تکنولوژی دستگاه جوجه کشی خانگی

تکنولوژی دستگاه جوجه کشی خانگی

تکنولوژی دستگاه جوجه کشی خانگی

دستگاه های جوجه کشی خانگی همیشه دارای راندمان بهتری نسبت به دستگاه های جوجه کشی صنعتی هستند و این به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد که این عوامل را در همین مقاله برای شما بازگو کرده ایم تا شما هم متوجه این موضوع باشید که سیستم و تکنولوژی دستگاه های جوجه کشی خانگی و صنعتی تا چه حدی با هم تفاوت دارد.

اولین موردی که به ذهن شما خطور مینماید اندازه دستگاه ها است ، بله اندازه دستگاه های صنعتی نسبت به دستگاه جوجه کشی خانگی بسیار بزرگتر است و شاید این اولین موردی است که تاثیر جدی بر راندمان تبدیل تخم ها دارد زیرا هرچه فضا کوچکتر و جمع و جور تر باشد راحت تر میتوان آن را در دمایی ثابت نگه داشت. به عبارت دیگر هرچه دستگاه بزرگتر باشد امکان ایزولاسیون آن سخت تر خواهد بود و این امری طبیعی است که دستگاه های جوجه کشی صنعتی نسبت به دستگاه های جوجه کشی خانگی از راندمان کمتری برخوردار باشند.
دومین مورد تکنولوژی به کار رفته در آنها میباشد ، در دستگاه های جوجه کشی خانگی جدید و پیشرفته شاهد حضور سیستم نوینی از رطوبت رسانی هستیم که از طریق پد سلولوزی و پمپ آب تامین میگردد ، در استفاده از این سیستم دیگر نیازی به باز شدن درب دستگاه نیست و هیچ شک دمایی به تخم ها وارد نخواهد آمد.

و یا میتوانیم به سیستم کنترل دما و رطوبت در دستگاه های جوجه کشی جدید خانگی اشاره نماییم که با استفاده از سیستم کنترل فازی تنظیم میگردد. شاید با خود بگویید اصلاً کنترل فازی چیست؟! کنترل فازی در اصل نسخه ای از هوش مصنوعی میباشد که بسیار دقیق تر از هوش مصنوعی عمل مینماید و خیال کاربر را از ثبات دمایی راحت کرده است.

بهره گیری از دو سنسور در دستگاه های پیشرفته خانگی که امکان سنجش دمای بیرون دستگاه و دمای داخل دستگاه را به هوش مصنوعی دستگاه میدهد و به این صورت دستگاه به صورت کاملاً هوشمند میتواند دمای داخل دستگاه را با توجه به تغییرات دمایی در محیط پیرامون دستگاه تنظیم نماید.

دستگاه جوجه کشی خانگی
دستگاه جوجه کشی 12 تایی حرفه ای

بهره گیری از شانه های همه کاره همراه با چرخش 360 درجه که از جمله بهترین و دقیق ترین سیستم های چرخش مطابق با مرغ مادر میباشد ، همچنین شانه های همه کاره که با نام شانه های سایزیک نیز شناخته میشوند میتوانند این امکان را در اختیار شما قرار دهند که از هر پرنده ای با هر سایز تخم نطفه داری فقط با یک نوع شانه جوجه کشی کنید و دیگر نیازی به خریدن شانه دیگری نداشته باشید.

ده ها مورد دیگر وجود دارد که میتوانیم در مورد تکنولوژی های پیشرفته دستگاه های جوجه کشی خانگی نام ببریم اما این در حالی است که دستگاه های جوجه کشی صنعتی فقط بخشی از این امکانات را در اختیار دارند و نمیتوانند همانند دستگاه های جوجه کشی خانگی دما و رطوبت را با دقت و تثبیت 99 درصد بر روی دما و رطوبت مورد نظر تنظیم نمایند.

توصیه ما

در صورتی که نیاز به یک دستگاه جوجه کشی خانگی حرفه ای دارید که تمامی موارد بالا در آن رعایت شده باشد میتوانید از دو دستگاه جوجه کشی هواباتور 6 و آرکام سورو 20 استفاده نمایید زیرا این دو دستگاه کاملاً مطابق با تکنولوژی روز جهان طراحی و تولید شده است و حتی این امکان را به شما میدهد تا با نهایت راندمان از پرندگان و خزندگان تخم گذار جوجه کشی کنید.

برای خرید این دو دستگاه جوجه کشی میتوانید به وب سایت www.hovabator.ir مراجعه فرمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناسان فروش کارخانه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!