نمایندگی دستگاه جوجه کشی در شیراز

نمایندگی دستگاه جوجه کشی در شیراز

نمایندگی دستگاه جوجه کشی در شیراز

بورس خرید و فروش دستگاه جوجه کشی و تجهیزات مرغداری در استان فارس ، خیابان سینما آزادی شیراز و کوچه مشیری است. فروشندگان دستگاه جوجه کشی و لوازم مرغداری و داروخانه های دامپزکشی مانند دکتر دشتی، خسروپور، کسبی و رضازاده در این خیابان واقع شده اند. برای خرید و فروش دستگاه جوجه کشی در شیراز و سایر شهرستان های استان فارس می توانید به نمایندگی های خرید و فروش و خدمات پس از فروش گروه صنعتی هواباتور در شیراز ، جهرم و مرودشت ، فسا و قیر و کارزین و سایر شهرهای استان فارس مراجعه کنید.

قدیمی ترین نمایندگی فروش گروه صنعتی هواباتور در استان فارس ، مربوط به نمایندگی جهرم است که توسط اقایان علی و محمد عباسیان تاسیس شده است. اقایان علی و محمد عباسیان از فعالین حوزه دام و طیور در استان فارس هستند و هر کدام مدیریت مرغداری 10 هزار قطعه را در جهرم در اختیار دارند. در حال حاضر نمایندگی خرید و فروش گروه صنعتی هواباتور در جهرم اقای محمد عباسیان می باشند.

نمایندگی اصلی فروش گروه صنعتی هواباتور در شیراز شرکت نسکوپارس است که که تامین انکوباتورهای سایر نمایندگان استان فارس را بر عهده دارد. مدیریت این شرکت بر عهده اقای علی عباسیان است که از جهرم به شیراز منتقل شده است. این شرکت به صورت رسمی از سال 93 با گروه صنعتی هواباتور همکاری دارد و از سال 94 نماینده اصلی فروش محصولات EIG در استان فارس است.

دیگر نمایندگی خرید و فروش گروه صنعتی هواباتور در شیراز شرکت صنعت مرغدار می باشد که مدیریت آن بر عهده آقای منصوری است. این شرکت از تولیدکنندگان تجهیزات مرغداری در استان فارس است و محصولاتی مانند آبخوری ، دامخوری و هیتر مرغداری را تولید و به بازار عرضه می کند. شرکت صنعت مرغدار در تهران و مشهد دارای دفتر فروش است و همکار نمایندگی فروش محصولات گروه صنعتی هواباتور در مشهد می باشد.

دستگاه جوجه کشی خانگی
دستگاه جوجه کشی 12 تایی حرفه ای

برای خرید و فروش دستگاه جوجه کشی در شیراز ، مرودشت ، فسا ، جهرم و سایر شهرهای استان فارس می توانید به نمایندگان فروش گروه صنعتی هواباتور به آدرس های زیر مراجعه کنید:

  • نمایندگی خرید و فروش دستگاه جوجه کشی در شیراز ،آقای عباسیان: بلوار زرهی، حدفاصل باغ حوض و سه راه بعثت، روبروی تالار پردیس، بازرگانی نسکوپارس.
  • نمایندگی فروش دستگاه جوجه کشی در شیراز ، آقای خسروپور: خیابان مشیر نو، بالاتر از اداره دامپزشکی.
  • خرید و فروش ماشن جوجه درآوری در شیراز ، آقای منصوری: میدان ولیعصر- ابتدای بلوار مدرس.
  • خرید و فروش دستگاه جوجه کشی در مرودشت ، آقای امیری: مرودشت، بلوار امام علی (60 متری)، روبروی خیابان بهمن، فروشگاه آرسام.
  • نمایندگی دستگاه جوجه کشی در جهرم ، اقای عباسیان: میدان گاز، پاساژ نادر، تجهیزات مرغداری نیکان.
  • نمایندگی فروش دستگاه جوجه کشی در فسا ، اقای افشارکیا: خیابان شهید فیاض بخش، جنب داروخانه دامپزشکی شفا.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناسان فروش کارخانه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!