جوجه کشی از اردک

جوجه کشی از اردک

جوجه کشی از اردک

اردک

اردک ها دسته ای پرندگان آب دوست هستند و تمایل به زندگی در محیط های آبی دارند. این پرندگان علاوه بر محیط های ابی در محیط های خرم و سرسبز نیز علاقه به زندگی دارند. اردک ها نسبت به سایر پرندگان آبدوست جثه کوچکتری دارند و می توان آن ها را در محیط های مصنوعی نیز پرورش داد. این پرندگان برای اولین بار توسط مصریان اهلی شده و پرورش یافتند. برای اولین بار نیز 1500 سال قبل از میلاد مصریان بودند که از تخم های نطفه دار این پرنده جوجه کشی کردند.

جوجه های این پرندگان از بدو خروج از تخم علاقه بسیاری به خوردن دارند و غذاهای موجود در آب بسیار برای آن ها مفید است. برای تغذیه جوجه ها می توان پودر شیر یا پودر علوفه را در آب قاطی کرد و به صورت خمیری شکل درآورده و به جوجه ها داد. برای تغذیه اردک های بالغ نیز می توان از ته مانده های غذایی ، میوه ها و سبزیجات استفاده کرد.

دمای مناسب برای پرورش جوجه اردک ها 22 تا 28 درجه سانتی گراد و دمای مناسب برای اردک های بالغ 0 تا 30 درجه سلسیوس است. اردک های بالغ را گاهی اوقات می توان در دمای زیر صفر درجه سانتی گراد نیز نگهداری کرد.

دستگاه جوجه کشی اردک

برای جوجه کشی از اردک می توانید به صورت طبیعی یا مصنوعی این کار را انجام دهید. برای جوجه کشی طبیعی از اردک باید شرایط لازم برای خوابیدن اردک های مادر بر روی تخم های نطفه دار را فراهم کنید. جهت جوجه کشی مصنوعی از تخم های نطفه دار این پرنده نیز باید از دستگاه های جوجه کشی مصنوعی استفاده کنید.

دستگاه جوجه کشی خانگی آرکام
دستگاه جوجه کشی آرکام 50 تایی

هواباتور 5 یک دستگاه جوجه کشی حرفه ای و بسیار قدرتمند است که به راحتی می توان از آن برای جوجه کشی از اردک استفاده کرد. این دستگاه جوجه کشی اردک از قطعات بسیار مرغوب و باکیفیت بهره می گیرد. هواباتور 5 از سنسور سوئیسی SHT برای سنجش دما و رطوبت بهره می گیرد. استفاده شانه های سایزیک و همه کاره ، سیستم چرخش 360 درجه ای ، موتورهای EIG ساخت مالزی و هوش مصنوعی برای کنترل دما از قابلیت های چشم گیر هواباتور 5 است. این دستگاه با یک سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش گروه صنعتی هواباتور در بازار به فروش می رسد.

برای استفاده از دستگاه جوجه کشی حرفه ای هواباتور 5 باید دما ، رطوبت و طول مدت جوجه کشی از پرنده را بدانید. در دستگاه های حرفه ای باید دما و رطوبت را به صورت دستی وارد دستگاه کنید. طول مدت جوجه کشی از اردک 28 روز و دمای مناسب برای مراحل ستر و هچر به ترتیب 37.5 و 37 درجه سانتی گراد است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناسان فروش کارخانه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!