برند های دستگاه جوجه کشی

تحلیلی بر برند دستگاه های جوجه کشی در ایران و جهان

در این مقاله قصد داریم به بررسی و تحلیل سازندگان دستگاه های جوجه کشی حاضر در ایران و جهان بپردازیم . ماشین های جوجه کشی از نظر ظرفیت و مقدار به سه دسته زیر تقسیم می شوند.

1 – دستگاه های جوجه کشی مینی ( کوچک )
2 – دستگاه های جوجه کشی مدیوم ( متوسط )
3- دستگاه های جوجه کشی ماکرو ( بزرگ )

ماشین های جوجه کشی مینی یا همان دستگاه های جوجه کشی خانگی دارای ظرفیت حداکثر 130 عدد تخم مرغ نطفه دار می باشند . ماشین های جوجه کشی مدیوم نیز دارای ظریفیت حداکثر 1000 عددی تخم نطفه دار بوده که در ایران این مقدار به 2000 عدد تخم نطفه دار نیز می رسد . ماشین های جوجه کشی ماکرو یا بزرگ از ظرفیت 100000 تا 1 میلیون تخم نطفه دار برخوردار می باشد.

دستگاه جوجه کشی مینی

دستگاه جوجه کشی خانگی آرکام
دستگاه جوجه کشی آرکام 50 تایی

سازندگان دستگاه های جوجه مینی

در بازار داغ ماشین های جوجه کشی مینی یا خانگی سهم عمدی این بازار در ایران مربوط به برند های چینی می باشد که با نام های مختلف در ایران مونتاژ می شوند . از جمله این برند های چینی می توان به دستگاه های جوجه کشی ایزی جیک و کاکس ماشین اشاره کرد که ساخت چین بوده و به عنوان دستگاه هلندی و کره ای !! در ایران به فروش می رسد . از برند ها خارجی با کیفیت موجود در ایران نیز می توان به کارخانه ارکام کره و محصول سورو 20 آن اشاره کرد که قبلا درباره این دستگاه و ویژگی آن مفصل بحث کردیم . در زمینه برند های داخلی هم می توان از گروه صنعتی هواباتور نام برد . این کارخانه سازنده دستگاه جوجه کشی در حال حاضر چهار نوع دستگاه جوجه کشی خانگی یا مینی تولید می کند که قبل از عید سال 97 نیز دو مدل به جمع چهار دستگاه جوجه کشی خانگی این کارخانه اضافه خواهد شد . از دیگر برند های با کیفیت دستگاه های جوجه کشی خانگی یا مینی که در ایران فعلا حضور ندارند می توان به برند برینسا اشاره کرد.

دستگاه جوجه کشی مدیوم

سازندگان دستگاه جوجه کشی مدیوم

در زمینه تولید دستگاه جوجه کشی مدیوم در جهان دو برند معرف وجود دارد که می توان به برند نام آشنایی آرکام کره و برینسا بریتانیا اشاره کرد . محصولات آرکام کره در ایران نسبت به برند برینسا شناخت شده تر می باشند اما از نظر کیفیت محصولات برینسا به محصولات آرکام کره برتری دارد . ویژگی محصولات برینسا را می توان رعایت استاندارد های اروپای و آمریکای دانست . همکاری کارخانه ارکام در ساخت قطعات محصولات خود با کشور چین بیشتر می باشد . این امر باعث شده درصد قطعات چینی به کار رفته در آرکام نسبتا به قطعات چینی مورد استفاده در محصولات برینسا بیشتر باشد.

دستگاه جوجه کشی ماکرو

سازندگان دستگاه های جوجه کشی ماکرو

در سطح جهان در زمینه ساخت و تولید دستگاه های جوجه کشی بزرگ فقط سه کارخانه شاخص وجود دارد . از جمله این تولید کننده می توان به petersime ، Victoria و jamesway اشاره کرد . برند ویکتوریا نسبت به پیترسام و جیمز وی در ایران شناخت تر می باشد . این کارخانه سازنده دستگاه جوجه کشی صنعتی واقع در کشور ایتالیا می باشد.

کارخانه petersime در کشور بلژیک می باشد این شرکت تولید کننده دستگاه های جوجه کشی صنعتی محصولات با کیفیت بسیار بالای را ارائه می دهد . از مهم ترین ویژگی محصولات این سازنده ماشنی جوجه کشی صنعتی میتوان به تعبیه سنسور سنجش دما و رطوبت hhd بر رو دستگاه های جوجه آوری خود اشاره کرد .

همانطور که قبل نیز اشاره کردیم برند جیمز وی نیز یکی از تولید کنندگان دستگاه جوجه کشی ماکرو در جهان می باشد . کارخانه جیمز وی واقع در کشور کانادا بوده و محصولات آن از کارایی و طول عمر بسیار بالای برخوردار می باشند . از ویژگی های منحصر به فرد این کارخانه سازنده دستگاه جوجه کشی صنعتی می توان به سنسور های سوئیسی سنجش دما و رطوبت sht آن اشاره کرد . لازم به ذکر است ( کارخانه دستگاه جوجه کشی آرکام در کره جنوبی و کارخانه گروه صنعتی هواباتور در ایران ) نیز از این حسگر بسیار دقیق در محصولات خود استفاده کرده است.

سنسور sht

سنسور مورد استفاده در محصولات آرکام و گروه صنعتی هواباتور

 

این سه کارخانه نام برده شده در واقع سه برند معرف دنیا در زمینه تولید دستگاه جوجه کشی در جهان می باشند .

اما معادل داخلی این برند ها می توان به شرکت ماشين طيور جويبار اشاره کرد . این شرکت تنها سازنده دستگاه های جوجه گرند با کیفیت در ایران می باشد و از قیمت و خدمات بهتری نسبت به برند خارجی دارد . البته شایان ذکر است شرکت ماشین طیور جویبار در زمینه ساخت ماشین های جوجه کشی مدیوم نیز فعالیت دار ولی در این زمینه نسبت به تولید دستگاه های جوجه کشی گرند موفق نبوده است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناسان فروش کارخانه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!