دستگاه جوجه کشی کره ای

نگاهی کوتاه به شرکت کره ای آرکام

بررسی کوتاه شرکت کره ای سازنده دستگاه جوجه کشی

کمپانی آرکام، یکی از قدرتمندترین شرکت ها در ساخت و تولید دستگاه های جوجه کشی است چرا که نه تنها از تکنولوژی های به روز دنیا برای تولید دستگاه های جوجه کشی استفاده کرده است، بلکه طراحی تمامی قطعاتی به کار  گرفته شده در تولید انکوباتورها، نمونه بارزی از پیشرفته ترین و با کیفیت ترین قطعات است و آن را به یک برند معتبر جهانی با ویژگی های به خصوص تبدیل کرده است.

بررسی دستگاه جوجه کشی کره ای آرکام

بررسی دستگاه جوجه کشی کره ای آرکام

با دستگاه جوجه کشی کره ایی آرکام می توانید از تمام پرندگان نایاب و گران قیمت جوجه گیری کنید چرا که نه تنها یک دستگاه فوق العاده هوشمند است، بلکه میانگین جوجه کشی از این دستگاه بالای 99 درصد است. در قسمت پایین به مواردی اشاره می کنم  تا متوجه شوید که چرا انکوباتورهای جوجه کشی آرکام ارزشمند است ؟

با مزیت های این دستگاه آشنا شوید.

دستگاه جوجه کشی خانگی
دستگاه جوجه کشی 12 تایی ارزان

استفاده از سنسور های  Sensirion : همانطور که قبلا هم اشاره کردیم ، کمپانی آرکام از محبوبیت زیادی در دنیا برخوردار است به خاطر این که، در تمام سال هایی که به کسب تجربه مشغول بوده، توانست به عنوان اولین گروه صنعتی باشد که در دنیا از حسگرهای فوق العاده حساس  Sensirion سوئیس در برد دستگاه های خود بهره ببرد.

با کمک انکوباتور هایی که این شرکت طراحی و تولید کرد، راندمان جوجه کشی از  انواع تخم های نطفه دار به طرز چشمگیری بالا رفت چون این حسگرهای دیجیتالی به خوبی میانگین دما، رطوبت و اکسیژن مورد نیاز را برای نطفه ها  می سنجند. ارزیابی مقادیر دمایی و رطوبتی و اکسیژن رسانی آنقدر دقیق و منظم است که به عنوان یک اهرم تعین کننده در فرآیند جوجه گیری نقش دارد. ضمن اینکه، حسگرهای هوشمند Sensirion در کارخانه سازنده کالیبره می شوند و به هیچ عنوان نیاز دوباره ایی در کالیبره کردن آنها احساس نخواهد شد. جالب است بدانید که از حسگرهای دیجیتالی Sensirion در ساخت تجهیزات نظامی و پزشکی هم استفاده می شود.

  • رطوبت: آب از طریق نازل های رطوبتی و با یک حجم منظم بر روی سطح تخم ها، با فاز منطقی پمپاز می شود. دلیل آن وجود برد هوشمند دیجیتالی، پد سلولزی از جنس نانو و پمپ آب  است که رطوبت مورد نیاز را در داخل دستگاه جوجه کشی سازماندهی می کند.
  • دما: سنسورهای چندگانه ای در برد دستگاه های جوجه کشی تعبیه شده است که امکان تنظیم همزمان دمای داخل و بیرون از دستگاه را فراهم می کند و هوای گرم به صورت یکسان و آرام بر روی تخم ها جریان می یابد حتی مقدار درجه گرما از 20 تا 42 درجه قابلیت تغییر دارد.
  • اکسیژن رسانی: اکسیژن و عبور  هوای تازه از طریق سوراخ های کوچکی که بر روی درب شیشه ایی دستگاه وجود دارد، وارد می شود و متقابلا دی اکسید کربن از همان طریق به بیرون دستگاه منتقل می شود.
  • درب شیشه ایی: جالب است بدانید که جنس شیشه های به کار رفته بر روی درب دستگاه از نوعی پلاستیک نشکن است  و زاویه دید در آنها، آنقدر گسترده است که نیازی به باز و بسته کردن در دستگاه نمی باشد چرا که وضعیت نطفه ها به خوبی رویت می شود.
  • سیستم هشدار دهنده و نمایشگر دیجیتالی: زمانی که نطفه ها با کمترین نوسانات دمایی و رطوبتی مواجه شوند توسط سیستم های هشدار دهنده در پنل نمایشگر دیجیتالی گزارش و مشاهده می شوند.
  • شانه های همه کاره : وجود شانه های همه کاره و سایز یک در دستگاه های جوجه کشی آرکام باعث شده است تا تمام تخم ها با اندازه های بزرگ، کوچک و متوسط در آنها جا بگیرد.
  • چرخش تخم ها: زمانی که تخم ها به صورت منظم و با احتیاط در گردش باشند، نه تنها صدمه ایی به نطفه ها وارد نمی شود بلکه با شبیه سازی شرایط مرغ مادر، راندمان جوجه کشی در سطح بالاتری قرار می گیرد. چرخش تخم ها در دستگاه های جوجه کشی آرکام به صورت منظم و کاملا اتوماتیک است و نیازی به باز و بسته کردن در دستگاه نخواهد بود.
  • بدنه دستگاه: یکی دیگر از برتری های دستگاه جوجه کشی آرکام، استفاده از بدنه ای با جنس ABS است که نه تنها در برابر ضربات احتمالی مقاومت بسیاری دارد بلکه بخاطر عایق بندی خوبی که دارد، میزان برق مصرفی را تا حدود زیادی پایین می آورد و مانع از دست رفتن گرمای داخل دستگاه می شود. همچنین مرغوبیت جنس بدنه طوری است که در برابر حرارت انعطاف پذیر نیست و گازهای خطرناکی را تولید نمی کند و سلامت نطفه ها به خطر نمی افتد.
  • کیفیت: موضوعی که بیشتر از هر چیز دیگری اهمیت دستگاه های جوجه کشی آرکام را در سطح دنیا پررنگ تر جلوه داده است، طراحی و تولید انکوباتور هایی مطابق با استانداردهای به روز دنیاست علاوه بر این سالیان سال است که کیفیت مطلوب در تمام قطعات تولیدی حفظ شده است و حتی شرکتی است که 11 سال به طور مداوم نشان کیفیت برتر محصولات را در دنیا، به خود اختصاص داده است.

از مزیت های دیگر دستگاه های جوجه کشی آرکام این است که شانه ها، سینی مخصوص هچ نطفه ها و ملزومات به کار رفته در بدنه دستگاه، از نوعی پلاستیک مرغوب است که به راحتی از هم تفکیک می شوند و قابلیت شستشو و ضد عفونی کردن دارند.

با حساسیت بسیار زیادی که دستگاه جوجه کشی آرکام دارد می توان از پرندگان نایاب و گران قیمت جوجه کشی کرد.

بررسی مشکلات دستگاه جوجه کشی کره ای آرکام

بررسی مشکلات دستگاه جوجه کشی کره ای آرکام

همانطور که میدانید در کشور عزیزمان ایران،  نوسانات ارزی و تحریم های اقتصادی از طرف کشورهای اروپایی به شدت احساس می شود و به خاطر همین موضوع  خرید و وارد کردن دستگاه های جوجه کشی آرکام به داخل مرزهای کشور بسیار مشکل و دردسر ساز است چرا که :

  • کمپانی آرکام هیچ نماینده در ایران ندارد و هر قطعه ایی که خراب شود قابل تعمیر نخواهد بود.
  • به خاطر نوسانات ارزی و قیمت بسیار بالای دلار، فکر خرید دستگاهای جوجه کشی آرکام را تنها برای افراد معدودی امکان پذیر کرده است و عمومیت مصرف کنندگان نمی توانند از این دستگاه ها بهره مند شوند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناسان فروش کارخانه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!