دستگاه جوجه کشی خانگی بخریم یا صنعتی

دستگاه جوجه کشی خانگی بخریم یا صنعتی ؟

دستگاه جوجه کشی صنعتی یا خانگی

ماشین های جوجه درآوری به عنوان دستگاه هایی که شرایط لازم برای جوجه کشی را فراهم می کنند ، در ابعاد و ظرفیت های گوناگون ساخته می شوند. معمولا دستگاه هایی که ابعاد و ظرفیت بالایی دارند برای جوجه کشی به صورت انبوه و صنعتی استفاده می شوند. اما برای جوجه کشی از مقدار کمی تخم های نطفه دار از دستگاه های جوجه کشی خانگی استفاده می شود. در این نوشتار قصد داریم شما را با انواع دستگاه های جوجه کشی آشنا کنیم تا خرید آن ها را با داشتن اطلاعات کافی انجام دهید.

دستگاه جوجه کشی خانگی

دستگاه های جوجه کشی خانگی معمولا دارای ابعاد و ظرفیت کمتری هستند و آن ها را می توان در فضای اندکی مانند اتاق یا گوشه ای از حیاط و پارکینگ استفاده کرد. دستگاه های جوجه کشی خانگی دارای ظرفیت کمتر از 150 عدد تخم مرغ هستند. اگر در پی جوجه کشی از مقدار کمتر تخم های نطفه دار پرندگان هستید باید از دستگاه های جوجه کشی خانگی استفاده کنید. این دستگاه ها معمولا از قیمت پایین تری نسبت به دستگاه های جوجه کشی صنعتی برخوردارند.

دستگاه جوجه کشی صنعتی

دستگاه های جوجه کشی صنعتی دارای ابعاد و ظرفیت بیشتری نسبت به ماشین های جوجه درآوری خانگی هستند و برای جوجه کشی انبوه و صنعتی از تخم های نطفه دار استفاده می شوند. این دستگاه ها در ظرفیت های بیشتر از 150 تخم و حتی 2000 یا 3000 تخم نیز ساخته می شوند. در خرید دستگاه جوجه کشی از نوع صنعتی یا خانگی باید به نکات زیر توجه کنید.

بودجه برای خرید دستگاه جوجه کشی

در خرید دستگاه جوجه کشی باید به بودجه ای که دارید توجه کنید. همانطور که اشاره شد دستگاه های جوجه کشی خانگی دارای قیمت پایین تری نسبت به دستگاه های جوجه کشی صنعتی هستند. بنابراین اگر بودجه زیادی در اختیار ندارید می توانید از دستگاه های جوجه کشی خانگی خریداری کنید.

دستگاه جوجه کشی خانگی
دستگاه جوجه کشی 48 تایی

نوع پرنده برای جوجه کشی

در خرید دستگاه های جوجه کشی به نوع پرنده ای که می خواهید جوجه کشی کنید نیز باید توجه کنید. برخی از پرندگان زینتی یا تزئینی مانند کاسکو و طوطی قیمت بالایی دارند بنابراین باید از دستگاه های خانگی حرفه ای استفاده کنید که دقت بالایی در تنظیم رطوبت و دما دارند زیرا خطای دستگاه می تواند منجر به از دست رفتن جوجه ها شود. در این صورت با توجه به این که جوجه های این پرندگان از قیمت بالایی برخوردارند زیان اقتصادی بیشتری به شما وارد می شود.

در میان دستگاه های جوجه کشی حرفه ای مناسب برای این پرندگان می توان به هواباتور 6 اشاره کرد. این دستگاه جوجه کشی قدرتمند از هوش مصنوعی و سنسور بسیار قوی SHT SENSIRION برای تنظیم رطوبت و دما بهره می گیرد. استفاده از پد سلولزی و پمپ آب برای تامین رطوبت ، کریستال نشکن ضد UV ، قطعات داخلی از جنس ای بی اس ، موتورهای انحصاری ساخت مالزی و شانه های همه کاره از قابلیت های بی نظیر این دستگاه هستند که آن را برای جوجه کشی از انواع مختلف پرندگان زینتی مناسب می کنند.

برای جوجه کشی از پرندگانی مانند بلدرچین که پرورش آن ها به صورت انبوه انجام می پذیرد باید از دستگاه های جوجه کشی صنعتی استفاده کنید. همچنین می توانید جوجه های خارج شده از این دستگاه ها را به صورت انبوه به بازار نیز عرضه کنید. دستگاه های جوجه کشی صنعتی EIG با بهره گیری از بردهای هوشمند و سخنگو قادر هستند به راحتی از تخم های نطفه دار انواع پرندگان جوجه کشی کنند.

فضای در دسترس

همانطور که قبلا نیز اشاره شد ، اگر از فضای کافی برخوردارید می توانید از دستگاه های جوجه کشی صنعتی که فضای زیادی را لازم دارند استفاده کنید. در غیر اینصورت باید از دستگاه های جوجه کشی نوع خانگی تهیه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناسان فروش کارخانه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!