تولید تخم مرغ محلی و مرغداری

تولید تخم مرغ محلی و مرغداری

تولید تخم مرغ محلی و مرغداری

تخم مرغ یکی از مهمترین مواد غذایی می باشد که می تواند به واسطه مصرف بسیاری از ارزش های آن تغذیه ای مورد نیاز بدن به صورت روزانه تهیه نمایید ، پرورش مرغ و پرندگان خانگی، در شهرها، گسترده یافته است، استفاده از ذخایر تخم مرغ در چند سال گذشته به طور قابل توجهی افزایش یافته است و این امر منجر به افزایش بسیار زیادی در تعداد مرغ، که تبدیل به یک ثروت بسیار بزرگی شده است . تعداد زیادی از مردم که مایل به راه اندازی پرورش جوجه های کوچک و فروش آنها به صاحبان مزارع یا معامله گران، که آنها را برای رسیدن به سود عظیم تضمین می کند.

مجموعه تخم مرغ های شهری :

این ایده بر مبنای خرید این محصول در مقادیر کم در ابتدا و 100 واحد از افرادی است که پرورش مرغ در مناطق روستایی مجاور شهر خود را با قیمت ساده انجام می دهند و قیمت هر کدام 60 سربرگ است و سپس مقادیر خرده فروشی را در شهرها با قیمت یک پوند در واحد فروش، تا 40 واحد در هر واحد می باشد.

تولید تخم مرغ محلی و مرغداری

دستگاه جوجه کشی خانگی آرکام
دستگاه جوجه کشی آرکام 50 تایی

روش های درآمد زایی :

براساس بررسی‌های کارشناسی با راه‌اندازی یک واحد کوچک تولید تخم مرغ که صرف‌نظر از هزینه تهیه مکان نگهداری، بین 1 تا 2‌میلیون تومان برایتان هزینه دارد، شما می توایند با فروش مستقیم تخم های نطفه دار پرندگان پرورشی برای دستگاه جوجه کشی در بازار طیور به سود بسیار بالای برسید.

از دوره دوم پرورش به بعد تقریبا به سوددهی خالص و صد درصد می‌رسید.

فروش تخم مرغ سفید:

شما می توانید مقدار آن را به مردم شهر که در آن زندگی می کنید به فروشید ، اگر شما موفق به فروش به سرعت “دو یا سه” شما می توانید مقدار و فروش خانه را افزایش می دهد همچنین شما می توانید در بازار و قیمت عمده فروشی برای خرده فروشی ها کمی کمتر برای سوپرمارکت اطراف خود بفروشید.

تولید تخم مرغ محلی و مرغداری

 

 

بازاریابی و فروش تخم مرغ:

– تبلیغات در روزنامه های محلی.

– مشارکت در انجمن ها و سایت هایی که در مورد پرورش پرندگان و جوجه کشی صحبت می کنند.

– ایجاد یک سایت خاص در اینترنت و  نمایش محصولات.

– تعیین یک نماینده بازاریابی برای ارائه صاحبان مزارع و صاحبان پروژه های مشابه.

– شرکت در نمایشگاه های محلی که به طور مداوم انجام می شود.

افزایش سود مزارع مرغداری:

برای افزایش سود پروژه خود، باید مشارکت خود را افزایش دهید و به مشتریان فعلی خود بسپارید. آنها همچنین باید ارزش های مثبت خود را به همکاران و کارکنان خود در همان زمینه، علاوه بر چاپ و توزیع کمپین های تبلیغاتی و پیام های مختلف به مشتریان آینده خود ارائه دهند. در مزارع خود و ایجاد ارتباط با آنها و سایر روش های بازاریابی موفق.


 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناسان فروش کارخانه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!