دستگاه جوجه کشی قرقاول

دستگاه جوجه کشی قرقاول

اگر شما هم به دنیال یک دستگاه جوجه کشی مخصوص برای تخم نطفه دار قرقاول هستید توصیه میکنیم این مقاله تا انتها مطالعه فرمایید تا بتوانید دستگاه جوجه کشی مناسب قرقاول را شناسایی کرده و خریداری فرمایید.

پرنده قرقاول یکی از پرندگان پرکاربرد در جوجه کشی میباشد که بسیاری از افراد از این طریق به درآمد های کلانی رسیده اند ، برخی از پرورش دهندگان بزرگ قرقاول که هم اکنون قطب های پرورش قرقاول را در دست دارند روزی از یک دستگاه جوجه کشی ساده و چند تخم نطفه دار بوقلمون شروع کرده اند و اکنون یکی از بزرگترین پرورش دهندگان قرقاول در ایران هستند.
در این بخش میخواهیم بگوییم که یک دستگاه جوجه کشی مناسب برای جوجه کشی از قرقاول بایستی چه خصوصیاتی داشته باشد پس به نکات زیر دقت فرمایید:

  • یک دستگاه جوجه کشی مخصوص قرقاول بایستی دارای یک بدنه کاملاً ایزوله باشد و بتواند مانع از ورود هوای سرد و گرم به داخل دستگاه گردد.
  • یک دستگاه جوجه کشی مخصوص قرقاول بایستی دارای یک سنسور مناسب برای سنجش دما و رطوبت باشد که یا نیازی به کالیبراسیون نداشته باشد و یا اینکه بعد از هر بار جوجه کشی کالیبره گردد.
  • دستگاه جوجه کشی مخصوص قرقاول بایستی این امکان را داشته باشد تا بتواند در صورت قطعی برق به باطری یا برق اضطراری متصل گردد تا مانع از خرابی و تلف شدن تخم ها گردد.
  • یک دستگاه جوجه کشی مناسب برای جوجه کشی از قرقاول بایستی سیستم اتوماتیک تامین رطوبت و دما را داشته باش.
  • یک دستگاه جوجه کشی قرقاول بایستی حتماً دارای شانه های مخصوص قرقاول باشد.

و ده ها مورد دیگر که بایستی در انتخاب یک دستگاه جوجه کشی مناسب بایستی آنها را مورد توجه قرار داد. برخی از دستگاه های جوجه کشی دارای سیستم اتوماتیک برای جوجه از پرنده قرقاول میباشند ، در صورتی که از این محصولات استفاده نمایید میتوانید به راحتی تخم های نطفه دار پرنده قرقاول را خریداری نمایید و درون دستگاه قرار دهید سپس با یک دکمه ساده سیستم جوجه کشی از قرقاول را انتخاب نمایید تا دستگاه به صورت خودکار تمامی موارد مورد نیاز را انجام دهد. دستگاهی که برای جوجه کشی از قرقاول مد نظر دارید حتماً دارای گارانتی و خدمات پس از فروش معتبری باشد ، همچنین به گذشته سازنده محصول نیز دقت داشته باشید که سابقه کافی در این زمینه را داشته باشد.

در صورتی که قصد خرید یک دستگاه جوجه کشی برای جوجه گیری از پرنده قرقاول را دارید توصیه ما استفاده از دستگاه های جوجه کشی سری هواباتور و سوپر مینیاتور میباشد که امکان جوجه کشی به صورت تمام اتوماتیک از پرنده قرقاول را به ارمغان آورده اند. شما میتوانید دستگاه های جوجه کشی قرقاول را از وب سایت فروشگاهی hovabator خریداری نمایید. وب سایت هواباتور تمام دستگاه های جوجه کشی سری هواباتور و سوپر مینیاتور را همراه با گارانتی 12 ماهه و خدمات پس از فروش 10 ساله ارائه مینماید.

دستگاه جوجه کشی خانگی
دستگاه جوجه کشی 12 تایی حرفه ای

قرقاول یکی از حساسترین پرنده ها میباشد و برای جوجه کشی از آن بایستی از یک دستگاه جوجه کشی حرفه ای استفاده نمایید که توصیه ما استفاده از دستگاه های جوجه کشی سری هواباتور میباشد. تکنولوژی استفاده شده در دستگاههای هواباتور موجب گردیده که با کمترین مصرف انرژی بیشترین راندمان را به کار بران ارائه دهد، ایزولاسیون بی نقص و استفاده از سنسور های فوق العاده حساس SHT در دستگاهها باعث افزایش بهره وری و کیفیت این دستگاهها گردیده است.


8 دیدگاه برای “دستگاه جوجه کشی قرقاول”

    • با سلام، گارانتی محصول به صورت اتوماتیک به نام شما در سیستم crm ثبت خواهد شد نیازی به فعال سازی از طرف شما نمی باشد.

  1. سلام تشکر از راهنمایی شما تخم نطفه دار قرقاول را از کجا میشود تهیه کرد و قیمت آن چقدر است

    • با سلام، باید به فروشنده های معتبر پرنده های زینتی در شهر خود مراجعه کنید. برخی از وب سایت ها نیز اقدام به فروش تخم نطفه دار پرنده های زینتی می نمایند. اما در این زمینه باید از مراکز معتبر خرید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناسان فروش کارخانه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!