ستر در جوجه کشی چیست

ستر در جوجه کشی چیست

ستر در جوجه کشی چیست ؟

در طی دوره جوجه کشی شما بایستی تخم های نطفه دار را در حالت ستر و هچر قرار دهید ، این مورد در تمامی دستگاه های جوجه کشی وجود دارد با این تفاوت که برخی از آنها به صورت اتوماتیک این کار را انجام میدهند و برخی دیگر به صورت دستی بایستی صورت گیرد.

حال سوال اینجا است که ستر چیست؟ دوران تشکیل جوجه درون تخم به دو بخش مجزا تقسیم میگردد که یکی از این دو بخش ستر میباشد ، در این مقاله ما فقط ستر را توضیح خواهیم داد و شما میتوانید در مقاله های بعدی با هچر نیز آشنا شوید. در ستر نطفه در حال رشد میباشد و تا تکمیل شدن رشد درون تخم شتر نامیده میشود ، یعنس نطفه درون تخم از زمانی که یک نطفه ساده میباشد تا زمانی که یک جوجه کامل میگردد درون تخم اما هنوز از تخم در نیامده است در حالت ستر میباشد.

در ستر به دلیل اینکه نطفه در حال رشد میباشد تخم بایستی به صورت دائم در حال چرخش باشد زیرا در صورت عدم چرخش تخم نطفه به پوسته خواهد چسبید و در نتیجه این عمل درون تخم خفه میشود!! در برخی موارد نیز چرخش دستگاه جوجه کشی مناسب نبوده است و به همین دلیل نطفه به مشکل برمیخورد و عموماً جوجه به صورت فلج به دنیا می آید.

پس ستر به دورانی گفته میشود که تخم نطفه دار در حالت رشد میباشد و بایستی حتماً در حال چرخش باشد ، توصیه ما این است که در خرید دستگاه جوجه کشی دقت کافی را داشته باشد چراکه در غیر این صورت به مشکلات جدی برخورد میکنید و ضررهای بسیاری را متحمل خواهید شد.

دستگاه جوجه کشی آرکام
دستگاه جوجه کشی آرکام ۲۴ تایی

سعی کنید دستگاه های جوجه کشی دست دوم را خریداری ننمایید و برای خرید نیز دستگاه هایی را انتخاب کنید که درس پس داده باشند یعنی قبلاً با آنها عملیات جوجه کشی انجام پذیرفته و کیفیت قابل قبولی دارند که این مورد را نیز میتوانید از طریق شبکه های اجتماعی پیگیر شوید چراکه هر کارخانه فیلم هایی را از دستگاه های جوجه کشی خود به نمایش میگذارد و میتوانید جوجه کشی های موفق دستگاه های جوجه کشی مربوط به آن شرکت توسط مشتریان را مشاهده فرمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناسان فروش کارخانه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!