خرید دستگاه جوجه کشی بوقلمون

خرید دستگاه جوجه کشی بوقلمون

خرید دستگاه جوجه کشی بوقلمون

جوجه کشی از بوقلمون توسط دستگاه جوجه کشی مزیت های زیادی دارد. زیرا می توان با استفاده از دستگاه ، ظرفیت جوجه کشی را افزایش داد. همچنین روند جوجه کشی نیز به طور کامل از طرف کاربر قابل کنترل است. علاوه بر این ، در روش مصنوعی ، تخم گذاری پرنده مولد متوقف نمی شود و می توان تعداد زیادی تخم نطفه دار به دست آورد. از این رو بیشتر افراد برای جوجه کشی از پرندگان از جمله بوقلمون ، از دستگاه جوجه کشی استفاده میکنند. جوجه کشی از بوقلمون همانند سایر پرندگان اهلی می باشد. لذا دستگاه آن فرقی با سایر دستگاه های جوجه کشی ندارد. در این مقاله بهترین دستگاه جوجه بوقلمون را به شما معرفی خواهیم کرد.

دستگاه جوجه کشی خانگی

دستگاه های جوجه کشی خانگی در بین افراد از محبوبیت بیشتری برخوردار می باشند. زیرا این دستگاه ها را می توان در گوشه ای از منزل قرار داد و از آن استفاده کرد. از طرفی وزن و ابعاد این دستگاه ها کوچک است و کاربر به راحتی میتواند آن را حمل کند. دستگاه جوجه کشی خانگی با برق 12 ولت کار میکند. لذا می توان در زمان قطعی طولانی مدت برق ، از باتری خودرو برای عملکرد دستگاه استفاده کرد. اما یک دستگاه جوجه کشی خانگی باید دارای ویژگی ها و قطعات با کیفیتی باشد. از هر دستگاه جوجه کشی خانگی نمیتوان بازدهی بالایی به دست آورد. در زمینه دستگاه جوجه کشی خانگی توصیه ما به شما خرید سری دستگاه های ایزی باتور ساخت گروه هواباتور می باشد.

دستگاه جوجه کشی خانگی

این دستگاه ها نسل جدید و بسیار پیشرفته دستگاه های جوجه کشی خانگی میباشند. بطور مثال در دستگاه ایزی باتور 1 یا 2 دیگر شما نیازی به اطلاعات جوجه کشی ندارید. کسانی که برای اولین بار می خواهند اقدام به جوجه کشی نمایند ، میتوانند بدون هیچ نوع اطلاعات اضافه ای از این دستگاه استفاده کنند.

دستگاه جوجه کشی خانگی
دستگاه جوجه کشی 12 تایی ارزان

زیرا در این دستگاه ها ، تنظیمات جوجه کشی برای بیشتر پرندگان از قبل طراحی شده است. برای جوجه کشی از بوقلمون نیز کافی است که از منو نوع پرنده ، بوقلمون را انتخاب کنید. مقدار دما و رطوبت مورد نیاز برای جوجه کشی در این دستگاه بصورت خودکار ، از طرف هوش مصنوعی بسیار پیشرفته دستگاه ، تنظیم میشود. این دستگاه ها مجهز به برترین سنسور دیجیتالی (SHT Senserion) ، شانه های همه کاره ، سیستم رطوبت ساز اتومایزر ، سنسور محیطی ، موتور چرخشی قدرتمند ، بدنه ABS ضد زنگ و مقاوم و چندین مورد دیگر میباشند.

دستگاه ایزی باتور 2 مجهز به ستر هچر همزمان نیز میباشد. بدین صورت که شما می توانید بصورت مداوم ، تخم نطفه دار تازه در درون دستگاه قرار بدهید. درب این دستگاه ها یک لایه محافظ نیز دارند. توسط این کاور ، اشعه های مضر به داخل دستگاه نفوذ پیدا نمی کنند.

دستگاه جوجه کشی نیمه صنعتی و صنعتی

برای جوجه کشی از بوقلمون در ظرفیت های زیاد و بالای 100 عدد ، توصیه ما به شما ، دستگاه های اتوماتیک هواباتور است. نسل جدید این دستگاه ها به شدت پیشرفته گردیده و از راندمان بسیار عالی برخوردار می باشند. بدنه این دستگاه ها از pvc فشرده و یکپارچه ساخته شده است. بنابراین امکان زنگ زدگی و فرسودگی بدنه این دستگاه ها صفر می باشد. از طرفی این نوع بدنه کاملا بهداشتی است و هیچ محیط آلوده ای برای نطفه ها ایجاد نمیکند.

دستگاه های جوجه کشی هواباتور ، تنها دستگاه داخلی است که از سه سنسور با کیفیت برای سنجش دما و رطوبت بهره می برد. همچنین این دستگاه ها تنها نمونه داخلی میباشند که می توانند به سنسور co2 مجهز شوند. سنسور اصلی این دستگاه ها نیز ساخت سوئیس و از نوع اس اچ تی می باشد. این سنسورها بر خلاف سایر سنسورها نیازی به کالیبره شدن ندارد.

علاوه بر این سنسور ، یک سنسور دیگر نیز در داخل دستگاه موجود است. در صورتیکه سنسور اصلی دچار مشکل شود و کاربر از آن بیخبر باشد ، سنسور یدکی بصورت اتوماتیک وارد عمل میشود.

برد این دستگاه ها دارای هوش مصنوعی بسیار پیشرفته ای است. این هوش بر اساس منطق فازی عمل میکند.

از جمله سایر امکانات این دستگاه ها می توان به موتور چرخشی قوی ، درب پلی کربنات ، شاسی های مستحکم آلومینیومی ، ستر هچر همزمان ، رطوبت ساز اتومایزر ، کارکرد با برق اضطراری ، عایق بندی کامل و دها مورد دیگر اشاره کرد.

چرا خرید از هواباتور؟

هواباتور

مجموعه هواباتور اولین و بزرگترین سازنده دستگاه های جوجه کشی در ایران و خاورمیانه می باشد. این مجموعه با تحقیقات مداوم و بهره گیری از فناوری های روز ، همیشه سعی در ارتقاء کیفیت محصولات خود داشته است و در این زمینه نیز ، بهترین و پیشرفته ترین دستگاه های جوجه کشی را به تولید می رساند. این گروه با پشتوانه 26 سال فعالیت و ثبات ، امروزه به یک برند معتبر در بین مصرف کنندگان تبدیل شده است.

گروه صنعتی هواباتور با بیش از 100 نمایندگی در سطح ایران ، خدمات پشتیبانی خود را نیز وسعت بخشیده است. مجموعه هواباتور با ارائه گارانتی 12 ماهه و 10 سال خدمات پس از فروش تا سالیان متعددی در کنار مشتری های خود باقی می ماند. به دلیل کیفیت بسیار بالای دستگاه های جوجه کشی هواباتور ، این دستگاه ها به بسیاری از کشورهای همسایه همچون ترکیه ، عراق و … صادر میشوند.

شما نیز میتوانید به این خانواده بزرگ ملحق شوید. برای کسب اطلاعات درباره نحوه خرید و دریافت مشاوره رایگان با شماره 09144485590 ارتباط برقرار کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناسان فروش کارخانه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!