جوجه کشی خانگی

جوجه کشی خانگی

جوجه کشی خانگی

جوجه کشی خانگی امروزه بسیار رونق پیدا کرده است و دیگر هر شخصی را که حتی یک ذره از جوجه کشی سر در بیاورد میتوانید در حال جوجه کشی ببینید. عموماً جوجه کشی در خانه انجام میگیرد زیرا دمای داخل منزل یک دمای مناسب برای جوجه کشی است و دیگر هیچ نگرانی در مورد دمای محیطی و شک دمایی تخم ها نخواهید داشت.

شک دمایی تخم ها زمانی صورت میپذیرد که دما به طور ناگهانی سردتر و یا گرم تر شود ، در این حالت دستگاه نمیتواند دمای داخلی خود را به صورت تثبیت شده نگه دارد و در نتیجه تخم ها با افت یا افزایش دما تا 3 الی 4 درجه دچار شک دمایی میشوند. که نتیجه ای جز مرگ نطفه های داخل تخم را به همراه نخواهد داشت. به همین دلیل است که دستگاه جوجه کشی درون منزل راندمان بسیار خوبی دارد.

شما نیز اگر میخواهید جوجه کشی کنید بهتراست درون منزل این کار را انجام دهید تا با دمای ثابتی جوجه کشی کنید. جوجه کشی خانگی با این کار کاملاً موفق خواهد بود و شما خواهید توانست یک جوجه کشی موفق با راندمانی بالا را تجربه کنید. عموماً درون منزل با استفاده از دستگاه های جوجه کشی ، عملیات جوجه در آوری را انجام میدهند زیرا این نوع از دستگاه جوجه کشی دقیقاً برای استفاده درون خانه طراحی و تولید شده اند و برای جوجه کشی خانگی بسیار مناسب است.

اگر بخواهیم یک دستگاه جوجه کشی مناسب به جهت تولید جوجه در خانه به شما معرفی نماییم میتوانیم به دستگاه جوجه کشی هواباتور 5 محصول گروه صنعتی اشاره کنیم. این دستگاه جوجه کشی با نام تجاری Easy Bator 5 تولید و روانه بازار شده است که در این مدت کم به نام دستگاه جوجه کشی ارزان مشهور شده است. شاید برای شما هم جالب باشد این محصول تا به امروز جوجه کشی های موفق بسیاری را پشت سر گذاشته است و درون تست های انجام شده تمامی پرنده را در شرایط مساعد میتواند با راندمانی معادل 90 الی 99 درصد جوجه کشی کند.

دستگاه جوجه کشی خانگی
دستگاه جوجه کشی 48 تایی

هواباتور 5 با آخرین تکنولوژی روز جهان طراحی و تولید شده است ، از جمله امکانات منحصر به فرد این دستگاه جوجه کشی میتوانیم به سیستم کنترل دما به صورت کاملاً فازی ، سیستم کنترل رطوبت به صورت هوشمند و سیستم چرخش 360 درجه دستگاه اشاره نماییم که در کنار هم یک محصول بدون عیب و نقص را تشکیل داده اند. شاید بتوانیم بهترین دستگاه جوجه کشی موجود در سطح ایران را هواباتور 5 بنامیم زیرا با آخرین استاندارد های روز و البته جدیدترین سیستم های جوجه کشی طراحی و تولید شده است ، این دستگاه جوجه کشی به شانه های همه کاره تجهیز شده است که میتواند به راحتی از هر پرنده ای بدون نیاز به خرید هیچ نوع شانه ای جوجه کشی نماید ، به این صورت که فقط کافی است تا شانه ها را برای تخم های نطفه دار مورد نظر تنظیم نمایید. بدنه دستگاه نیز از جنس کریستال نشکن تولید شده است.

توصیه اکید میکنیم تا برای اطلاعات بیشتر و همچنین مشاوره رایگان در مورد انتخاب دستگاه جوجه کشی مناسب با شماره تماس 09144485590 در ارتباط باشید. با این روش میتوانید به راحتی یک دستگاه جوجه کشی مناسب خود و محیط جوجه کشی خود را انتخاب کرده و در منزل یا هر مکان دیگری جوجه کشی نمایید.


یک دیدگاه برای “جوجه کشی خانگی”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناسان فروش کارخانه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!