دستگاه جوجه کشی آرکام سورو بیست

تحلیل دستگاه جوجه کشی آرکام کینگ سورو بیست

تحلیلی دستگاه جوجه کشی آرکام سورو 20

کارخانه آرکام کره به عنوان یکی از برترین سازندگان دستگاه های جوجه کشی در سطح جهان می باشد . دستگاه های جوجه کشی ساخت شرکت آرکام از دقت و زیبایی بسیار بالای برخورد می باشد و در ایران با استقبال قابل توجه رو به رو شده اند . در این مقاله قصد داریم این دستگاه جوجه کشی محبوب را بررسی و تحلیل نمایم.

سنسور سوئیسی دستگاه جوجه کشی آرکام

سنسور سنجش دما و رطوبت استفاده شده در دستگاه آرکام 24 تایی :

حسگر تعبیه شده بر روی دستگاه جوجه کشی آرکام سرور 20 یکی از دقیق ترین سنسور های سنجش دما و رطوبت در جهان می باشد . سنسور sht به دلیل دقت بسیار بالا اکثر مواقع در ساخت لوازم پزشکی و نظامی مورد استفاده قرار میگیرد . این حسگر ساخت کشور سوئیس بوده و توسط مهندسین شرکت Sensirion به صورت کاملا دقیق کالیبره شده و دیگر نیازی به کالیبراسیون مجدد ندارد .

 

 

دستگاه جوجه کشی آرکام
دستگاه جوجه کشی آرکام ۲۴ تایی

سیستم رطوبت رسانی

سیستم رطوبت رسانی منحصر به فرد :

فرایند رطوبت رسانی در دستگاه جوجه کشی آرکام توسط سه قطعه مجزا یعنی پمپ آب ، پد سلولوزی از جنس نانو و برد هوشمند الکترونیکی صورت میگیرد . دستگاه جوجه کشی آرکام سورو 20 دارای یک پمپ آب مخصوص بوده که با استفاده از یک شیلنگ ، آب را به صورت قطره ای به درون دستگاه جوجه کشی پمپاژ می نماید . این سیستم تامین رطوبت توسط کنترلر هوشمند دستگاه جوجه کشی کنترل شده و رطوبت به طور دقیق تامین می شود . از جمله مهم ترین عوامل راندمان بسیار بالا این سیستم رطوبت رسانی بسیار دقیق در دستگاه جوجه کشی آرکام می شود.

 

 

نحوه گردش تخم ها

نحوه گردش تخم ها در ماشین جوجه کشی آرکام کره :

گردش تخم ها در دستگاه جوجه کشی آرکام سورو 20 به شکل 90 درجه و به صورت گهواره ای صورت میگیرد ولی نمی توان گفته که این روش بهترین نوع گردش تخم نطفه دار به حساب می آید . ایده ال ترین نوع گردش تخم ها در صنعت جوجه کشی  360 درجه ای می باشد. ولی با این حال چرخش 90 درجه در آرکام سورو 20 به خوبی جواب داده و توانست رضایت مشتریان خود را جلب نماید . البته شایان ذکر است در محصولات جدید شرکت آرکام نیز از سیستم چرخش به صورت 360 درجه استفاده میگرد.

 

 

کیفیت قطعات suro 20

کیفیت قطعات suro 20 :

کلیه قطعات دستگاه جوجه کشی آرکام سورو 20 با کیفیت بسیار بالا و با رعایت استاندارد های اروپایی در کشور کره تولید و مونتاژ میگردد . تکنولوژی استفاده شده در برد جوجه کشی این دستگاه از نوع  armبوده و توسط دستگاه های روباتیک به صورت  smdتولید میگردد .

 

گارانتی دستگاه جوجه کشی آرکام

گارانتی دستگاه جوجه کشی آرکام گینگ سورو 20 در ایران :

متأسفانه به دلیل نبود نمایندگی رسمی در ایران نمی توان نمره خوبی به سرویس گارانتی و خدمات پس از فروش آرکام سورو 20 داد . فروشنده های این ماشین جوجه کشی ادعا می کنند از هر 20 دستگاه به فروش رفته یکی از آن ها برگشت داده و نیاز به گارانتی و خدمات پس از فروش دار که به علت خدمات پس از فروش ضعیف معمولا با خریداران به مشکل جدی بر خورد می کنند .

 

 

بدنه ماشین جوجه کشی آرکام

بدنه ماشین جوجه کشی آرکام سورو بیست :

ساختار بدنه آرکام سورو بیست از جنس abs  و کریستال نشکن می باشد . بدنه این ماشین جوجه کشی خانگی با استفاده از تکنولوژی تحت فشار تولید شده است . جنس ABS از استحکام بسیار بالایی در برابر عوامل طبیعی برخوردار است شایان به ذکر است جنس ABS ضد ضربه و نشکن بوده و مهم نیست با چه شدتی یا از چه فاصلی به زمین بخورد کند و عمر مفید ABS حداقل ۱۰ سال تخمین زده شده است.

 

قیمت دستگاه جوجه کشی آرکام

قیمت دستگاه جوجه کشی آرکام سورو 20 در ایران :

اگر نگاهی به قیمت این ماشین جوجه کشی در سایت های فروش  محصولات مرغداری کرده باشید . شاهد قیمت بسیار بالای آن خواهید بود قیمت بسیار بالای ارکام سورو20 به عنوان یک از عوامل باز دارانده فروش آن می باشد . چرا که به اعتقاد برخی این دستگاه با این قیمت توجیه اقتصادی ندارد.

جمع بندی :

شاید یکی از دلایل محبوبیت ماشین جوجه کشی آرکام سورو 20 در ایران تعداد واردات کم آن می باشد . اگر بخواهیم دقیق تر به این موضوع به پردازیم باید گفت برخی از شرکت های تولید کننده داخلی دستگاه جوجه کشی به تنهای سالانه  10000 عدد ماشین جوجه کشی تولید می کنند که اگر فرض کنیم 4 درصد مصرف کنندگان آن نارضی باشند .

تعداد ناراضی های این شرکت 400 نفر خواهد بود حال در نظر بگیرید که حداکثر 400 دستگاه آرکام سرور 20 سالانه وارد کشور می گردد و اگر شش درصد آنها ناراضی باشند فقط 24 نفر از ارکام سورو 20 ناراضی خواهند بود که طبعتا صدای آن ها به جای نخواهد رسید .

همان طور که مشخص است گاها با وجود درصد خرابی و نارضایتی  بیشتر به دلیل تعداد ذاتی پایین تر افراد ناراضی کم تری وجود دارد . همچنین ورود سالانه 400 دستگاه آرکام سورو 20 به ایران هم گاها محقق نشده و برخی سال ها کلا واردات این دستگاه به ایران صورت نپذرفته است.

البته این به معنای عدم تایید کیفیت انکار ناپذیر ماشین جوجه کشی آرکام سورو 20 نیست و این ماشین جوجه کشی به عنوان یک دستگاه بسیار ایده آل در سرتاسر جهان مورد استفاده قرار میگیرد .

 

مزایای اصلی ارکام سورو 20

  • استفاده از سنسور سوئیسی بدون نیاز به کالیبره sht Sensirion
  • کیفیت وصف ناپذیر بدنه
  • استفاده از پمپ آب ، پد سلولازی و برد هوشمند برای سیستم تامین رطوبت

معایب اصلی ارکام سورو بیست :

  •  قیمت بسیار بالا که گاها توجیه اقتصادی ندارد 
  • گارانتی بسیار ضعیف
  • عدم در دسترس بودن قطعات یدکی و گاها قیمت سر سام آور آن


یک دیدگاه برای “تحلیل دستگاه جوجه کشی آرکام کینگ سورو بیست”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناسان فروش کارخانه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!