دستگاه جوجه کشی خانگی

دستگاه جوجه کشی خانگی

بررسی دستگاه جوجه کشی خانگی

دستگاه جوجه کشی خانگی هواباتور گروه صنعتی هواباتور، از جمله سیستم های بسیار جدید در عرصه ای فن آوری روز دنیا می باشد که دارای قابلیت تنظیم هم به صورت کاملا اتوماتیک و هم به صورت دستی است. نوع 48 تایی این وسیله، یک دستگاه جوجه کشی خانگی با قابلیت های منحصر به فردی همچون بازدهی بالا تا 89 درصد، بدنه و قطعات بسیار مستحکم و مقاوم در برابر اصطکاک و سایش، قطعات الکترونیکی با استاندارد جهانی، رطوبت سنج، دماسنج، سیستم اعلام خطر در کار، روزشمار دیجیتالی، توانایی انتخاب نوع پرنده، انتخاب طول دوره ی ستر، طول دوره ی هچر، امکان کار با انواع باتری و بسیاری قابلیت های دیگر است. این دستگاه جوجه کشی خانگی نتیجه ای چندین سال پژوهش علمی و تجربی تیم تحقیاتی متخصص “گروه صنعتی هواباتور” است و در نوع خود در ایران و خاورمیانه منحصر به فرد می باشد..

دستگاه جوجه کشی خانگی

دستگاه جوجه کشی خانگی (هواباتور) تولید گروه صنعتی هواباتور، نمونه ای منحصر به فرد در ایران و خاورمیانه است که، در ساخت آن، از بهترین قطعات و تکنولوژی روز دنیا استفاده شده است. تمام قطعات الکترونیکی دستگاه جوجه کشی خانگی ساخت کشور مالزی و سنسور آن، از نوع sht تولید کشور سوئیس، و برترین برند در جهان است.

تمام مراحل تولید دستگاه جوجه کشی خانگی، از طراحی گرفته تا بسته بندی و ارسال، توسط متخصصین، بازرسی و تست می شوند تا در نهایت بهترین محصول به دست مشتری برسد. بازدهی بالای 90 درصد آن بدین معنی ست که از هر 48 تخم مرغ، 42 تایی آن ها به جوجه تبدیل می شوند.

دستگاه جوجه کشی خانگی
دستگاه جوجه کشی 12 تایی ارزان

قابلیت جوجه کشی از انواع طیور همچون مرغ خانگی، بوقلمون، بلدرچین، طاووس، کبک، غاز، اردک و … ، از ویژگی بارز دستگاه جوجه کشی خانگی 48 تایی می باشد.

همچنین وجود سنسور sht ساخت سوئیس، با فن آوری نوین و گران قیمت، که قابلیت کنترل همزمان دما و رطوبت را دارد، به کاربر کمک می کند تا با خیال راحت به فرایند جوجه کشی بپردازد.

سنسور تعبیه شده بر روی دستگاه جوجه کشی خانگی ، به دلیل حساسیت بالایی که دارد، بشتر در صنایع پزشکی و نظامی به کار می رود.

برد دستگاه جوجه کشی خانگی 48 تایی از نوع پیشرفته ی smd و بدون نویزپذیری از امواج محیطی و با روش نصب سطحی روی کیت آن می باشد؛ این نوع سنسورها حتی بعد از سال ها و دوره های متعدد استفاده، باز بدون نقص و دقیق کار خواهند کرد.

فن دستگاه جوجه کشی خانگی 48 تایی، از نوع فن خلاء است و بدون زنگ زدگی و چسبندگی و 8 برابر عمر مفیدتر نسبت به فن های بلبرینگی، کارآیی دارد و با پخش غیر مستقیم هوای گرم بر روی تخم ها، بهترین بازده را دارد .

عملکرد سیستم گردش هوا در دستگاه جوجه کشی خانگی، گردشی است و بدین ترتیب جریان مناسب ومورد نیاز تخم ها برای جوجه شدن، تامین می شود.

المنت های به کاربرده شده در سیستم تهویه دستگاه جوجه کشی خانگی، با پوشش نسوز، محافظت شده اند و مدت های طولانی، با همان کیفیت اولیه، می توان از آن ها بهره گرفت.

یک نوع آداپتور ویژه و با تکنولوژی نوین جهانی، برای کنترل جریان برق و تامین نیروی مورد نیاز، به کاربرده می شود که جریان برق220 ولت را به 12ولت و 5 آمپر کاهش می دهد.

دستگاه جوجه کشی خانگی 48 تایی ، همانند سایر محصولات این شرکت، دارای روش اتوماتیک و هم تنظیم دستی است تا هم افرادی که هیچ گونه شناختی از کار جوجه گیری بلد نیستند و هم افراد حرفه ای با امکان انتخاب انواع تخم های طیور، بتوانند به سادگی از آن استفاده کنند.

کیفیت برتر ملی و منطقه ای محصولات این شرکت، به دلیل بازرسی کیفی قطعه به قطعه و مرحله به مرحله، طی پروسه ی مونتاژ، توسط متخصصین رشته های مختلف و ماهری است که ساعت ها و روزها صرف کنترل این مراحل می کنند تا برترین محصول در خاورمیانه به دست بیاید.

با بهره گیری از فن آوری های نوین جهانی و تیم حرفه ای و کاربلد، درصد خطر آتش سوزی یا برق گرفتگی با تولیدات این شرکت، تقریبا صفر است و کاربران خانگی و صنعتی، از این نظر، با خیال راحت می توانند از دستگاه جوجه کشی خانگی 48 تایی استفاده کنند.

جنس درب دستگاه جوجه کشی خانگی، پلی کربنات با پوشش کواکسترود و محافظ اشعه ی uv می باشد که نسبت به شیشه از مزایای بسیار بیشتری، از جمله حذف نورهای اضافی محیطی، قابلیت انحنا بودن ودر نتیجه مقاومت در برابر ضربه، نشکن بودن و عایق سرما و گرما بودن را نام برد.

بدنه دستگاه جوجه کشی خانگی 48 تایی، از جنس Abs با 10 سال طول عمر مفید و دارای فن آوری روز دنیاست که در انحصار سه کشور کره، ایتالیا و ایران است.

استانداردها دستگاه جوجه کشی خانگی

دستگاه جوجه کشی خانگی 48 تایی، دارای استاندارد جهانی ایزو 9001 است.

گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه جوجه کشی خانگی

دستگاه جوجه کشی خانگی (هواباتور) دارای 12 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش است که خریداران محترم، در سراسر ایران و خاورمیانه، یا شخصا می توانند با مراجعه به سایت رسمی شرکت(ir.hovabator.com) و درج کد9 رقمی مندرج روی کارت گارانتی و هم بر روی برچسب بدنه ای بیرونی دستگاه جوجه کشی خانگی، خریدشان را گارانتی کنند و یا با تماس با دفتر خدمات پس از فروش به شماره ای … درخواست تایید گارانتی کنند.

دستگاه جوجه کشی خانگی ، در بسته بندی بسیار شکیل و البته محکم و با چندین لایه ی محافظ و امن، از جمله لایه های داخلی یونولیت(فوم ضخیم و عایق دما و رطوبت)، پلاستیک، لایه های بیرونی کارتن مقوای لامینت 4لایه و سلفون، با کیفیت صادراتی، در اختیار مشتریان قرار می گیرد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناسان فروش کارخانه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!