یکی از علل افزایش تلفات در جوجه کشی

یکی از علل افزایش تلفات در جوجه کشی

یکی از علل افزایش تلفات در جوجه کشی

در جوجه کشی عمده ترین علت افزایش تلفات را میتوانیم عفونت های داخلی نطفه های در حال رشد بدانیم که به واسطه قارچ ها اتفاق می افتند ، شاید بپرسید چرا ؟! ما جواب این سوال را به شما خواهیم داد …

با بررسی های فراوانی که در این زمینه انجام شده است اثبات شده است که اکثراً در وقوع بیماری نطفه های داخل تخم مشکل از دستگاه جوجه کشی بوده است نه از محیط اطراف یا آلودگی های محیطی ، سپس تحقیقاتی بر روی دستگاه های جوجه کشی انجام شد که مطابق با این تحقیقات دستگاه های جوجه کشی از جنس گالوانیزه ساخته شده بودند و داخل دستگاه یک مرجع رطوبت بود همچنین داخل دولایه گالوانیزه بدنه از کائوچو پوشیده شده بود برای درزگیری و عایق بندی بهتر اما دریغ از اینکه مکان گرم و راحتی برای پرورش قارچ ها نیز میباشد، در بین این دو لایه قارچ ها پرورش یافته و بر روی تخم ها مینشینند در نتیجه به دلیل وجود قارچ ها راندمان تبدیل تخم به جوجه نیز کاهش می یابد. در اروپا استفاده از دستگاه های جوجه کشی که از جنس گالوانیزه ساخته میشوند بسیار کم اتفاق می افتد مگر اینکه آن شخص در این زمینه تازه کار و ناشی باشد زیرا در عمومیت ماجرا جنس گالوانیزه بعد از نهایتاً یک سال آثار زنگ زدگی را در خود نمایان میسازد و به نوعی میتوان گفت دیگر برای جوجه کشی قابل استفاده نمیباشد.

همانطور که گفته شد در اروپا به جای استفاده از جنس گالوانیزه از جنس ABS و PVC استفاده مینمایند که کاملاً قابل شستشو بوده و امکان زنگ زدگی را به صفر میرساند یعنی شما بعد از هر دوره جوجه کشی میتوانید دستگاه را کاملاً مورد شستشو قرار دهید همچنین پی وی سی بیشتر در دستگاه های جوجه کشی صنعتی استفاده میشود که کاملاً ضد باکتری میباشد و شما میتوانید با خیالی راحت جوجه کشی را انجام دهید.

توجه داشته باشید وب سایت هواباتور نیز این استاندارد ها را در نظر گرفته و بهترین دستگاه های جوجه کشی را در فروشگاه آنلاین خود به نمایش گذاشته است. تمامی استانداردهایی که گفته شد در این دستگاه های جوجه کشی خانگی و صنعتی کاملاً رعایت شده است به نوعی که جنس بدنه این دستگاه ها در نسخه های خانگی از ای بی اس و در نسخه های صنعتی از پی وی سی میباشد. البته این فقط یک نمونه از عواملی بود که در جوجه کشی تاثیرات بسزایی دارد ، اگر یکی از دستگاه های جوجه کشی موجود در هواباتور را خریداری کرده اید لطفاً قبل از انجام عملیات جوجه کشی دفترچه راهنمای جوجه کشی که تمامی موارد تاثیر گذار در جوجه کشی درج شده است را مطالعه فرمایید و سپس اقدام به جوجه کشی کنید.

دستگاه جوجه کشی خانگی آرکام
دستگاه جوجه کشی آرکام 50 تایی

در صورتی که نیاز به خرید یک دستگاه جوجه کشی دارید هواباتور میتواند بهترین انتخاب برای شما باشد چراکه فقط دستگاه های جوجه کشی استاندارد را در وب سایت آنلاین و فروشگاهی خود به نمایش گذاشته است که دارای 12 ماه گارانتی بی قید و شرط و 10 سال خدمات پس از فروش میباشند. برای خرید دستگاه جوجه کشی میتوانید به وب سایت فروشگاهی هواباتور مراجعه فرمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناسان فروش کارخانه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!