سود حاصل از پرورش پرندگان زینتی

سود حاصل از پرورش پرندگان زینتی

سود حاصل از پرورش پرندگان زینتی

بیکاری یکی از مشکلات مهم در جوامع امروزی مخصوصا در کشور ایران به حساب می آید چون ارگانهای دولتی و خصوصی قادر به سازمانده هی این مسائل و مشکلات نیستند. علاوه بر آن بسیاری از مردم پرورش و جوجه کشی از پرندگان زینتی را به عنوان شغل دوم خود در نظر گرفته و از این راه به درآمدهای قابل توجهی دست یافته اند. در زندگی روزمره و در تعامل با دوستان و آشنایان ممکن است قفس پرنده های زیادی را دیده باشید، کسانی هستند که علاوه بر اینکه نیاز سرگرمی و احساسی خود را از طریق نگهداری پرندگان زینتی برطرف میکنند، معتقدند به کمک همزیستی با یک پرنده یا حیوان خانگی به رشد عاطفی و معیارهای علمی و مسئولیت پذیری دست یافته اند.

درک متقابل از این موضوع شما را برای انتخاب یک شغل قابل قبول و پر منفعت از قبیل نگهداری از پرندگان زینتی با هدف تکثیر و فروش پرنده های مولد، جوجه و تخم هایش ترغیب می کند و چه بهتر که مهارت های لازم در نگهداری و پرورش از پرندگان زینتی را تا حدودی یاد گرفته باشید و اگر کمی شامه اقتصادیتان کار کند، شما اولین قدم را برداشته اید . بدون شک پرورش پرندگان زینتی یک درآمد پرمنفعت و سرگرم کننده است و فکر خرید دستگاه جوجه کشی با توجه به اطلاعاتی که باید از نحوه کارکرد آنها داشته باشید دومین قدم در راه اندازی این کسب و کار کوچک می باشد. پرورش پرندگان زینتی با استفاده از دستگاه های جوجه کشی یکی از موضوعات ارزشمندی است که ارزش این صنعت بزرگ را نمایان می کند.

دستگاه های جوجه کشی خانگی

همانطور که گفتیم قدم بعدی در راه اندازی تولید و فروش پرندگان زینتی خرید دستگاه جوجه کشی خانگی اتوماتیک یا تمام اتوماتیک می باشید . پیشنهاد ما این است که دستگاه های جوجه کشی تمام اتوماتیک را بخرید که نیاز به دخالت شما ندارد و کافی است دستگاه را به برق وصل کرده و دکمه نام پرنده را انتخاب کنید . دستگاه به صورت خودکار و با استفاده از سنسورهای هوشمند، هوا، رطوبت، دما و چرخش ساعتی تخم ها را تنظیم می کند .

ناگفته نماند که بدنه این دستگاه ها به صورتی عایق بندی شده اند که در کنترل دما نقش بسیار مهمی دارند. پس بهتر است از دستگاههای غیر استاندارد با بدنه فلزی استفاده نکنید . ناگفته نماند این دستگاه ها مجهز به شانه های همه کاره هستند که شانه ها بر اساس اندازه تخم ها قابل تنظیم است و نیاز به خرید شانه های مختلف برای پرندگان متفاوت نیست. این دستگاه های کوچک خانگی را می توانید از فروشگاههای لوازم مرغداری و یا به صورت مستقیم از سایت کارخانه های سازنده بنام خریداری کنید.

دستگاه جوجه کشی خانگی
دستگاه جوجه کشی 12 تایی حرفه ای

نکات مهم در تهیه تخم نطفه دار

هرگز تخم های نطفه دار را از سایت های اینترنتی و یا جاهای ارزان قیمت نخرید . اگر هم در صدد خاز محل فروش این مرغ های زینتی هستید حتما به سلامت مرغ های مولد توجه داشته باشید چرا که در کیفیت تخم های نطفه دار امر بسیار مهمی است ممکن است تخم های نطفه دار هرگز به جوجه تبدیل نشوند و یا فرایند جوجه کشی به صفر برسد.

با پرورش کدام پرندگان زینتی کسب درآمد کنیم؟ یک سالن کوچک پرورشی راه اندازی کنید و با توجه به میزان سرمایه تان و مطابق با نیازهای روز بازار، تمرکزتان روی سرمایه گذاری از پرندگان زینتی که خاص و عامه پسند هستند باشد مثل …

فنچ که در دنیا رکورد بیشتری نسبت به پرندگان دیگر برای پرورش دارد چون به آسانی زاد و ولد می کند و قیمت خیلی مناسبی هم دارد در حال حاضر به عنوان یک شغل پر درآمد محسوب می شود.
مرغ عشق هم گزینه مناسبی است چرا که محبوبیت زیادی در بین انسانها دارند و با کمترین سرمایه می توان آنها را خرید . اگر به تغذیه مرغ عشق ها و محیط زندگی شان توجه داشته باشید به سرعت تولید تخم و زاد و ولد می کنند.

قناری : پرورش قناری در ایران بسیار متداول شده است و جزو پرندگانی است که در بین مردم محبوبیت دارد شما می توانید با سرمایه خیلی کم مولدهای آنها را بخورید تا بتوانید در بازه زمانی مناسب از جوجه آوری و تولید مثل آنها به راحتی کسب درآمد کنید.

اشاره به چند نکات قابل توجه

اگر میخواهید از پرورش پرندگان زینتی به کسب درآمد برسید مطمئن شوید که آیا به این کار علاقه دارید و تخصص شما در این امر تا چه اندازه است. اگر کلاس های خصوصی در شهر محل زندگیتان وجود دارد ، شرکت کنید در غیر این صورت سعی کنید از اینترنت موارد مهم را مورد بررسی قرار داده و در صدد یادگیری آنها باشید. اگر تصمیم به اجرای پروژه کوچک تان گرفتید، در صورت مواجه با بیماری پرندگان بیشترین تمرکزتان برای پیشگیری از بیماری باشد نه درمان . اگر با چنین امری مواجه شدید (بیماری پرنده ) با رعایت اصول پیشگیری ممکن است هیچ وقت متحمل شکست نباشید یا تا حد بسیار زیادی کاهش پیدا کند.


3 دیدگاه برای “سود حاصل از پرورش پرندگان زینتی”

  1. اگر در خانه مانند اتاق پرنده گان را پرورش دهم وبعد از چندی که جوجه دار شدن میتونم یک فروشگاه بزرگ راه اندازی کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناسان فروش کارخانه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!