دستگاه جوجه کشی بلدرچین

دستگاه جوجه کشی بلدرچین

دستگاه جوجه کشی بلدرچین

اگر شما هم دوست دارید که جوجه کشی از بلدرچین را در خانه تجربه کنید و یا به پرورش بلدرچین به عنوان یک کسب و کار خانگی اشتغال دارید و مایل هستند که جوجه های یک روزه مورد نیاز کسب و کار خود را از تخم های گله خود جوجه کشی کنید، می توانید از دستگاه های جوجه کشی خانگی و صنعتی گروه صنعتی هواباتور استفاده کنید. بهره گیری از سنسورهای HST کالیبره شده در سوئیس، موتورهای دائم کار در خلا ساخت مالزی و شانه های سایزیک و همه کاره از نمونه ای از قابلیت های این دستگاه هاست که از آن ها می توانید به عنوان دستگاه جوجه کشی بلدرچین استفاده کنید.
در ادامه به بررسی قابلیت های دستگاه های جوجه کشی این کارخانه که تحت دو برند خانگی هواباتور و برند صنعتی سوپرمینیاتور تولید و به بازار عرضه می شوند، می پردازیم:

دستگاه جوجه کشی خانگی هواباتور

دستگاه جوجه کشی بلدرچین | هواباتورها دستگاه های جوجه کشی خانگی ساخت گروه صنعتی هواباتور هستند که با ظرفیت زیر 126 عدد تخم مرغ ساخته و به بازار عرضه می شوند. دستگاه جوجه کشی اتوماتیک هواباتور 6 و نسخه ارزان و اکونومی آن یعنی هواباتور 5، از لحاظ کیفیت کاملا قابل مقایسه با نمونه قدرتمندی مانند آرکام کینگ سورو 20 است که با توجه به استفاده از شانه های همه کاره یا سایزیک از آن ها می توان به عنوان دستگاه جوجه کشی بلدرچین استفاده کرد. استفاده از الگوریتم هوش مصنوعی و منطق فازی، سنسور HST SENSIRION کالیبره شده در سوئیس، موتورهای انحصاری EIG طراحی و ساخت مالزی، بدنه های کریستال نشکن و ضد UV و پد سلولزی جهت تامین رطوبت دستگاه نمونه ای از قابلیت های این انکوباتورهای قدرتمند خانگی است.

دستگاه جوجه کشی صنعتی سوپرمینیاتور

سوپرمینیاتورها دستگاه های جوجه کشی صنعتی گروه صنعتی هواباتور هستند که با ظرفیت حداقل 126 تخم مرغ تولید و به بازار ارائه می شوند و با استفاده از شانه های همه کاره که در ساخت آن ها استفاده می شود، می توان از این دستگاه ها به عنوان دستگاه جوجه کشی بلدرچین استفاده کرد.

دستگاه های جوجه کشی صنعتی سوپرمینیاتور به دلیل ظرفیت بالایی که دارند مناسب برای کسب و کارهای خانگی مخصوصا پرورش بلدرچین هستند. این دستگاه ها اتوماتیک هستند و با انتخاب نوع پرنده کنترل دما و رطوبت و چرخاندن تخم ها را در طول فرایند جوجه کشی به صورت کاملا اتوماتیک و بدون نیاز به دخالت کاربر انجام می دهند. برد کنترلی سوپرمینیاتورها هوشمند و سخنگوست بدین معنی که در طول فرایند جوجه کشی اطلاعات فرایند را در اختیار کاربر قرار می دهد و با استفاده از هوش مصنوعی و منطق فازی عملکرد مناسبی در کنترل دما، رطوبت و سایر المان های دستگاه دارد. سنسور استفاده شده در سوپرمینیاتورها همانند هواباتور 5 و 6 از برند HST است که یک بار برای تمام طول عمر در سوئیس کالیبره می شوند. در ساخت این دستگاه ها نیز از موتورهای انحصاری تحت برند EIG ساخت مالزی استفاده می شود.

دستگاه جوجه کشی آرکام
دستگاه جوجه کشی آرکام ۲۴ تایی

سخن آخر

همانطور که اشاره شد دستگاه های جوجه کشی ساخت گروه صنعتی هواباتور با استفاده از فناوری روز دنیا کاملا قابل مقایسه با برندهای معتبر دنیا مانند آرکام هستند. برای نمونه در ساخت دستگاه جوجه کشی ارزان هواباتورهای 5 و 6 همانند ارکام کینگ سورو 20 از سنسورهای HST SENSIRIN کالیبره شده در سوئیس استفاده می شود. در هواباتورها و سوپرمینیاتورها از شانه های همه کاره استفاده می شود که سایز آن ها با توجه به سایز تخم های نطفه دار قابل تنظیم می باشد. بنابراین از هواباتورها و سوپرمینیاتورها می توان به عنوان دستگاه جوجه کشی بلدرچین در کسب و کارهای خانگی استفاده کرد.


2 دیدگاه برای “دستگاه جوجه کشی بلدرچین”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناسان فروش کارخانه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!