مزایای پرورش طیور

مزایای پرورش طیور

مزایای پرورش طیور

پرورش طیور و مزایای پرورش طیور

طیور برای تولید تخم مرغ و گوشت با کیفیت نیازمند شرایط متفاوت است. شما باید غذای خوب، آب تمیز، فضای امن و راحت را برای استراحت طیور تهیه کنید. هر مرغ باید دارای یک خروس مخصوص و جایگاه برای تخمگذاری تخم مرغ برای هر چهار یا پنج جوجه باشد.

کف محل مرغداری مرغ باید با لایه ای از خاک اره و یا خاک تا قطر 15 سانتیمتر پوشیده شود، چگونه برای جذب باقی مانده های پرنده، و مکان هایی که پرندگان باید حمام را در خاک بگذارند. و فقدان بوها یا گازهای فاسد، اگر چنین مواردی تهویه را افزایش دهند باید به محل ارائه شوند.

مرغ می توانند به تغییرات گرما و مقاومت در برابر درجه حرارت بسیار بالا یا پایین برسند، اما آنها از طریق جریان هوای سرد و گرم در زمستان و تابستان تحت تأثیر قرار می گیرند، بنابراین اطمینان حاصل کنید که تهویه در تابستان و حفره های مهر و موم در انتظار جریان هوا در زمستان باشد.

دستگاه جوجه کشی خانگی آرکام
دستگاه جوجه کشی آرکام 50 تایی

ضروری است که خانه مرغ را با حصار پوشش دهیم تا از شکارچیان وحشی آن محافظت شود. گربه ها و سگ ها ممکن است در چنین مواردی خطر جدی ایفا کنند. به همین دلیل، پرورش دهندگان مرغ باید در محاصره در حیاط و بررسی هر شکاف در حصار را بررسی کنند.

هنگامی که جوجه های کوچک در داخل مرغداری از هم جدا می شوند و شروع به تولید صداهای بلند می کنند، این نشان دهنده یک جریان هوای سرد در مرغداری است

مزایای پرورش طیور

ویژگی های نگهداری پرورش طیور

مرغ طیور می تواند دو دسته غذایی را که از لحاظ اقتصادی مفید هستند تولید کند: تخم مرغ و گوشت. مرغ های ماده زمانی شروع به تخم گذاری می کنند که حدود 20 هفته طول می کشد. مجتمع های بزرگ تولید تخم مرغ جوجه ها را در قفس مجاور کوچک با طبقه های شیب قرار می دهند.

هدف این است که تخم مرغ را به یک سبد زیر قفس بکشیم تا کارگران بتوانند بعدا آنها را جمع آوری کنند. برای حمل تخم مرغ ها به طور خودکار بر روی کمربندهای متحرک و همچنین غذا برای پرندگان نیز مکانیکی با پر کردن آب و غذا با یک پیاده روی در حال حرکت و جمع آوری بقایای خود را برای استفاده از آنها بعدها به عنوان کود طبیعی.

مرغ برای تخمگذار به مدت 12 تا 15 ماه نیاز دارد . در طی این دوره، مرغ تخم های تخمگذار را در هر یک روز یا دو بار تخم مرغ قرار می دهد. پس از آن جوجه ها قادر به تولید بیشتر و یا تولید آنها نیستند.

درآمد زایی از پرورش طیور

یک توصیه دوستان برای کسانی که دوست دارند در زمان کوتاه سود دهی زیاد را تجربه کنند پرورش طیور است، من سال گذشته از محل نگهداری ۱۰۰ مرغ به مدت یه دوره چهار ماهه از آذرماه تا پایان اسفند ماه ۱۰ میلیون تومان درآمد زایی داشتم، پرورش مرغ به منظور تخم دهی و پرورش جوجه انجام می‌شود هر جوجه یک هفته مرغ 3 هزار تومان فروخته می‌شود من این کار را با کمک دستگاه جوجه کشی انجام می‌دهم.


روش های پرورش مرغ محلی
پرورش جوجه های شهری


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناسان فروش کارخانه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!