راهنمای خرید کاسکو

خرید کاسکو

راهنمای کامل در مورد خرید کاسکو

خرید کاسکو : بنا به دلایل فراوان، مشتاقان خرید کاسکو، نباید عجله کنند. بلکه باید ابتدا کتاب های کاسکو را بخوانند تا هم یاد بگیرند که پس از خرید کاسکو، چگونه باید از آن نگهداری کنند، چگونه باید آن را تغذیه کنند؛

چگونه باید بهداشت آن را رعایت کنند؛ چگونه باید با آن رفتار کنند؛ چگونه باید زبان بدن و زبان صداهایش را یاد بگیرند؛ چگونه باید آن را حمام درست دهند؛ چگونه باید آن را آرایش کنند؛ چگونه باید آن را آموزش دهند و از همه مهم تر، چگونه باید از مشاورت فردی متخصص در امور کاسکو استفاده کنند و بعد نسبت به خرید کاسکو اقدام کنند و نیز برای صدها سئوالی که قطعا در رابطه با کاسکو برای همگان پیش خواهد آمد، از این کتاب ها جوابشان را دریافت کنند.

کسب اطلاعات قبل از خرید کاسیکو

اگر هر شخص قبل از خرید کاسکو، اطلاعات لازم را داشته باشد، کاسکویی مطابق با پولی که میل دارد به خرید کاسکو اختصاص دهد، به دست او می رسد. کاسکوی خوب وحشی به معنای کاسکویی است که کاملا سالم باشد و در سن مناسبی باشد و کاسکوی خوب سخنگو به معنی کاسکویی است که کاملا سالم باشد و سخن گویی و قابلیت یادگیری آن، معادل پولی باشد که بابت آن پرداخته می شود. همچنین شما از قبل یاد می گیرید که چگونه باید از کاسکویی که می خواهید خریداری کنید، نگهداری کنید.

عجله در خرید کاسکو

متأسفانه اکثر مردم این اشتباه بزرگ را مرتکب می شوند که به محض اشتیاق پیدا کردن برای داشتن کاسکو، به خرید آن اقدام می کنند و در هنگام خرید، تازه یادشان می افتد که برای نگهداری صحیح آن، به اطلاعات زیادی نیاز دارند.

دستگاه جوجه کشی خانگی
دستگاه جوجه کشی 48 تایی

خرید کاسکو

لذا بسیاری از آنها، در هنگام خرید کاسکو ، اقدام به خرید کتاب های کاسکو می کنند. اما جالب این است که چون در این زمان چیزی از کاسکو و اهمیت آن نمی دانند و از محتویات این کتاب ها نیز اطلاع ندارند، برخی به اشتباه، دو کتاب موجود دیگر را که مربوط به من نمی شوند، خریداری می کنند و چون اطلاعات لازم در آنها وجود ندارد و اطلاعات موجود در آنها هم غالبا قابل درک نیست، سرانجام در می یابند که کتاب های اصلی کاسکو آنها نیست.

در این هنگام، مشتاقان کسب اطلاعات مفید، در صدد بر می آیند که کتاب های مرا تهیه کنند و برخی هم به دلیل نداشتن اطلاعات و تلف کردن کاسکو، دیگر نه به دنبال خرید کتاب های اصلی کاسکو و نه به دنبال خرید کاسکویی دیگر می روند؟

تا وقتی بنده در دسترس باشم، آمادگی خودم را برای مشاورت شما از اولین مرحله خرید تا بعد در امور مختلف نگهداری و بهره برداری از کاسکو اعلام میکنم .


5 دیدگاه برای “خرید کاسکو”

  1. سلام علیکم
    من تا به حال پرنده های زینتی مانند : کوتوله، ملنگو، عروس و …
    آیا نگهداری کاسکو سخت تر از این پرنده ها هست ؟
    این کتابی که فرمودید را از کجا میشه تهیه کرد ؟
    واقعا علاقه دارم یک کاسکو تهیه کنم، اما می ترستم بعد از خرید اتفاق بدی بی افتد یا شرایط نگهداری صحیح آن را نداشته باشم و یا روش صحیح مراقبت از آن؛ ممنون می شوم شما هم کمک کنید

    • سلام، به طور کلی نگهداری از طوطی سانان حساسیت های خود را دارد. کاسکو یک طوطی باهوش بوده و رژیم غذایی آن کمی با عروس هلندی و … فرق میکند و باید وقت بیشتری با کاسکو بگذرونید. در ضمن دیر به سن بلوغ میرسه و بیشتر درگیر تنش های جنسی و جفت خواهی میشه و در معرض پرریزی یا افسردگی قرار میگیره. شما اگه تجربه نگهداری پرنده زینتی دارید حتما بهتر عمل خواهید کرد ولی باید بیشتر تحقیق کنید. در مورد کتاب هم به فروشگاه های مربوطه سر بزنید.

  2. سلام من ۱۵ سالمه ودوس دارم یه کاسکو داشته باشم من کتاب رو میخونمو کاسکو رو میخرم ممنون بابت این همه مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناسان فروش کارخانه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!