معرفی سازندگان دستگاه های جوجه کشی

معرفی سازندگان دستگاه های جوجه کشی

معرفی سازندگان دستگاه های جوجه کشی

طبیعتا هر مصرف کننده ای نیاز دارد تا اطلاعات دقیق و کاملی از محصولی که می خرد داشته باشد. احترام به نیازهای یک خریدار با در نظر گرفتن وسع مالی مسئله غیر قابل انکار است چرا که موفقیت آنها در امر جوجه کشی در گرو اطلاعاتی است که فروشنده باید صادقانه در اختیارش بگذارد.

  • برای مثال سوالاتی را مطرح می کنم که شاید به ذهن شما هم خطور کند.
  • در این قسمت پاسخ به سوالات تخصصی آنها وظیفه ای ما خواهد بود.
  • محاسن و معایب شرکتی که دستگاه جوجه کشی تولید می کند چیست؟
  • آیا از سنسورهای دقیقی برای سنجش دما و رطوبت استفاده می شود؟
  • راندمان جوجه آوری کدام دستگاه جوجه کشی بیشتر است؟
  • بدنه دستگاه از چه کیفیتی برخوردار است؟

و ده ها سوال دیگر که که پاسخ به همه آنها وظیفه ماست.

با مطالعه و تحقیق و بررسی درباره محصولاتی که تولید کنندگان خارجی و داخلی دستگاه های جوجه کشی به بازار ارائه داده اند اطلاعاتی را به دست آورده ایم که همه آنها را با شما در میان خواهیم گذاشت و البته چیزی که در این میان اهمیت دارد قدرت تصمیم گیری شماست که به شما حق انتخاب محصولات معرفی شده را خواهد داد.

کاری که تولید کنندگان دستگاه های جوجه کشی در ایران و و در هر جای دنیا انجام می دهند، فریاد زدن حسنیات و برتری های دستگاه هایی است که تولید می کنند که مصداق این ضرب المثل معروف ما ایرانی هاست « هیچ بقالی نمیگه ماست من ترشه» و هرگز صادقانه ایرادهای محصولات خود را به زبان نمی آورند تا ذهن مخاطب را درگیر مسائل و مشکلات محصولات تولیدی خود نکنند. در واقع این سازندگان هدفی به غیر فروش محصولات خود ندارند ولی از نظر من منعقد کننده، احترام به شعور خریدار و مصرف کننده حقی است به گردن تمامی این سازندگان بنام که باید در کنار فواید محصولات، قدرت بازگو کردن معایب آنها را نیز داشته باشند البته نه با لاف پوشی های غیر حرفه ایی چون بدون شک هر خریداری سعی خواهد کرد به هر طریقی در مورد دستگاهی که قصد خرید آن را دارد ، اطلاعات کسب کند . هدف ما قضاوت، نقد و بررسی بی طرفانه محصولات این گروه های سازنده است که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

دستگاه جوجه کشی آرکام
دستگاه جوجه کشی آرکام ۲۴ تایی

دستگاه جوجه کشی خارجی ارائه شده در فروشگاه هواباتور

انواع دستگاه های جوجه گیری در ظرفیت های خانگی و صنعتی عرضه شده توسط شرکت های خارجی همانند آرکام کره ، برینسا و …

دستگاه جوجه کشی هواباتور ارائه شده در فروشگاه هواباتور

عرضه انواع دستگاه جوجه آوری خانگی در ابعاد مختلف (12 تایی تا 80 تایی ) مطابق با تکنولوژی روز دنیا

دستگاه جوجه کشی کاکس ارائه شده در فروشگاه هواباتور

عرضه کننده انواع دستگاه جوجه آوری خانگی و ماشین جوجه کشی صنعتی در ابعاد و ظرفیت های مختلف

چطور می توانیم در انتخاب یک دستگاه جوجه کشی با کیفیت موفق باشیم؟

وب سایت هواباتور یکی از منتقدین بنام و معتبر در ایران است که به نقد و بررسی تمامی محصولات ارائه شده توسط شرکت های دام و پرورش طیور(مخصوص دستگاه جوجه کشی) در ایران پرداخته است تا با اطلاعات جامع و کاملی که در اختیار خریداران می گذارد آنها را برای تهیه دستگاه های باکیفیت به بهترین شکل، راهنمایی کند. اطلاعاتی که ما به خریداران می دهیم عبارتند از اعتبار شرکت سازنده، گارانتی و خدمات پس از فروش ، کیفیت دستگاه جوجه کشی، راندمان جوجه آوری دستگاه، قطعات مونتاژی، عمر مفید و … ناگفته نماند که هیچ محصولی بدون ایراد نیست حتی دستگاه های جوجه کشی که در خارج از ایران تولید می شود و جزو برندهای مطرح در جهان است ولی این مسئله باعث نمی شود تا حسنیات دستگاه را در نظر نگیریم و صرفا با برچسب های غیر موجه در صدد تخریب گروه های سازنده و وارد کنندگان دستگاه های تولید شده برآییم. تنها هدف این شرکت،معرفی محصولات و نقد و بررسی صادقانه و غیر مغرضانه است تا خریداران که با تبلیغات فضای مجازی وب سایت ها روبرو هستند و قدرت تصمیم گیری شان تحت تاثیر آنهاست توانایی این را داشته باشند که با کسب اطلاعات دقیق ،محصولی را خریداری کنند که ارزش واقعی آن در گرو کیفیت و مزیت هایی دستگاه های تولید شده در اختیار آنها گذاشته می شود نه اینکه سرمایه های اولیه خود را از دست بدهند.

شما با مطالعه موضوعات مطرح شده در این سایت، درک بهتری از ماشین های جوجه کشی خواهید داشت و در پایان این شما هستید که تصمیم می گیرید، کدام محصول را خریداری کنید. اطلاعاتی که در اختیار شما قرار می گیرد، تبلیغ کننده محصولات هیچ شرکتی نیست و منتقدانه به تحلیل واقعی موارد و مسائل مهم درباره دستگاه های جوجه کشی پرداخته است.

در وب سایت هواباتور به دنبال کدام محصول هستید؟

فروشگاه هواباتور ارائه کننده تمام ماشین های جوجه کشی ایرانی ، خارجی است. در واقع هر دستگاه جوجه کشی که با اندازه های و ظرفیت های متفاوت در ایران و حتی برندهای معتبر که در خارج از ایران تولید شده است در این فروشگاه عرضه شده است .

ناگفته نماند که با توجه به محدودیت ها و تحریم های ارزی که کشورمان با آن مواجه گشته است، وارد کردن دستگاه های خارجی با کیفیت، از برندهای معتبری چون بیرنسا، سیمیتکا ،ویکتوریا،آرکام و … فعلا غیر ممکن است ولی با تلاش های کارشناسان بازرگانی نسخه های اصلی این دستگاه ها از قبل وارد شده است و تا زمانی که کشور از این وضعیت تعلیق رهایی یابد تا حدودی نیاز کاربران را تامین خواهیم کرد ولی فراموش نکنید که نسخه های تقلبی و چینی این دستگاه ها در بسیاری از فروشگاه های ارائه کننده عرضه می شوند که به نام این برندهای مطرح و به قصد فریب بسیاری از مصرف کنندگان با قیمتهای بسیار کذایی فروخته می شود. خوشبختانه فروشگاه هواباتور با ارائه نسخه اصل این محصولات ، همراه با گارانتی معتبر شرکتی، انحصار فروش این دستگاه ها را در اختیار دارد و خریداران با خیالی راحت می توانند از این فروشگاه دستگاه های جوجه کشی خارجی همانند آرکام و … را تهیه کنند.
به صفحه دستگاه جوجه کشی خارجی مراجعه کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره های مورد نیاز با کارشناسان گروه پشتیبانی، در قسمت تماس با ما ارتباط برقرار کنید.

کارخانه پول سازی داشته باشید !

مسئله سونامی بیکاری حقیقت غیر قابل انکاری است که بسیاری از جوانان تحصیل کرده ما با آن روبرو هستند ولی موضوعی که حائز اهمیت است این است که هر شخصی با اعتماد به نفس و توانایی های فردی خود می تواند به تمامی این موارد ناخوشایند پایان دهد و برای به دست آوردن موفقیت های مالی به زور و بازوی خود تکیه کند تا قدم های استوار و محکمی برای شروع کار بردارد. در این قسمت مواردی را به شما آموزش دهیم که شما با سرمایه اندک به کسب و کار موفق و پردرآمد دست پیدا کنید!

شاید خبر نداشته باشید که در دنیا افراد بسیار زیادی هستند که علاقه مند به نگهداری و خرید پرنده های زینتی هستند و یا دوست دارند از تخم و گوشت پرندگان ارگانیک مثل غاز، بوقلمون، مرغ، بلدرچین و یا … در رژیم های غذایی خود استفاده کنند و حاضرند برای بدست آوردن علایق و مصرف های غذایی سالم و ارگانیک ، پول های بسیار زیادی خرج کنند. شاید هنوز نمی دانید که تخم و گوشت پرندگانی مثل بلدرچین، غاز، کبک، و … چه فوایدی دارد و چرا با قیمت های بسیار بالاتر از گوشت ها و تخم های غیر ارگانیک به فروش می رسد ؟

پاسخ به همه این سوالات نشان دهنده این خواهد بود که بسیاری از افراد به خوردن محصولات ارگانیک علاقه مند هستند و به سلامت بدن خود اهمیت می دهند. فقط یک ذهن اقتصادی و خلاق است که با در نظر داشتن همه این موارد می تواند به بهترین شکل ممکن در صد به دست آوردن سودهای قابل توجهی باشد آن هم با خرید یک دستگاه جوجه کشی کوچک خانگی و یا 12 تایی.
سعی کردیم در کنار معرفی همه محصولاتی که در این وب سایت ارائه شده است ، کمک کنیم نه تنها اطلاعات خوبی در باره دستگاه های ارائه شده داشته باشید بلکه شما را در شروع یک کسب و کار موفق هم راهنمایی کنیم.

مشاورین و کارشناسان تیم تخصصی ما همواره در کنار شما عزیزان خواهند بود و نمایندگی های شرکت ما در سراسر ایران آماده ارائه خدمات با کیفیت برای رفع مشکلات شما مصرف کنندگان محترم هستند.

چگونه به هواباتور اعتماد کنیم ؟

این سوالی است که ممکن است به ذهن بسیاری از شما خوانندگان عزیز خطور کند مخصوصا اگر در شهرهای دورتری زندگی کنید و امکان دسترسی به فروشگاه عرضه کننده را نداشته باشید .
قبول کنید در عصری زندگی می کنیم که برخلاف گذشته افراد از طریق ارتباط با دنیای مجازی در محل کار ، منزل و یا حتی اتوبوس بدون توجه به محدودیت های زمانی ، به جستجو و خرید محصولات خود را به صورت اینترنتی هستند و دیگر نیازی به مراجعه به فروشگاه ها و یا دفاتر فروش ندارند. این کار نه تنها مستلزم صرف کردن زمان بسیار طولانی برای مقایسه قیمت ها و کیفیت محصولات است بلکه امری بسیار خسته کننده خواهد بود و ممکن است برخی از افراد غول تبلیغات فریبنده فروشندگانی را بخورند که اطلاعات درستی راجع به دستگاه ارائه نخواهند داد ولی خوب طبیعتا، هستند در بین شما افرادی که، خاطره خوبی در این مورد نداشته اند و این به خاطر منفعت طلبی بسیاری از آدم هایی است که برای به دست آوردن پول های مفت به هر حیله و ترفندی و با تبلیغات پر زرق و برق اعتماد تان را از میان برداشته اند.

خبر خوب این است که مسئولین کشور در راستای تحقق این امر راهکاری را ارائه داده اند به این صورت که نماد ساماندهی و نماد اعتماد را به فعالان فضای مجازی و مدیران وب سایت هایی اینترنتی به شرط طی مراحل طولانی اعطا میکنند که در واقع نشانگر احراز هویت مسئولین این گونه شرکت هاست وزارت فرهنگ و ارشاد، وزارت صنعت معدن تجارت و مرکز توسعه تجارت الکترونیکی باید فعالیت تجاری آنها را تائید کند پس شما مخاطبین و مصرف کنندگان محترم می توانید بدون هیچ نگرانی خاصی، محصولات مورد نیاز خود را از شرکت هایی که نماد اعتماد و ساماندهی را دارند خریداری کنید .
لازم به یادآوری است که فروشگاه اندیشه در بیشتر شهرهای ایران نمایندگی های فعال دارد که به شما این فرصت را می دهد حضورا با کارشناسان و تکنسین های ما در ارتباط باشید.


یک دیدگاه برای “معرفی سازندگان دستگاه های جوجه کشی”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناسان فروش کارخانه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!