلیاردها دلار تخمین زده می شود و ده ها هزار خانواده در این صنعت کار می کنند.

امروزه حدود 800 میلیون نفر در جهان قادر به دسترسی به غذا نیستند و حدود 200 میلیون کودک زیر 5 سال مبتلا به سوء تغذیه با کمبود پروتئین و کالری هستند که ممکن است بر رشد فیزیکی و عقب ماندگی ذهنی آنها تأثیر بگذارد.

این تعداد به طور پیوسته افزایش می یابد، زیرا جمعیت جهان افزایش می یابد و تا سال 2025 انتظار می رود، حدود 2.6 میلیارد نفر به نیاز ناامیدانه غذا خواهند پرداخت به تازگی، نیاز به افزایش شترمرغ در بسیاری از نقاط جهان، که میزان تولید فعلی آنها در آغاز قرن جدید به تولد شترمرغ امیدوار است. گوشت شترمرغ با کمبود چربی، کلسترول، انرژی و فیبر مشخص می شود. این غذای سالم برای افراد مبتلا به بیماری های قلبی است.

پوسته شترمرغ و تاریخچه شترمرغ

پوست شترمرغ نیز با توجه به دوام و پرهای آن که از سایر چرم ها تشخیص داده می شود و همچنین در ساخت کیسه های چرمی، کفش، کمربند و دیگران استفاده می شود، با استفاده از بالش های خانگی و پالس ها از پودر شترمرغ استفاده می کند تا از گرد و غبار به دلیل خاصیت الکترومغناطیسی آن به عنوان عملیات وارد شود تزئینات در جشنواره ها.

دستگاه جوجه کشی خانگی آرکام
دستگاه جوجه کشی آرکام 50 تایی

تاریخچه شترمرغ

روغن شترمرغ در تولید پماد آرایشی پوست استفاده می شود و به عنوان درمان برای روماتیسم استفاده می شود. تخم مرغ های غیر شسته شده در تولید شیرینی ها، کیک ها و سایر شیرینی ها نیز استفاده می شود. تخم مرغ نقاشی برای هنرمندان و هنرمندان است تا اثر انگشت خود را بر روی آنها قرار دهند.

شترمرغ متعلق به گروهی از پرندگان است که نمی توانند پرواز کنند و به عنوان پرندگان شناخته می شوند که فقط می توانند اجرا شوند. اعتقاد بر این است که شترمرغ حدود 40 میلیون سال پیش در منطقه مدیترانه به غرب و چین به شرق و مغولستان به شمال شناخته شده است. حفاری ها نشان دهنده وجود شترمرغ در آسیا و شمال آفریقا است.

حدود یک میلیون سال پیش گله شترمرغ ها با تعدادی از پستانداران در سرتاسر قاره آفریقا به جنوب مهاجرت کردند و گله های وحشی شان در صحرای آفریقایی در سودان، مصر، اتیوپی، سومالی، سواحل غربی دریای سرخ، کنیا و تانزانیا و همچنین در شبه جزیره عربستان قرار دارد.

فرعونهای مصر نخستین کسانی بودند که شترمرغ را به عنوان فرمانروای قدیمی آثار باستانی فرعون نشان می دادند. فرعون ها از پرهای شترمرغ نماد حقیقت و عدالت بودند. رهبران بزرگ رومی ها و یونانی ها کلاه خود را با پرهای شترمرغ تزئین کردند.

اعراب شترمرغ را برای ورزش و منبع غذا شکار کردند. در حالی که رزمندگان زولو جنوب آفریقا بدن خود را با پرهای شترمرغ تزئین کردند، ملکه الیزابت من اولین زن برای استفاده از پرهای شترمرغ در موهایش بود. ماری آنتوانت در فرانسه اولین کسی بود که از پرهای شترمرغ در ملاها استفاده می کرد.

انواع شترمرغ و تاریخچه شترمرغ

» شترمرغ به شرح زیر طبقه بندی می شود «

شترمرغ ماسائی

شترمرغ سومالی

شترمرغ جنوب آفريقا

شترمرغ های شمال آفريقا

شترمرغای عربی

شترمرغ ها جزو گیاهخواران به حساب می آیند ، پرنده ای که توانایی پرواز ندارد و یک پرنده بیابان است که برای زندگی در صحرای صحرایی سازگار است، یکی از بزرگترین پرندگان در سطح جهان، این پرنده را برای مدت 45-60 سال زندگی می کند و ممکن است بین 80 تا 35 سالگی بین 40-40 سالگی زندگی کند این پرنده علفی است.

که علف، سبزیجات، شاخه های برگ های درخت، میوه ها، میوه ها، شبدر و تمشک را می خورد، گوشت مانند کرم ها، مارمولک ها و قورباغه ها را می خورد، که در آن فلزات، سنگ ها و درختان کوچک فرو می ریزد و نوشیدنی می دهد. M و وزن دارد سن سه سالگی حدود 100 کیلوگرم است. شترمرغ با چشم های زیبای زیبایی او مشخص می شود، جایی که او می تواند از طریق آنها فاصله های طولانی و در تمام جهات به جز یک پشت سرش را ببیند.

او دارای پلک سوم است که از چشمان گرد و غبار محافظت می کند و باعث می شود او از خواب آرام لذت ببرد. شترمرغ یک دستگاه هشدار دهنده زودرس در حیات وحش بقیه حیوانات است و همچنین تنها پرنده با دو پا در پای خود است و پای آن کاملا به دشمن مناسب است و بدن بزرگ آن را حمل می کند. استخوان های پا بلند و جامد هستند. قوی شترمرغ شبیه به پرهای شترمرغ است که برای کمک به او در صحرا راه می رود. شترمرغ به عنوان قدرتمند ترین پرنده شناخته می شود که نیروی آن 150 تا 200 کیلوگرم است.

تاریخچه شترمرغ

محصولات و مزایای شترمرغ و تاریخچه شترمرغ

گوشت : گوشت شترمرغ یکی از بهترین و بهترین انواع گوشت قرمز به دلیل ارزش غذایی بالای آن، غنی از پروتئین و ویتامین ها، محتوای چربی کم، کلسترول کم و محتوای بالای آهن نسبت به دیگر گوشت قرمز و گوشت مرغ است.

گوشت شترمرغ نیز به راحتی قابل هضم است و به سرعت توسط بدن انسان مورد استفاده قرار می گیرد. از مواد غذایی آن به علت کم بودن نسبت فیبر ها به ترکیب آن است. به همین علت، گوشت شترمرغ شهرت جهانی را به دست آورد و در برخی جوامع غربی به دلیل افزایش آگاهی بهداشتی بسیاری از مردم، محبوب شده است.

پودر : استفاده شده در اثاثه یا لوازم تزئینی و گرد و غبار، به عنوان مورد استفاده در روند دکوراسیون در جشن ها و جشنواره ها و مورد استفاده در دستگاه های الکترونیکی برای انجام تمیز کردن نهایی این دستگاه ها و مقدار تولید شده از پرنده در سال از 1.5-2 کیلو پر.

پوست : مرحله مهمی در مراحل توجه به آموزش شترمرغ است که یکی از زیباترین و ثروتمند ترین پوسته های جهان است؛ زیرا با کیفیت بالا، دوام و نرمی و مقاومت در برابر آب، جذاب و ظریف و ظریف از حضور پاستل آن را از پوست دیگر تشخیص می دهد. پوسته شترمرغ در تولید کفش، کیسه، پوشاک چرم با کیفیت بالا، کمربند و سایر صنایع استفاده می شود.

تخم : تخم مرغ به عنوان یکی از مهمترین محصولات شترمرغ محسوب می شود که از طریق این گونه حفظ می شود، زیرا تخم های بارور شده در تولید جوجه ها مورد استفاده قرار می گیرند. تخم های غیر بارور به عنوان تخم مرغ های میز استفاده می شوند که یک تخم مرغ برای خوردن یک خانواده از 14 نفر کافی است و به تولید شیرینی، پوسته بیرونی پس از تخلیه محتویات آن در دکوراسیون، مجسمه سازی و تزئینات استفاده می شود و منبع کلسیم است.

چربی : بیش از مقدار 2 کیلوگرم در یک پرنده با وزن 90-100 کیلوگرم، متمرکز در منطقه قفسه سینه و با کلسترول کم، مورد استفاده در تولید دارو و وسایل پزشکی و لوازم آرایشی برای توانایی خود را برای نفوذ به پوست و محافظت و محافظت از سلول ها، مشخص می شود. اتصالات، عفونت های پوستی و درد عضلانی

چشم های شترمرغ : می تواند از چشم های شترمرغ مورد استفاده در زمینه چشم پزشکی به عنوان جایگزین برای چشم انسان ها رنج می برد از مشکلات در نوعی، موفقیت خوبی از این آزمایش بوده است به رد بدن انسان نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناسان فروش کارخانه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!