جوجه کشی از بلدرچین به صرفه است ؟

جوجه کشی از بلدرچین به صرفه است ؟

جوجه کشی از بلدرچین به صرفه است ؟

امروز میخواهیم در این مقاله به سوال اینکه آیا پرورش بلدرچین به صرفه است یا خیز پاسخ دهیم.
پرورش بلدرچین در بسیاری از جاها در ایران و جهان رواج دارد و شما میتوانید بسیاری از افراد را بیابید که به این کار مشغول اند ، از هر کدام که بپرسید آیا پرورش بلدرچین به صرفه است به شما خواهد گفت که بله اما مهم این است که چرا پرورش بلدرچین نسبت به دیگر پرنده ها به صرفه تر است که ما به این پرسش پاسخ خواهیم داد.

اگر از اولین روز فرض کنیم که شما تازه به فکر پرورش بلدرچین افتاده اید میتوانیم این گونه بگوییم که اول شما فکر میکنید باید جوجه کشی کنید از بلدرچین بعد از اندکی تحقیقات به این نتیجه میرسید که برای جوجه کشی از بلدرچین یک دستگاه جوجه کشی نیاز دارید که ما استفاده از دستگاه های جوجه کشی هواباتور را به شما پیشنهاد مینماییم که میتوانید از وب سایت www.hovabator.ir خریداری نمایید.

سپس به فکر این موضوع خواهید افتاد که تخم های نطفه دار را تهیه کنید در این مورد هم ماتوصیه میکنیم حتماً حضوری تخم نطفه دار بلدرچین را تهیه کنید و به صورت اینترنتی اصلاً خریداری نفرمایید این توصیه اکید ما در مورد تخم نطفه دار میباشد که حتماً گله مولد را مشاهده کنید و تخم های تازه را خریداری نمایید زیرا هرچه از تاریخ تولید تخم ها بگذرد احتمال تبدیل آنها به جوجه کمتر خواهد شد.

بعد از اینکه شما جوجه کشی را انجام دادید اگر یک دستگاه 96 تایی خریداری کرده باشید خواهید دید که حدود 240 عدد بلدرچین را میتوانید جوجه کشی کرده و تبدیل به جوجه نمایید. در این حالت که کل دوره جوجه کشی بلدرچین 17 الی 18 روز میباشد شما بعد از 17 روز 240 جوجه بلدرچین خواهید داشت.

دستگاه جوجه کشی خانگی آرکام
دستگاه جوجه کشی آرکام 50 تایی

حال باید محیطی داشته باشید که آنها را پرورش دهید ، اولین مزیت بلدرچین نسبت به دیگر پرنده ها این است که مکان کمتری را اشغال مینماید چراکه از جثه کوچکتری هم برخوردار است. دومین مزیت این است که بعد از 45 روز بلدرچین بالغ خواهد شد و امکان تخم گذاری را دارد ، سومین مزیت امکان تخم گذاری هر روز بلدرچین است ، چهارم امکان پرورش بلدرچین به صورت صنعتی میباشد.

همچنین در حین پرورش شما میتوانید هم تخم های بلدرچین را مورد فروش قرار دهید ، هم میتوانید خود پرنده را بفروشید ، هم میتوانید فضولات بلدرچین را به عنوان کود بفروشید ، هم میتوانید جوجه هایی که به دست می آورید را بفروشید ، هم میتوانید تخم نطفه دار تهیه کرده و بفروشید و ده ها مورد دیگر که باعث میشود جوجه کشی و پرورش این پرنده را پیشنهاد نماییم.

چیزی که در جوجه کشی از پرنده بلدرچین مورد نیاز شما است یک دستگاه جوجه کشی و تخم نطفه دار میباشد که تخم های نطفه دار را بایستی از محل زندگی خود تهیه نمایید اما در مورد دستگاه جوجه کشی شما میتوانید قبل از خرید با شماره تماس 09144485590 در ارتباط باشید تا بتوانید از مشاوره رایگان نیز استفاده نمایید و با توجه به نیاز خود دستگاه جوجه کشی مورد نظر را خریداری کنید. همچنین شما میتوانید از طریق وب سایت www.hovabator.ir تمامی دستگاه های جوجه کشی را مشاهده کرده و در صورت نیاز به صورت آنلاین خریداری نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناسان فروش کارخانه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!