دستگاه جوجه کشی در مازندران

خرید و فروش دستگاه جوجه کشی در مازندران

خرید و فروش دستگاه جوجه کشی در مازندران

برای خرید و فروش دستگاه جوجه کشی در ساری ، بابل ، آمل ، قائمشهر ، بهشهر ، چالوس ، بابلسر ، تنکابن ، نوشهر ، رامسر ، نکا و سایر شهرستان های استان مازندران می توانید به نمایندگی خرید و فروش دستگاه های جوجه کشی گروه صنعتی هواباتور در شهرهای مازندران مراجعه کنید.

قائمشهر در میان شهرستان های استان مازندران مرکز صنعت دام و طیور و تجهیزات مرغداری و قطب خرید و فروش دستگاه های جوجه کشی است. در میان شهرهای مختلف استان مازندران، نمایندگی های پرفروش دستگاه های جوجه کشی گروه صنعتی هواباتور در قائمشهر هستند.

در قائمشهر اقای بهزاد محمدی قدیمی ترین نماینده خرید و فروش دستگاه های جوجه کشی گروه صنعتی هواباتور در قائمشهر می باشد. از سال 94 نیز اقای ولیزاده که دبیر آموزش و پرورش هستند نمایندگی خرید و فروش دستگاه های جوجه کشی اسکندری در قائم شهر می باشند. مغازه ایشان منحصرا به فروش دستگاه های جوجه کشی اختصاص داشته و پرفروش ترین نمایندگی خرید و فروش دستگاه جوجه کشی در مازندران می باشند.

اقای دکتر رمضانی نیز که داروخانه دامپزشکی دارند دیگر نمایندگی خرید و فروش دستگاه جوجه کشی گروه صنعتی هواباتور در قائمشهر می باشند. نمایندگی اصلی خرید و فروش دستگاه جوجه کشی گروه صنعتی هواباتور در ساری بر عهده اقای امامی در داروخانه دکتر یونسی می باشد. داروخانه دکتر یونسی پخش کننده عمده دارو در ساری و مازندران می باشد. مسئولیت فروش تجهیزات در داروخانه اقای یونسی بر عهده اقای امامی می باشد. اقای امامی پرفروش ترین نمایندگی خرید و فروش ماشین های جوجه درآوری گروه صنعتی هواباتور در ساری می باشد.

دستگاه جوجه کشی خانگی
دستگاه جوجه کشی 48 تایی

اقای دکتر زنوزی، اقای رحمانی و دکتر حسن پور نیز دیگر نمایندگان خرید و فروش دستگاه های جوجه کشی در ساری می باشند. سومین شهرستان از نظر حجم خرید و فروش دستگاه جوجه کشی شهرستان بهشهر می باشد. نمایندگی پر فروش گروه صنعتی هواباتور در بهشهر اقای دکتر چاوشی می باشد. شهرستان مرزی استان های گیلان و مازندران یعنی تنکابن دیگر شهر پر خرید و فروش دستگاه جوجه کشی در مازندران است. سیستم بازار در تنکابن نسبت به شهرهای دیگر متفاوت است بدین صورت که یک مجتمع سنتی را برای مرکز خرید اختصاص داده اند و برای اجناس مختلف تقسیم بندی کرده اند. در این مجتمع می توانید دستگاه های جوجه کشی نو و دست دوم را خریداری کنید. قدیمی ترین نمایندگی گروه صنعتی هواباتور در تنکابن، اقای پاکدل می باشد. دیگر نماینده خرید و فروش دستگاه جوجه کشی در تنکابن اقای دکتر طاهری می باشد.

برای خرید و فروش دستگاه جوجه کشی اسکندری در ساری، قائمشهر، آمل، تنکابن، رامسر، نوشهر بهشهر و سایر شهرستان های استان مازندران می توانید به نمایندگی های این کارخانه در مازندران به آدرس های زیر مراجعه کنید:

  • نمایندگی فروش دستگاه جوجه کشی در ساری ، آقای امامی: ساری ، راه بند ، جنب ترمینال کیا سر
  • نمایندگی خرید و فروش دستگاه جوجه کشی در ساری ، آقای غفاری زنوز : ساری ، کمربند غربی ، نرسیده به میدان خزر ، روبروی طبیعت 2 ، داروخانه دامپزشکی دکتر غفاری زنوز
  • نمایندگی خرید دستگاه جوجه کشی در قائمشهر بابل ، آقای محمدی : خیابان ساری ، روبروی سایپا شمال
  • نمایندگی خرید و فروش ماشین جوجه درآوری در قائمشهر بابل ، آقای ولیزاده : بیمارستان رازی ، بعد از پل هوایی ، سمت راست ، خیابان مطهری ، محله روبروی اندیشه 14
  • نمایندگی فروش ماشین جوجه درآوری در تنکابن ، آقای طاهری : سه راه خرم اباد ، مرکز خرید
  • نمایندگی خرید ماشین جوجه درآوری در تنکابن ، آقای احسانی : سه راه خرم اباد ، مرکز خرید
  • نمیاندگی خرید و فروش ماشین جوجه کشی در بهشهر ، آقای چاوشی : چهار راه امام، داروخانه دکتر چاوشی
  • نمایندگی فروش ماشین جوجه کشی در نوشهر ، آقای شیرازی : بلوار شهید خیربان جنوبی ، روبروی مرکز مخابرات
  • نمایندگی فروش دستگاه جوجه درآوری در بابل ، آقای شعبان پور : خیابان شهید طیرزی ، فروشگاه مهران
  • نمایندگی خرید و فروش دستگاه جوجه درآوری در نکا : آقای صادقی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناسان فروش کارخانه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!