راهنمای خرید دستگاه جوجه کشی دست دوم

چرا خرید دستگاه جوجه کشی دست دوم توصیه نمی شود !

راهنمای خرید دستگاه جوجه کشی دست دوم

امروزه دستگاه های جوجه کشی در بین اقشار مختلف جامعه بسیار محبوب شده اند. حتی در مناطق روستایی نیز به دلیل معایب روش سنتی ، دیگر برای جوجه کشی از پرندگان اهلی از دستگاه جوجه کشی استفاده می شود. از طرفی صنعت پرورش طیور بسیار توسعه یافته است و زمینه اشتغال زایی را برای بیشتر افراد فراهم کرده است. از این رو اشخاص برای کسب درامد از دستگاه های جوجه کشی استفاده می کنند.

در ابتدا برخی از افراد به دلیل عدم شناخت کافی ، دستگاه های قدیمی و کارکرده خرید میکنند. ولی باید خاطر نشان کرد که امر جوجه کشی از حساسیت بالایی برخوردار است و دستگاه های قدیمی در این زمینه ضعیف عمل میکنند. برخی از سازندگان دستگاه های جوجه کشی نیز خود را با رشد صنعت پرورش طیور ، هم سو کرده و دستگاه های بسیار حرفه ای به تولید میرسانند. مجموعه هواباتور نیز یکی از این سازندگان میباشد که با افتخار پرچم دار صنعت ساخت دستگاه های جوجه کشی در داخل و حتی خاورمیانه است.

محصولات این مجموعه به دلیل تولید انبوه ، قیمت بسیار مناسبی دارند. این دستگاه ها در عین حال از بهترین قطعات و پیشرفته ترین تکنولوژی نیز برخوردار می باشند. راندمان حاصل از این دستگاه ها به نسبت دستگاه های قدیمی و دست دوم بسیار بالا است. لذا برای عزیزانی که با قاطعیت میخواهند در زمینه جوجه کشی فعالیت نمایند ، توصیه میشود ، از این دستگاه ها استفاده نمایند. دستگاه های جوجه کشی هواباتور در انواع ظرفیت های خانگی ، نیمه صنعتی و صنعتی تولید میشوند.

سری دستگاه های خانگی هواباتور تحت عنوان ایزی باتور در بازار ارائه می شوند. این دستگاه ها دارای عملکرد بسیار هوشمندی میباشند. بطوریکه برای جوجه کشی از تخم پرندگان مختلف کافی است تخم ها را در داخل شانه ها قرار داد و نوع پرنده را انتخاب کرد. سپس دستگاه توسط یک هوش مصنوعی بسیار پیشرفته ، بهترین شرایط را برای جوجه کشی در داخل دستگاه ، فراهم میکند. همچنین در برخی از دستگاه های هواباتور ، امکان ستر و هچر همزمان ممکن می باشد.

دستگاه جوجه کشی خانگی آرکام
دستگاه جوجه کشی آرکام 50 تایی

سری دستگاه های صنعتی هواباتور نیز در عین هوشمندی ، دارای عملکرد ساده ای می باشند. این دستگاه ها طوری طراحی شده اند تا کاربران بتوانند با آن بدون مشکل کار کنند. قطعات و مواد بکار رفته در این دستگاه ها ، در هیچ نمونه داخلی دیگر بکار نرفته است. لذا نسبت به نمونه های مشابه در بازار از برتری واضح و راندمان بیشتری برخوردار می باشند.
برای خرید دستگاه های جوجه کشی هواباتور و دریافت مشاوره می توانید با شماره 09144473924 تماس حاصل بفرمائید.

چرا خرید دستگاه جوجه کشی دست دوم توصیه نمی شود !

چرا خرید دستگاه جوجه کشی دست دوم

ما در ادامه این نوشته به شما بیان خواهیم کرد که چرا خرید دستگاه جوجه کشی دست دوم توصیه نمی شود.

تکنولوژی دستگاه های جوجه کشی

امروز شاهد گسترش تکنولوژی روز افزون در صنعت تولید دستگاه های جوجه کشی هستیم به طور که هر رزو شاهد انواع سنسور با دقت بیشتر ، برد های جوجه کشی بسیار پیشرفته تر و بدنه های با کیفیت می باشیم هم این ها بخش کوچکی از پیشرفته صنعتی قطعات دستگاه جوجه کشی می باشد به همین دلیل است که ما خرید دستگاه جوجه کشی دست دوم را توصیحه نمی کنیم.

به طور مثل دستگاه جوجه کشی که در سال 96 تولید شده است در مقایسه با ماشین جوجه کشی که در سال 96 ساخت شده است بسیار متفاوت بوده و از نظر کیفیت ارتقا یافته می باشد به همین دلیل است که ارزش ندارد به خاطر مبلغ ناچیزی از تکنولوژی روز افزون دستگاه های جوجه کشی عقب بمانید .

تست و آزمایش دستگاه جوجه کشی دست دوم

دستگاه جوجه کشی یک وسیله الکتریکی معمولی نمی باشد و با چند ساعت تست نمی شود از سالم بودن آن اطمینان حاصل کرد چرا که هر کدام از قطعات ماشین جوجه کشی معیوب باشد در راندمان دستگاه جوجه کشی به شدت تاثیر خواهد داشت.

دستگاه جوجه کشی دست دوم

این موضوع را به خاطر داشته باشید که هیچ گاه یک دستگاه جوجه کشی سالم را به فروش نمی رسد اکثر قریب به اتفاق دستگاه های جوجه کشی دست دوم در حال فروش دارای ایرادات بسیار هستند و در بعضی مواقع این ایرادات قابل حل نمی باشد.

بازسازی دستگاه جوجه کشی دست دوم

یکی از اصول های خرید دستگاه های جوجه کشی دست دوم بازگشت به کارخانه و باز سازی مجدد یا به اصطلاح overhaul می باشد . قطعات دستگاه جوجه کشی در طول زمان جوجه کشی کارکرد خود را از دست می دهند که باید مورد بازسازی اساسی قرار بگیرد.

بهداشت دستگاه جوجه کشی دست دوم

اکثر دستگاه های جوجه کشی دست دوم آلوده به انواع میکرب و باکتری می باشند علاوه بر این آلودگی ها موجود در داخلی دستگاه باعث کاهش راندمان جوجه کشی می شود و بیشتر مواقع نیز این آلودگی توسط جوجه های متولد شده به دیگر پرندگان نیز انتقال می یابد

هزینه نگهداری دستگاه جوجه کشی دست دوم

تامین و نگهداری از دستگاه جوجه کشی دست دوم بسیار بالا می باشد . چرا که در هر دوره جوجه کشی به مشکلات بسیار زیادی بر خواهید خورد قطعات طول عمر مفید خود را از دست داده و نیاز به تعویض خواهد داشت

جمع بندی

شما به عنوان خریدار دستگاه جوجه کشی دست دوم توجه داشته باشد که قیمت و ظرفیت دستگاه جوجه کشی یک متغییر است موضوعی که باید به آن دقت کنید راندمان ماشین جوجه کشی می باشد چرا که دستگاه جوجه کشی یک وسیله بسیار بسیار حساس است. نکته دیگری که باید در مورد خرید ماشین جوجه به ان دقت کنید کیفیت و گارانتی آن می باشد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناسان فروش کارخانه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!