برد و کنترلر دستگاه جوجه کشی

کنترلر دستگاه جوجه کشی

بررسی  انواع کنترلر های دستگاه جوجه کشی

کنترلر دستگاه جوجه کشی از مهمترین قطعات این دستگاه ها است که وظیفه تنظیم عملکرد دستگاه در زمینه تنظیم دما ، رطوبت و چرخش تخم ها را برعهده دارد. اگر می خواهید دستگاه جوجه کشی دستسازی که با استفاده از یخچال یا سایر تجهیزات می سازید دقت کافی برای تنظیم دما و رطوبت و چرخش تخم ها را داشته باشد ، باید از کنترلر هوشمند استفاده کنید. در این مقاله قصد داریم شما را با چند نمونه از کنترلر های پرکاربرد برای ساخت دستگاه های جوجه کشی گروه صنعتی هواباتور را معرفی کنیم.

کنترلر دستگاه جوجه کشی اندیشه

برد جوجه کشی اندیشه

کنترلر اندیشه از کنترلرهای قدیمی گروه صنعتی هواباتور است که برای انجام پروژه های دانشگاهی و ساخت دستگاه های جوجه کشی دستساز خانگی بسیار مفید است. این کنترلر از سنسور بسیار قوی hih4000 برای کنترل دما و رطوبت بهره می گیرد.

این سنسور قدرتمند دارای قیمت بیش از 80 هزار تومانی در بازار است. کنترلر اندیشه قابلیت سنجش دما تا 0.1 درجه سانتی گراد را دارد و از تایمر هوشمند برای کنترل موتور دستگاه بهره می گیرد. از دیگر قابلیت های این کنترلر می توان به سیستم هشدار شرایط حساس دما و ساعت شمار جوجه کشی اشاره کرد. کنترلر اندیشه با استفاده از استانداردهای ملی و روز دنیا ساخته می شود و دارای گواهینامه ISO9001 برای کنترل کیفیت می باشد. نصب آسان این برد یکی از مزیت های اصلی آن می باشد.

دستگاه جوجه کشی خانگی
دستگاه جوجه کشی 96 تایی

کنترلر دستگاه جوجه کشی JDR700

برد ماشین جوجه کشی

با استفاده از برد حرفه ای JDR700 قادر هستید تا یک ماشین جوجه درآوری نیمه صنعتی ساخته و آن را به راحتی کنترل کنید. این کنترلر دارای قیمت بسیار مناسب است و می توان از آن برای کنترل دستگاه جوجه کشی با ظرفیت 200 تا 400 تخم استفاده کرد.

در ساخت این برد تمامی استانداردهای ایران و اروپا رعایت شده و دارای گواهینامه ISO9001 برای کنترل کیفیت است. از ویژگی های این برد می توان به تایمر مخصوص برای چرخش اتوماتیک شانه ها و راک ها ، تنظیم اتوماتیک دما ، تنظیم دقیق رطوبت به صورت خودکار ، نمایشگر دیجیتال و تغییر حالت دوره ستر و هچر اشاره کرد.

کنترلر دستگاه جوجه کشی JDR 800

برد دستگاه جوجه کشی JDR800

کنترلر JDR800 یک کنترلر بسیار پیشرفته برای کنترل دستگاه جوجه کشی است که از سنسور SHT ساخت سوئیس برای کنترل دما و رطوبت بهره می گیرد. این برد قادر است تا از 600 تخم مرغ جوجه کشی کند. تمامی قطعات استفاده شده در ساخت این برد قدرتمند ساخت کشور مالزی می باشند و برای تغذیه انرژی از برد 220 ولت شهری استفاده می کند. استفاده از روزشمار جوجه کشی ، سیستم انتخاب پرنده ، قابلیت کارکرد به صورت دستی و کنترل کیفی چند مرحله ای از قابلیت های اصلی این کنترلر جوجه کشی است.

کنترلر دستگاه جوجه کشی JDR900

برد کنترل دستگاه جوجه کشی

کنترلر JDR900 از قدرتمندترین بردهای جوجه کشی موجود در بازار ایران است که از دو سنسور بسیار قدرتمند برای کنترل دما و رطوبت بهره می گیرد. استفاده از سنسورهای SHT SENSIRION و LM35 به عنوان سنسورهای داخلی و خارجی ، دقت سنجش دما و رطوبت دستگاه جوجه کشی را به نحو قابل ملاحظه ای افزایش می دهد. سنسور SHT یک سنسور شناسنامه دار و فوق العاده قدرتمند است که فقط یک بار در سوئیس کالیبره می شود.

استفاده از این برد بسیار آسان است و فقط کافی است سیم های هیتر ، موتور و فن را به برد متصل کنید. این برد از برق 220 ولت شهری تغذیه می کند. برد دستگاه جوجه کشی JDR900 دارای نمایشگر متفاوت است که دما ، رطوبت و مدت زمان جوجه کشی را به صورت مجزا نشان می دهند. از دیگر قابلیت های این برد می توان به سیستم سخنگو ، سیستم انتخاب پرنده ، قابلیت اتصال به برق اضطراری و اتصال به کامپیوتر اشاره کرد.

برای مشاوره در امر خرید هر نوع کنترلر دستگاه جوجه کشی با شماره زیر تماس بگیرید.

شماره های تماس


8 دیدگاه برای “کنترلر دستگاه جوجه کشی”

  1. سلام
    برای خرید برد اندیشه تا کی باید صبر کنیم؟
    آیا تولید میشه یا کلا تولیدش متوقف شده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناسان فروش کارخانه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!