دستگاه جوجه کشی صنعتی

دستگاه جوجه کشی صنعتی

بررسی دستگاه های جوجه کشی صنعتی

دستگاه جوجه کشی صنعتی از انواع انکوباتورهاست که در جوجه کشی انواع مختلف پرندگان به صورت انبوه کاربرد دارد. به عبارت دیگر دستگاه های جوجه کشی در یک تقسیم بندی کلی به 2 دسته مختلف تقسیم می شوند؛ 1- دستگاه های جوجه کشی خانگی و 2- دستگاه های جوجه کشی صنعتی

دستگاه جوجه کشی خانگی

دستگاه جوجه کشی خانگی ماشینی جهت جوجه درآوری است که از ابعاد و ظرفیت پایین جوجه کشی برخوردار است. معمولا ماشین جوجه درآوری با ظرفیت کمتر از 150 عدد تخم را دستگاه جوجه کشی خانگی حساب می کنند. این نوع از انکوباتورها کاربرد خانگی دارد و به راحتی و در فضای بسیار کوچک می توان با استفاده از آن ها جوجه کشی کرد. برخی از افراد از این ماشین های جوجه درآوری برای ایجاد مشاغل خانگی و جوجه کشی از پرندگان زینتی گران قیمت مانند مرغ مینا، طاووس، کاسکو، عروس هلندی و سایر پرندگان استفاده می کنند. استفاده از این نوع از انکوباتورها در میان پرنده فروشان نیز متداول است.

این نوع انکوباتور از قیمت پایینی نسبت به دستگاه جوجه کشی صنعتی دارد. در میان برندهای خارجی دستگاه آرکام کینگ سورو 20 و در میان برندهای داخلی دستگاه جوجه کشی ارزان هواباتور 5 و دستگاه جوجه کشی حرفه ای هواباتور 6 گروه صنعتی هواباتور از ماشین های جوجه درآوری پرطرفدار در بازار است. قیمت نمونه کره ای در حال حاضر حدود 1 میلیون تومان و قیمت نمونه ایرانی در حدود 500 هزارتومان می باشد.

دستگاه جوجه کشی صنعتی

دستگاه جوجه کشی صنعتی بیشتر کاربرد صنعتی دارد و نسبت به ماشین جوجه درآوری خانگی دارای ابعاد و ظرفیت بیشتری است. معمولا دستگاه جوجه کشی با ظرفیت بالای 150 عدد تخم، از نوع صنعتی محسوب می شود. با استفاده از دستگاه جوجه کشی صنعتی می توان در فضایی مانند گوشه یک باغ یا گوشه یک حیاط کسب و کار ایجاد کرده و اقدام به جوجه کشی کرد. همچنین استفاده دستگاه جوجه کشی صنعتی در بین برخی از مرغداری ها که خود اقدام به جوجه کشی می کنند مشاهده می شود.

دستگاه جوجه کشی خانگی
دستگاه جوجه کشی 12 تایی ارزان

برندهای معروف در بازار دستگاه جوجه کشی صنعتی شامل برندهای ارکام کره جنوبی و BRINSEA بریتانیا است. آرکام در میان مصرف کنندگان ایرانی به دلیل دستگاه معروف آرکام کینگ سورو 20 نسبت به برند بریتانیایی شناخته شده تر است. آرکام در تولید محصولات خود از قطعات و مواد اولیه مرغوب چینی استفاده می کند و به همین دلیل محصولات این کارخانه از کیفیت نسبی پایین تری نسبت به محصولات برند BRINSEA دارند.

دستگاه جوجه کشی صنعتی ایرانی

دستگاه جوجه کشی صنعتی سوپرمینیاتور ساخت گروه صنعتی هواباتور با استفاده از فناوری روز دنیا و کیفیت بسیار مناسب قابل مقایسه با نمونه های مشابه مانند برند آرکام است. این دستگاه جوجه کشی صنعتی با بکارگیری الگوریتم های هوش مصنوعی و منطق فازی و سنسور SHT SENSIRIN کالیبره شده در سوئیس از دقت بسیار بالایی در تنظیم رطوبت و دما و سایر المان های دستگاه دارد. لازم به ذکر است که سنسورهای SHT یک بار برای تمام طول عمر در سوئیس کالیبره می شوند و در میان برندهای تولیدکننده دستگاه جوجه کشی صنعتی فقط در سوپرمینیاتور، جیمزوی کانادا و آرکام کره استفاده می شود. بدنه PVC، شانه های همه کاره و موتورهای انحصاری EIG طراحی و ساخته شده در مالزی از دیگر قابلیت های این دستگاه جوجه کشی صنعتی است.

سیستم ستر و هچر همزمان، استفاده از فناوری SMD برای جلوگیری از نویزپذیری دستگاه در مقابل نویز سایر لوازم الکترونیکی، بکارگیری سنسور ثانویه LM35 جهت تنظیم بهینه دما و رطوبت داخل دستگاه و افزایش راندمان جوجه کشی و پورت اتصال به رایانه جهت مشاهده تاریخچه عملیات جوجه کشی دستگاه از سایر قابلیت های منحصر به فرد دستگاه جوجه کشی صنعتی سوپرمینیاتور است که استفاده از آن را برای افراد علاقه مند به جوجه کشی ترغیب می کند.


3 دیدگاه برای “دستگاه جوجه کشی صنعتی”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناسان فروش کارخانه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!