آموزش ضد عفونی دستگاه جوجه کشی

آموزش ضد عفونی دستگاه جوجه کشی

آموزش ضد عفونی دستگاه جوجه کشی

ضد عفونی کردن دستگاه جوجه کشی موردی است که بسیاری از افراد با آن درگیر هستند و این سوال را دارند که آیا این کار را باید انجام داد یه نه! یا حتی اگر این مورد را انجام بدهیم به چه صورتی باید این کار را بکنیم و با چه ماده ای؟!

جواب شما را در این مقاله خواهیم داد!! اول اینکه بعد از هر دوره جوجه کشی بایتی محلی که در آن جوجه کشی انجام شده است تمیز گردد ، اگر به صورت طبیعی جوجه کشی انجام شده است کاه های زیر پرنده تعویض گردد و یا اگر به صورت مصنوعی با دستگاه جوجه کشی این کار را انجام میدهید بایستی داخل دستگاه را ضد عفونی کنید.

قبل از اینکه بگوییم چگونه این کار را باید انجام دهید ، باید بدانید که برخی از دستگاه های جوجه کشی را هیچگاه نباید مورد شستشو قرار داد و ضد عفونی کرد چراکه این دسته از دستگاه های جوجه کشی قابلیت شستشو و ضد عفونی را ندارند .

بله دستگاه های جوجه کشی بدنه فلزی بعد از شستشو و یا ضد عفونی کم کم آثار زنگ زدگی را از خود نشان میدهند که این مورد برای جوجه کشی اصلاً مفید نیست. اما دستگاه های جوجه کشی که از جنس پلاستیک یا PVC تولید شده اند کاملاً در مقابل شستشو و ضد عفونی مقاوم بوده و هیچ مشکلی را به وجود نمی آورند، پس شما میتوانید دستگاه های بدنه پلاستیکی و PVC را ضد عفونی کنید. در ادامه نحوه این کار را به شما توضیح خواهیم داد …

دستگاه جوجه کشی خانگی
دستگاه جوجه کشی 12 تایی ارزان

اول از همه ابن را بدانید که با فرمالین یا این چنین گازهایی نباید دستگاه جوجه کشی را ضد عفونی کرد ، دوم اینکه ماده مناسب برای ضد عفونی یک ماشین جوجه کشی تاید و یا مایع ظرفشویی میباشد. ابتدا مایع ظرفشویی را به مقدار بسیار کمی در دستمال بریزید و آن را اندکی خیس کنید سپس دیواره دستگاه را با این دستمال یا اسکاج به راحتی بشویید. بعد از اتمام این کار با یک دستمال دیگر که تمیز و خشک است این مواد را به دقت پاک کنید. در این صورت دستگاه کاملاً ضد عفونی میشود. البته برخی از افراد یک بار دیگر بعد از این کار دستگاه را با دستمال خیس تمیز مینمایند و در آخر با دستمال خشک کار خود را تمام میکنند.

بعد از انجام این کار ها نباید درب دستگاه را ببندید بسیاری از افراد تمامی مراحل را درست انجام میدهند اما در این بخش به مشکل بر میخورند و این اشتباه را انجام میدهند. شما بایستی بعد از اتمام مراحل بالا درب دستگاه را باز بگذارید و دستگاه را در جایی قرار دهید که نور غیر مستقیم خورشید به آنجا میتابد. بعد از 1 الی 2 ساعت شما میتوانید دستگاه جوجه کشی خود را به صورت تمیز شده بردارید.

مواردی که در بالا گفته شد نحوه ضد عفونی کردن دستگاه جوجه کشی بعد از هر دوره جوجه کشی بود امیدواریم که مورد توجه دوستان عزیز قرار گرفته باشد. هر مشکلی در این زمینه داشتید میتوانید از بخش نظرات با ما در ارتباط باشید ، برای اینکار کافی است تا نام خود و پیامتان را در بخش نظرات وارد نمایید.


7 دیدگاه برای “آموزش ضد عفونی دستگاه جوجه کشی”

  1. سلام وقت بخیر بنده اول با آب مایع شستشو دادم و بعد سرکه سفید بهم گفتن بزن آیا سرکه سفید اشتباه بوده

    • با سلام، مشکلی نداره فقط باید مواظب سنسورهای دستگاهتون باشید چون در اثر تماس با مواد شیمیایی خراب میشن. جرمی ساید هم برای ضدعفونی دستگاه جوجه کشی مناسبه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناسان فروش کارخانه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!