فروش اقساطی دستگاه جوجه کشی !!

فروش اقساطی دستگاه جوجه کشی !!

چرا دستگاه جوجه کشی ساخت گروه صنعتی هواباتور به صورت اقساطی به فروش نمی رسد !!

گروه صنعتی هواباتور در کل ۲۵ سال تولید خود به هیچ وجه فروش اقساطی کالا های تولید خود را در دستور کار قرار نداده است شاید بتوان علت های آن را در چند مورد زیر بررسی کرد.

فروش نقدی دستگاه جوجه کشی

طبیعتا زمانی که دستگاه جوجه کشی تولیدی شما از کیفیت بسیار بالای برخوردار باشد و مشتریان محصول شما ، حاضر به خرید نقدی آن می باشند به هیچ وجه مایل به فروش اقساطی کالای خود نخواهید بود در واقع زمانی که خریدار حاضر است که محصول شما را نقدی خریداری کند شما تمایلی به فروش اقساطی کالای خود نخواهید داشت.

کیفیت قطعات دستگاه جوجه کشی ساخت گروه صنعتی هواباتور

دستگاه های جوجه کشی تولید گروه صنعتی هواباتور از کیفیت بسیار بالای برخوردار می باشند چرا که اکثر قطعات استفاده شده در ساخت ماشین های جوجه کشی eig ساخت کشور مالزی و سوئیسی بوده و علاوه برد کیفیت از طراحی بسیار اصولی و دقیق بهره برده اند . همان طور که می دانید تهیه قطعات با کیفیت بسیار هزینه برد است به همین دلیل سود بسیار اندکی برای کارخانه گروه صنعتی هواباتور حاصل می شود همین امر باعث شده است شرایط فروش اقساطی در محصولات گروه صنعتی هواباتور مهیا نباشد.

دستگاه جوجه کشی خانگی
دستگاه جوجه کشی 12 تایی ارزان

فروش اقساطی دستگاه جوجه کشی

شرکت های فروشنده اقساطی دستگاه جوجه کشی ( بدنه فلزی ) به دلیل کیفیت پایین محصولات خود و کاهش هزینه تولید مجبور به فروش اقساطی کالای تولیدی خود می باشند. این شرکت ها به دلیل ضعف در فروش نقدی با ایجاد شرایط فروش اقساطی بهره زیادی رو قیمت تمام شده محصولات خود می کشند .

شرایط تورم بازار در ایران

در شرایط که میزان تورم در بازار کشور بسیار بالا می باشد ارزش پول ملی هر روز کاهش پیدا می کند و در این میان افرادی که اقدام به فروش اقساطی محصولات خود می کنند برای این که ارزش پولی خود را حفظ کنند مجبور خواهد بود یا از قطعات بسیار بی کیفیت در تولید استفاده کنند تا قیمت تمام شده محصولات را کاهش بدهند و یا سود فروش محصولات خود را بالا ببرند.


4 دیدگاه برای “فروش اقساطی دستگاه جوجه کشی !!”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناسان فروش کارخانه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!