خرید و فروش دستگاه جوجه کشی دست دوم

خرید و فروش دستگاه جوجه کشی دست دوم

خرید و فروش ماشین جوجه کشی دست دوم

با گذشت زمان در هر دوره شاهد نسل جدیدی از دستگاه های جوجه کشی بوده ایم. زیرا بیشتر سازندگان این نوع دستگاه ها سعی می کنند که با شناخت مشکلات دستگاه های خود ، آنها را در نسخه های بعدی رفع کنند. از این رو این صنعت همیشه در حال پیشرفت میباشد.

بطوریکه در هر نسل ، دستگاه ها از هوش مصنوعی پیشرفته تر و امکانات بهتری برخوردار میشوند. بسیاری از افراد که در این زمینه فعالیت میکنند ، خواهان دستگاه های نسل جدید میباشند.

بنابراین این افراد دستگاه های کارکرده خود را در معرض فروش قرار می دهند. از طرفی برخی از افراد هم به دنبال خرید دستگاه های جوجه کشی دست دوم میباشند.

در این مقاله ، مراکز خرید و فروش دستگاه های جوجه کشی دست دوم را به شما معرفی میکنیم ، ولی در آخر یک پیشنهاد بهتری برای شما داریم. لذا توصیه میشود مطالب این مقاله را به دقت مطالعه بفرمائید.

دستگاه جوجه کشی خانگی
دستگاه جوجه کشی 12 تایی ارزان

معرفی مراکز خرید و فروش دستگاه های جوجه کشی دست دوم

امروزه با گسترش امکاناتی همچون اینترنت و دستگاه های الکترونیکی ، بازارهای آنلاین به بهترین مکان برای خرید و فروش اجناس دست دوم تبدیل شده اند. در حالی که در گذشته افراد مجبور بودند فقط به فروشگاه های مربوطه مراجعه کنند.

خوشبختانه اینترنت یک بستر عظیمی برای افراد فراهم کرده است تا بتوانند در هر مکانی به خرید و یا فروش اجناس دست دوم خود بپردازند. از جمله نرم افزارهایی که در این زمینه فعالیت میکنند ، میتوان به نرم افزار های دیوار ، شیپور و شبکه های اجتماعی اشاره کرد.

البته برخی از تولید کنندگان نیز با ایجاد انجمن های مخصوص در فروشگاه اینترنتی خود ، امکان خرید و فروش دستگاه های جوجه کشی را برای افراد فراهم کرده اند. علاوه بر این موارد ، می توان با مراجعه به فروشگاه های مربوطه ، درخواست خرید و یا فروش دستگاه جوجه کشی دست دوم نمود.

دستگاه جوجه کشی دست دوم بخرم یا نو ؟

در جواب باید گفت ، دستگاه های جوجه کشی مانند سایر  لوازم الکترونیکی نیستند که نوع کارکرده آن ، پاسخگوی نیازهای کاربر باشد. در حقیقت بیشتر افراد از این قضییه غافل می باشند و به دلیل نداشتن اطلاعات کافی ، دستگاه جوجه کشی دست دوم خرید میکنند. دستگاه جوجه کشی دست دوم معایب زیادی دارند که باعث میشود راندمان آنها بسیار پایین باشد.

از مهمترین معایب این دستگاه ها میتوان به این موارد اشاره کرد:

  • سنسورهای ضعیف و بی کیفیت آنالوگی
  • نیاز به کالیبره شدن سنسور در هر دوره
  • بدنه های آهنی و فرسوده شده
  • درز و شکاف های متعدد و از بین رفتن عایق بندی دستگاه
  • شانه های قدیمی
  • عمر محدود
  • برد های غیر هوشمند
  • راندمان پایین
  • عدم تعلق گارانتی و خدمات پس از فروش
  • عدم تعمیر پذیری دستگاه به دلیل نبود قطعه یدکی

در نتیجه افرادی که به سراغ این دستگاه ها میروند بعد از یکی دو دوره جوجه کشی ، با شکست مواجه شده و عملا دستگاه آنها بلا استفاده می ماند. لذا پیشنهاد میکنیم در زمینه خرید دستگاه جوجه کشی نو هیچ شک و تردیدی به خود راه ندهید.

بهترین دستگاه جوجه کشی نو و نسل جدید را از کجا بخریم؟

در صورتیکه می خواهید بهترین بازدهی و بیشترین سود را از جوجه کشی دریافت کنید ، توصیه میشود فکر خرید دستگاه جوجه کشی دست دوم را کنار گذاشته و بر اساس نیاز خود یک دستگاه

جوجه کشی حرفه ای را خرید بفرمائید.

می توانید حرفه ای ترین و پیشرفته ترین دستگاه های جوجه کشی خانگی ، نیمه صنعتی و صنعتی را از فروشگاه اینترنتی هواباتور خرید نمائید.

این دستگاه ها حاصل 26 سال تجربه ارزنده و پژوهش های مداوم این مجموعه میباشند که بسیار پیشرفته و حرفه ای طراحی شده اند. در ساخت دستگاه جوجه کشی هواباتور از بهترین سنسورها و جنس بدنه عالی استفاده شده است. همچنین هوش مصنوعی این دستگاه بسیار پیشرفته میباشد.

این دستگاه ها از 12 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش برخوردار می باشند. مجموعه هواباتور با بیش از 100 نمایندگی در سطح ایران ، خدمات خود را بسیار وسیعت بخشیده تا خریداران در هر استانی به آنها دسترسی داشته باشند.

باز هم اگر جای سؤالی در ذهنتان باقی مانده و نیاز به مشاوره داشتید ، می توانید با شماره 09144485590 در ارتباط باشید.


2 دیدگاه برای “خرید و فروش دستگاه جوجه کشی دست دوم”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناسان فروش کارخانه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!