روش های پرورش مرغ محلی

روش های پرورش مرغ محلی

روش های پرورش مرغ محلی

دامپروری حیوانات از زمان های قدیم شناخته شده است. اکثر روستاییان از حیوانات خانگی، حیوانات و پرندگان استفاده می کردند تا از غذا بهره مند شوند. پرورش حیوانات تا به امروز ادامه دارد و امروزه بسیاری از شهروندان، حیوانات را بر روی سقف خانه ها و یا در مراتع باریک پرورش داده اند.

بعضی از حیوانات در پروژه های بزرگی برای بهره گیری از آنها و بهره مندی از جمله افزایش دام و طیور افزایش یافته است ما روش های پرورش مرغ را برای شما آموزش خواهیم داد.

مرغداری مزرعه ای برای انسان مفید است، از تخم مرغ های آن استفاده می کند که مواد غذایی مهم برای بدن ، به ویژه استخوان ها و گوشت غنی از پروتئین است که برای ماهیچه ها مفید است. همچنین می تواند به فروش و سود مادی تبدیل شود. همچنین باید غذای لازم را برای جلوگیری از قرار گرفتن در معرض انواع بیماری ها و در نتیجه مرگ و تلفات سنگین فراهم آورد و روش زیر در پرورش طیور استفاده می شود.

دستگاه جوجه کشی خانگی
دستگاه جوجه کشی 96 تایی

روش های پرورش مرغ محلی

روش های پرورش مرغ محلی در دو مرحله افزایش می یابد:

دوره انکوباسیون و شروع به گرفتن جوجه ها و ادامه دادن به بیست و یک روز و مهم ترین دوره در زندگی مرغ است که نیازمند مراقبت و توجه زیادی به آن است و باید هر دوره از طریق دامپزشک به رسمیت شناخته شود و اگر این جوجه ها مراقبت لازم را دریافت نکنند،

دوره دوم کدام دوره پس از بیست و یک روز است و در پایان جلسه، زمان فروش مرغ ها به پایان می رسد، معمولا این مرحله با مشکلات زیادی همراه است به دلیل رشد جوجه ها و افزایش اندازه به شلوغ شدن یکدیگر و جلوگیری از این مشکلات باید نکات زیر را دنبال کنید:

سازمان دهی تعداد جوجه ها در هر یک از خوابگاه ها، به طوری که هشت جوجه در هر متر مربع در هر محفظه قرار می گیرد، بنابراین از بین رفتن جوجه ها جلوگیری می شود، زیرا حمل و نقل به سرعت انتقال بیماری بین آنها انجام می شود.

تغذیه جوجه های مرطوب پاک و متعادل، آنها را با آب خالص تهیه کنید و آنها را به گرسنگی و تشنگی نرسانید. تخصیص آب برای هر 100 جوجه و تعلیق خوراک برای هر پنجاه جوجه. پاکیزگی کهربا بسیار مهم است، زیرا باید به صورت دوره ای مراقبت شود و رطوبت اضافی را با تغییر ملافه ها دائمی کند.

تهیه هوای تازه به رنگ نارنجی، گرم کردن آن با بستن سوراخ ها یا سوراخ های پنجره ها و تنظیم مناطق تهویه. اطمینان حاصل کنید که غیر کارگران به خوابگاه نمی روند. حدود 3.5 تا 4 کیلوگرم خوراک برای جوجه ها را تهیه کنید. ضبط تمام دامپزشکی، سن و مرغ جوجه ها را در یک رکورد روزانه ثبت کنید.


جوجه کشی از مرغ محلی

شما می توانید با خرید هر یک از دستگاه های جوجه کشی گروه صنعتی هواباتور با صرف کمی وقت در منزل از انواع پرندگان بومی و محلی جوجه کشی انجام داده و به درآمد بسیار بالای برسید.

دستگاه جوجه کشی سوپر مینیاتور ۱۲۶ عدد

دستگاه جوجه کشی سوپر مینیاتور ۱۲۶ عدد

دستگاه جوجه کشی هواباتور 2

دستگاه جوجه کشی هواباتور ۲


پرورش جوجه های شهری
پرورش بوقلمون


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناسان فروش کارخانه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!